لاف و گزاف های منتقدان درون و بیرون حکومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۱    ۱۳۹۸/۲/۲۳ کد خبر: 158651 منبع: پرینت

اول جوزا و لاف و گزاف های مخالفان و منتقدان درون و بیرون حکومت اشرف غنی!
سیاست بازان حراف و لاف زن از شمارش معکوس سرنگونی تخت و تاج صاحب ارگ کابل در اول جوزا با استناد به قانون اساسی سخن می گویند. سیاست بازان گله مند با شیوۀ رسانه ای گاه گاهی زبان انتقاد از کلید دار ارگ می گشایند. یک هفته بعد که اول جوزا فرا می رسد چه تغییری در ارگ کابل واقع می شود؟
آیا رییس جمهور غنی را این ها از ارگ بیرون می کنند تا فرد دیگری به جای او کار انتخابات را به سر برساند؟

آن امریکایی که آب و نان این حکومت و منتقدان و مخالفان درون و بیرون این حکومت را فراهم می کند، هرگونه تغییری را در ارگ کابل تنها از این دو راه می پذیرد:
1 – انتخابات ریاست جمهوری
2 – امضای توافقنامۀ صلح با طالبان
آیا منتقدان و مخالفان غنی توان آن را دارند تا با دور زدن از امریکایی ها او را از ارگ بیرون کنند؟
آیا آن منتقدان و مخالفان، توان و ظرفیت قانع ساختن و مجاب امریکایی ها را دارند تا خواست شان را امریکا بی سرو صدا عملی کند؟
قدرت دور زدن آن ها از امریکایی ها به این توانایی و ظرفیت شان بر می گردد که از این شش میلیون خلق الله پایتخت چند میلیونش را در اول جوزا به سرک ها می آورند تا فریاد بیرون ساختن غنی را از ارگ محقق سازند؟

هنوز هیچ نشان و شواهدی وجود ندارد که امریکایی ها به خواست منتقدان غنی مبنی بر پایان دادن حضور او در ارگ پس از اول جوزا چراغ سبزی روشن کرده باشد. اما نشان هایی به نظر می رسد که امریکایی ها تمام رابطه ها و پیوندهای آشکار و نا آشکار مخالفان و منتقدان اشرف غنی را با منتقدان و مخالفان امریکا از روسیه و ایران تا اردوغان ترکیه و حتی چین و پاکستان زیر نظر دارند. بدون تردید اشرف غنی از این وضع برای تقویتِ موقعیت خود در چشم امریکایی ها و در ماندن به ارگ کابل بهره می گیرد و سود می برد.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
منتقدان
نظرات بینندگان:

>>>   اقای اندیشمند این چهره های که شما از انها یاد اورشدید از مجمهوع شش میلیون نفوس شهر کابل شش هزار انهارا هم در اول جوزا به سرک ها و جاده های کابل اورده نمیتوانند بخاطریکه همه اینها امتحان خودرا به ملت مسلمان افغانستان داده است واینها همه شان در پی منافع شخصی شان هستند زمانیکه منافع شخصی شان تامین میشود انگاه مردم رافراموش میکنند بناء در اول جوزا هیچ چیزی به وقوع نخواهد پیوست و آب از آب تکان نخواهد خورد ومردم افغانستا خصوصآ مردم شریف کابل به زندگی ارام خود ادامه دهند هیچ نوع تشویش وجود ندارد
ولیزاده هراتی از هرات باستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است