سخنگویان طالبان چند معاش می گیرند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۱    ۱۳۹۸/۲/۲۳ کد خبر: 158653 منبع: پرینت

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان به رویترز گفته است که او و همکارش یوسف احمدی، ماهانه 14 هزار افغانی معاش دریافت می کنند.

مجاهد همچنان گفته است که هزینه اینترنت و موبایل شان نیز ماهانه حدود 130 دالر است که به وسیله آن اخبار عملیات های این گروه را از 34 ولایت افغانستان جمع آوری و به 5زبان در رسانه ها نشر می کنند.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
سخنگو
نظرات بینندگان:

>>>   کرایه خانه آنها را در وزیر اکبرخان کی میدهد؟
در آنجا کرایه خانه زیاد قیمت است.
شاید قسمی که در یک بیانیه اش سیاف گفته بود که اعلامیه های طالبان از وزیر اکبر خان از طرف دولت پخش میشود،شاید کرایه خانه آنها را نیز دولت میپردازد.

>>>   هههههه 14 هزاز افغانی؟؟ واو ،ساده ها باور نکنید آنون معاش دلاری می گیرد تنها 323 هزار دلار خرچ انترنت و فیسبوک و تیوتر و... دارد، آگه آقای سخن گو بگوید که این انتحاری رو ما انجام دادیم معاش دلاری آن همان لحظه به حسابش وازیر می گردد اما بعضی وقتا از بسکه دلار های زیادی میشه، می گوید فلان انتحاری کار ما نبود ،برادر کوچک اش داعش رو اسم می برد تا آنها هم دلار اضافه در بافت کنن.

>>>   این امتیازات از کـد 91داده میشود ؟؟؟

>>>   اینها دروغ میگویند
زیر نام طالب مجموعه کثیری از بی سوادن و مجبوران جامعه را بسیج کرده اند که اکثر شان کلمه خود را هم درست خوانده نمیتوانند.
و رهبرام شان فهمی از قران ندارند به شمول هیبت خان
چون اگر یک کلمه از قران میدانستند این همه خون مسلمان نمی ریختمد.

>>>   سخنگویان گروه تروریستی زالبان اوغان در ارگ استن وهفته وار بیش از 10 میلیون دالر از کود 99 ارگ میگیرند

>>>   معاش شان به کلدار است 14 هزار افغانی یعنی بیست هزار کلدار ،
تخصیص یا بودجه آی اس آی زیاد است حتما معش اشرار وسخنگویان شان هم زیاد است
ر

>>>   بتایید از گفته برادر نظر دهنده دومی باید گفتکه در زمان اشغال قسمت خاک کشور ما بشمول شهر کابل کسانی را که بنام اصلاح ریش بزندان پلچرخی برای مدت حد اقل ده روز میفرستادند نظر به تعداد زندانی شدن نفر نظر به قانون طالبانی در بابت اصلاح ریش به زندان افزوده میگردد در بد هر نفر صد دالر به جیب طالبان ریخته میشد اصلا سخنگوی اصلی طالبان یکتن از افسران سابقه کار رسانه یی ای اس ای به عهده دارد و به رسانه ها از طریق شبکه خاص ای اس ای پاکستان فرستاده میشودنام از غلام بچه های ایاس ای بنام طالبان است و یکتعداد از غلام بچه گک های ای اس ای بنام طالبان در کابل بنام کار شناس هم هستند کهبطرفداری از طالبان در رسانه های کشور ما سخن میگویند و همین ها هستند که انتحاری های طالبان را جهت انجام جنایات شان در عمل انتحاری کمک و رهنمایی میکنند مانند لنگوته بسر بنام مطمین و سر لچ بدون لنگی بنام حقیار و وحید مژده و غیر هم هستند اینها مستقیم با دستگاه استخبارات ایاس ای در تماس هستند و حراس ه ندارند چندی قبل تماس تلیفونی وحید مژده با طالبان در پاکستان از طرف اقای کابلی نوار صوتی انر ثبت کره بود و به رسانه های کشور فرستاده بود و وحید مژده هم انکار نکرده بود اما از جانب ارگ نشینان فعلی هیچ عکس العمل نشان داده نشد و دستگاه امنیتی هم خاموش ماندند روش ارگ و طالبان در مورد مردمان کشور ما هیچ تفاوتی ندارد هردو بیک راه روان هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است