کوچی گری، همچنان از مردم بهسود، قربانی می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۰    ۱۳۹۸/۲/۲۴ کد خبر: 158670 منبع: پرینت

چند روزی است؛ که کوچی های متجاوز با حمایت‌ مستقیم‌ گروه بد نام طالبان‌ به ولسوالی بهسود و‌ مناطق اطراف آن، تهاجم وسیع و گسترده ای را آغاز کرده اند.
بر اساس اخبار واصله، متاسفانه این‌تجاوز نظامی، خسارات فراوان مالی را در پی داشته و‌ نیز تعدادی از افراد غیر نظامی، به شهادت رسیده اند.
با این‌ وصف، از طرف دولت وحدت ملی، تا کنون هیچگونه، اقدام پیشگیرانه و یا کمک هایی نظامی و تسلیحاتی در قالب دفاع از مردم صورت نگرفته است.

بدون تردید، در صورت سکوت دولت و عدم حمایت از گروه های مدافع مردمی در برابر متجاوزان، مردم مظلوم ولسوالی بهسود، ‌شرایط سخت دفاعی و‌ امنیتی را، پیش رو دارند.
همه باهم در این ایام و لیالی مبارک و لحظات استجابت دعا بویژه سحر های ماه رمضان، دست ها را به دعا برداشته و برای پیروزی مجاهد مردان بهسود در برابر متجاوزان و اجیران بیگانه، دعا کنیم.

هر یک‌، رسانه قوی باشیم‌ برای اعلام حمایت های مادی و‌ معنوی از مردم قهرمان بهسود در برابر کوچی های متجاوز و‌ گروه بد نام‌طالبان و‌ نیز فریادی شویم برای رساندن پیام مظلومیت مردم فداکار ولسوالی بهسود به رسانه های خبری جهان و مسوولان دفاعی و امنیتی کشور، بویژه حاکمان ارگ‌ نشین.

مردم قهرمان و فداکار بهسود، قربانی کوچی گری در قرن ۲۱.

محمد اکبر محقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کوچی
بهسود
نظرات بینندگان:

>>>   اغای استاد محقق متشکر م از اظهار همدردی شما با مردم قهرمان پروری ساحه بهسود و ارزوی موفقیت وسر افرازی برای مجاهدین جان برکف ساحه بهسودوطلب علوی درجات برای شهدای مظلوم ان خطه ای خونین دارم ونفرین برسکوت (راه انداختن جنک در بهسود بنام طالب) ع وغ وکسانیکی فریاد مظلومانه ای ان مردم را می شنود وکمک ماد ی ومعنوی ندارند و نمی کنن وامید وارم مردان ازاد اندیشی همه ای اقوام شریف افغانستان اعم از افغان تاجیک ازبیک وهزاره از حمایت مالی و جانی شان برای مجاهدان بهسود دریغ نورزند
میرویس کابل

>>>   اشزف غنی گوچی ها بی فرهنگ وحشی را مسلح نموده به هزاره جات راتلونکی می کند

>>>   کوچی ها دیگه کی هستند؟ طالب و داعش کم بود باز یک بهانه تازه پیدا شد تا شما ملت افغانستان دوباره بپرید به هم؟

>>>   کوچیها دشمن مردم هزاره هستند ومیخواهند که زمین و خانه های مردم هزاره را به زور بگیرند آنها میگویند که همه علفهای زمین مربوط کوچیها است و کسی دیگر حق ندارد که از آن استفاده کند کوچی خود را خدای هزاره ها میداند و میگوید که هزاره ها سرزمینهای آنها کشت و زراعت میکنند چون زمینهای هزاره جات را در زمان عبدالرحمان خود عبدالرحمان به کوچیها بخشیده و هرکسی که زمین را کشت میکند باید به کوچی حق بدهد.
ب ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است