دستورالعمل برای متقاضیان پناهندگی در اتریش
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۸/۲/۲۴ کد خبر: 158661 منبع: پرینت

ایالت اتریش سفلی می خواهد به زودی برای پناهجویان از کشورهای سومی، کورس های به اصطلاح ارزش ها را با قواعد ده ماده ای جدید راه اندازی کند تا به این وسیله رهنمودها در جامعه آموزش داده شود.
بر اساس معلومات روزنامه آلمانی "دی ولت" که (۱۳ می) نشر شده است، از این قاعده ها در اتریش رسماً به عنوان "ده دستور برای مهاجرت" یاد شده است. افزون برآن، پناهجویان باید مکلف ساخته شوند تا این رهنمودها را امضا کنند.

گاتفرید والدهویزل، وزیر امور مسایل پناهندگی در ایالت اتریش سفلی از حزب ملی گرایی دست راستی "آزادی اتریش" به روزنامه "دی ولت" گفت: "همین که کسی نزد ما بیاید، هر متقاضی پناهندگی همراه با دیگر اسناد اداری، "ده دستور برای مهاجرت" را نیز از ایالت اتریش سفلی به دست می آورد. این دستور العمل ها سپس در همه کورس های آموزشی ارزش ها و پروژه های ادغام در مجموع ۱۵ زبان مختلف در اختیار قرار داده می شوند. ما به زودی به این کار آغاز می کنیم."

روزنامه "دی ولت" گزارش داده است که براساس اظهارات مقامات مسئول، این رهنمودها مطابق قوانین اتریش تدوین شده اند که شامل خواسته های مشخص برای پیروی از قوانین است. آنها عبارت از یادگرفتن زبان آلمانی، انطباق رفتار و سلوک خود و تربیه کودکان با "ارزش های اتریشی" ، احترام به "آزادی مذاهب"، " حفظ حیوانات از آزار های غیر ضروری، در نظر گرفتن مکلفیت ها درکنار حقوق، و حل منازعات بدون خشونت است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهندگی
اتریش
نظرات بینندگان:

>>>   ازکدام طریق باید به آنجا سفر شود ؟ قاچاقی؟ یا نه.فورم درخواست پناهنده گی را ازکجابدست آورده میتوانیم.

>>>   دوازده ماده در "خشت پخته" (به موسى "تستامنت اول" و همين وحى دوازده گانه را موسى در "تخته سليت " (سنگ لوح یا اسلیت) نوشت و از خدا خواست و پافشارى که نور خود را نشان دهد. برقک آمد و "تخته سنگ سليت "را شکست که در آن دو ماده درج بود. موسى ديگر نتوانست از شرم ازخدا بخواهد وى نازل شده را باز نازل کند. پس بناهاى يهودت و نصرت
ده ماده اى شد.
بناى يهودى ("تستامنت اول") را عسى مسيح بيبل يا انجيل ناميدند. هفت تاى ايش در در "صوابها و گناهاى کبيره" اند.
ده ماده اى اکنون يک "پل خرى" به آلمانى:"Eselsbrücke" يعنى براى تقويه قدرت يادشت "یادیارها" (به انگلیسی: Mnemonic؛ تلفظ: نِـمونیک، یا: نیمانیک) . "یادیارها" يا پلهاى خرى یکی از بهترین پشتيبانى و يارى براى (یادیارها) در فرایند یادگیری زبان خارجی و يا نامهاى نوت هاى موسيقى است. شادروان زلاند چنين "ياد- يارى" براى يادگرفتن هفتگاه و يا مقامها و يا نوت سرگام هندى اختراع نموده بود.
آهنگها هفتگاه موسيقى در تمام گيتى هفت واج دارند ولى در هر فرهنگ نام شان فرق مى کنند.
باوجود آن در اروپا انسان در مرکز قرار دارد و نه دين و مذهب و زبان و تبار وقوم وجايگاه اجتماعى.و اما حاکمان دولتى و نيروهاى نظامى شان که در کشورهاى يکدينه و يک طرفه و يک قدرته و قدرت بدست يک تبار يعنى درظالم بودن دولت که در آن جا فرستاده شده همين اصول منصفانه را مراعات نمى کنند.
از براى مسلمانان و افغانها!
سوال : اين مردم را چى کسى بلا زده ?چرا مردم مسلمان اسلام را ضعيف و ناتوان ساخت?
من آن گويم که بهار ملک الشعرا گفت:"اين قوم شريف است که اسلام ضعيف است".
به ميليونها مسلمان به عوض که به عربستان بروند به اروپا مى روند و ميليون ها نفر از هند و کوه به پاکستان وايران بين که افغانتباران و افغانشده گان .وقار ندارند فقط وقار جلوه مى کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است