محکومیت دو افغان در آلمان به جرم تن‌فروشی اجباری
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۰    ۱۳۹۸/۲/۱۱ کد خبر: 158453 منبع: پرینت

محکمه‌ای در آلمان یک مرد و نامزدش را به جرم اینکه ماه‌ها یک دختر جوان افغانستانی را مجبور به تن‌ فروشی کرده بودند، به سه سال و ده ماه حبس محکوم کرد. زن و مردی که محکوم شده اند نیز از افغانستان هستند.

محاکمه این مرد و نامزدش ۲۳ اپریل برگزار شد. آنها از سوی محکمه عالی ایالتی در شهر مونشن آلمان برعلاوه دیگر موارد، به جرم تن‌فروشی اجباری مقصر شناخته شدند.
این مرد و نامزدش در سال ۲۰۱۷ از طریق چت اینترنتی با این دختر آشنا شده بودند. مرد ۲۸ ساله در این چت‌های اینترنتی به این دختر وعده داده بود که اگر از برلین به مونشن بیاید، با او ازدواج می‌کند. نامزد ۲۷ ساله این مرد خود را به عنوان خواهر او به دختر قربانی معرفی کرده بود.

یافته‌های محکمه نشان می‌دهد که اندکی بعد از رسیدن این دختر به مونشن، این مرد با او رابطه جنسی برقرار کرده بود که محکمه آن را «تجاوز جنسی» خوانده است.
علاوه بر این، بعد از اینکه دختر بکارت خود را از دست داده بود، از سوی این زن و مرد زیر فشار و تهدید قرار گرفته بود و سرانجام آنها این دختر را به تن‌فروشی مجبور کرده بودند.

فیلیپ شتول، قاضی محکمه ایالتی در مونشن هنگام اعلام حکم گفت که قضات هیچ تردیدی ندارند که انگیزه آوردن این دختر به مونشن، وادار کردن او به تن‌فروشی اجباری بوده است.
مقام‌های قضایی گفته اند که درآمد ناشی از تن‌فروشی این دختر را این مرد و نامزدش می‌گرفته اند.
این دختر بعد از ماه‌ها تن‌فروشی اجباری، در ماه مارچ ۲۰۱۸ با یکی از مشتریان خود به پولیس مراجعه کرده و شکایت کرده بود.

دویچه وله


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تن فروشی
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   جزاي قروت آب جوش، طفل نبوده ، خراش زياد داشته ، و خانم ديگر بنام شايد نامزد باشد و اين جناور نر از هر دويشان هم استفاده جنسي ميكند و هم مرده گاوئي نموده و پول ضرب .... ، مثل طالب بنام عشر و تكتانه ميگيرد، دولت ألمان بايد اين هر سه را به مناطق طالبان بر گردانند. مرگ نصيب شان باد.

>>>   اطلاع رسانی و همگانی شود تا جوانان آگاه شوند و فریب نخورند.

>>>   کار بد‌ کرده اند از افغانستان هستند اگر کدام کار خوب می‌کرد باز خراسانی میبود این کار چتل و ناروا از اجداد به این جنس نجس باقی مانده است

>>>   طالبان هم کدام گرو فرهیخته نیستند این طالبان منطق شان ضعیف تر از آن تن فروشان است اینهاهم در کار نامه شان بد تر از روسپی های غربی بودند زیر نام دین انواع جنایات راانجام دادند آن خانم وآقا زیبر نام دیموکراسی این کاررامیکنند طالبان به نام دین چنین کارهای را میکردند

>>>   عنوان مطلب غلط است.آدم فکر میکند که شاید خودشان تن فروشی کرده باشند.
در حالی که آنها خودشان تن فروشی نکردند،بلکه شخص دیگری را وادار به تن فروشی کردند که در فارسی آن را بنام مرده گاو و در آلمانی بنام(سو هالتر)میگویند.
این کار که خلاف قانون است و بر خلاف میل فردی صورت میگیرد که مجبور به تن فروشی میشود،بنأ این عمل این شوهر و خانم خلاف قانون است و مورد پیگرد قضایی و جزای قانونی میگردند.
هستند روسپی خانه های رسمی که در آن روسپی ها داوطلبانه به تن فروشی روی می آورند و تحت کنترول دولت قرار دارند و معاینات صحی روسپی ها صورت میگیرد و به دولت مالیه میدهند.
اما روسپی گری غیر رسمی و برخلاف میل شخص که مجبور به روسپی گری میشود،مجازات دارد.

>>>   البته شاید مجبور بوده اند به خوشی فکر نکنم این کار را کرده باشند ما مردم خو بسیار قضاوت عاجل می کنیم.
صافی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است