پنجاه کشته در حمله هوایی آمریکایی ها به فراه
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۳۹۸/۲/۱۸ کد خبر: 158582 منبع: پرینت

جنگنده‌های آمریکایی به اهداف غیرنظامی در ولسوالی «بکوا» حمله کردند که منجر به کشته شدن 50 غیرنظامی شده است. این در حالی است که همزمان با تشدید درگیری‌ها در ولایت فراه حملات هوایی نیروهای آمریکایی افزایش یافته است.

نیروهای آمریکایی مدعی هستند که در جریان این حمله تسهیلات و آزمایشگاهای مواد مخدر در فراه را از بین برده و مخالفان مسلح دولت هدف قرر گرفته است.
اما مقامات محلی فراه تصریح کردند که بر اثر این حملات شمار بسیاری از غیرنظامیان از جمله چندین زن و کودک جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم، «عبدالغفور مجاهد» ولسوال بکوا اعلام کرد که این حمله هوایی در منطقه «اشتین» ولسوالی بگرام بوقوع پیوسته است.
وی خاطرنشان کرد که بر اثر این حمله بیش از 45 غیرنظامی از جمله چندین زن و کودک کشته شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله هوایی
فراه
نظرات بینندگان:

>>>   جاسوسان وغلامان حلقه به گوش امریکا خوش باشید که مردم افغانستان توسط بادران شان به شهادت میرسید شورای نظار حزب میخکوب ها گلم جمها باید به مجازات برسند این احزاب منفور بودند که منحیث کاغذ تشنات در خدمت امریکا غاصب بودند وهستند مرگ به شروفساد
بی خبر

>>>   .... بر آمریکا که حتی در ماهرمضان هم دست از جنایت علیه غیرنظامیان برنمیدارد

>>>   در همین مناطق مسکونی طالبان تربیه و تجهیز میشوند هرگاه هدف قرار گرفتند مردم اسلحه شان را برداشته داستان به نفع افراد ملی رقم میخورد ۱۸ سال شد همین بازی موش و پشک جریان دارد . هیچ امکان ندارد که طالبان و حامیانشان هدف قرار نگرفته باشند.

>>>   اکرام اندیشمند
وقتی اشرف غنی رئیس جمهور در روزپایانی جرگۀ مشورتی صلح از رهایی 175 طالب زندانی خبر داد، اعضای جرگه چنان ذوق زده و خوشحال شدند که برخی های شان به پا خواستند و کف زدند.
من وقتی این شور و شعف و کف زدن این ملت قهرمان مجاهد و شهید پرور را در رهایی آدم کُشان طالب دیدم، دقایق طولانی حیران مانده بودم که خندید و یا گریست.
هنوز روز سوم ماه مبارک رمضان به پایان نرسیده است که طالبان صد ها مسلمان روزه دار را برای کسب ثواب بیشتر در این ماه صیام در ولایات مختلف افغانستان به خاک و خون کشاندند و این کشتار و این ثواب هم چنان ادامه دارد.

>>>   من خودم شاید بمباردمان قوای امریکا در فراه بو دم و درانجا طالب وجود نداشت امریکا بالای مردم عام بمبارد نمو ده است و بیشتر از 50 تن غیر نطامی جا ن خو د را از دست داد
غنی همرای بی بی گل و همرای دختر فلم ساز در غم عیش و نوش اند و این قدرت دالر را هر گز رها نمی دهند

>>>   Mowahed
فکر طالبانی از هزاران بمب اتم برای این ملک ویرانگر تر است .

>>>   Noori
با این قشر بی فرهنگ بی هویت بی دین جز با مقابله به مثل هیچ منطق دیگری کار گر نیست باید دشمن درجه یک ملت خوانده شوند و از نیروهای امنیتی خواسته شود در هر گوشه ای این وطن ریشه آنها خشکانده شود
متآسفم در موجودیت این رهبران پر از فتنه ونیرنگ مزدور صلح آمدنی نیست

>>>   Baha
برای این که جهان غرب را از شر پرازیت های اسلامی راحت کنند. این احمق ها هنوز درک نکرده اند که به وسیله خود شان نابود می شوند.

>>>   افغانستان که مردمش زیر خط فقر اقتصادی و فقر آگاهی قرار دارند و این روند مسبب سهولت برای سرباز گیری و اثر گذاری تبلیغاتی از قبیل به مخاطره افتادن دین و عنعنات مردم شده که بزودی می‌توانند باعث شستشوی مغزی افکار عامه شوند

>>>   Ayendagan
طالب دین اسلام و جهاد بخاطر دین اسلام !!!!
ماه رمضان کشتن مسلمان!!!!

بار دیگر طالبان درانی اولاد های احمد خان ملتانی ، ریختند خون مرد و زن و کودک کابلی!
دو‌ صد و هشتاد سال جنگ بین دو قبیله افغان درانی غلجایی جرایان دارد و این اقوام غیر قبیله استند که خوشباورانه، نا آگاهانه مضلومانه قربانی می دهند.

اکنون هم غنی احمدزی از قبیله غلجایی نمی خواهد قدرت را با طالبان درانی تقسیم کند و طالبان درانی از هیچ نوع وحشت دهشت انتحار و انفجار برای به زانو درآوردن حکومت غلجایی ها دریغ نمی کنند
شوربختانه ما کابلیان/ تاجیک، ازبیک و هزاره در وسط قربانی می شویم.
باید مهر خموشی بر لب زد که اتحاد و اتفاق دروغین که اصلا وجود ندارد خدشه دار نشود و باید مهر خموشی بر لب زد که تاپه جاسوس ایران بر پیشانی ات نخورد.

>>>   کافر بالای غنی و نواسه هایش همرای طالب و داعش شرف دارند . حمله در فراه حتمآ خوب کاری بوده چون طالبان انتقام گرفتند یعنی تروریستان را درست هدف قرار داده بودند . عالیست به چنین حملات ادامه بدهید.

>>>   آقای بی خبر فکر کنم بهترین حمله بوده چون تررویستان را در خانه هایشان هدف قرار دادند این خواست تمام ملت است که باید نسل تروریست نابود گردد. دستت را ببوسم هرکه این حمله را بر خانه های تروریستان سازماندهی کردید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است