غیر پشتون ها جُل و پلاس تان را جمع کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۸/۲/۲۷ کد خبر: 158713 منبع: پرینت

پیشنهاد کمال ناصر اصولی بعنوان کاندید مورد حمایت دولت از جانب حلقه ارگ نشین به نمایندگان‌طرف دار حکومت در مجلس نمایندگان برای ریاست این مجلس، ثابت می کند که سیاست ارگ مطلقا در دایره خون و نژاد می گردد، و تصمیم اشرف غنی و اطرافیان اش برای تحقق طرح سیاست نژادی و تباری شان قاطع و بی برگشت است.

کسی همچون کمال ناصر اصولی اگر ریاست پارلمان را به عهده بگیرد معنایش این است که هر غیر پشتونی در (اوغانستان) مهاجر و مسافر است و باید جل و پلاس اش را از این کشور جمع کند و برود به تاجیکستان، ازبکستان و یاهم به گورستان.

ماهیت تمامیت خواهی و تبار گرایی سیاست اشرف غنی و کابینه مخفی و غیر مخفی اش هر روز آشکار تر می شود ولی عده ای از هرازه ها و تاجیک های خود گم کرده هنوزهم قلم ها و زبان های شان را دربست در اختیار این آدم و حلقه انحصارگر او قرار داده اند.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتون ها
اصولی
نظرات بینندگان:

>>>   آقای دانش، از دانش با غنی هست، یا از بی دانشی؟
به هر رو موصوف یکی از حامیان سینه چاک کوچی شمرده میشود.حملات کوچی ها را بر مزارع، باغ‌ها و خانه های مردم مظلوم موجه میپندارد.
برای عبدالله فقط همین کافی است که از بیت المال لباس تهیه کرده به سفر ها بپردازد.
موصوف یک اجیر معلوم الحال است.
دوستم اگر خود را تکانی بدهد، به قول خلیلزاد که با افتخار زیاد طی یک مصاحبه اعتراف کرد که، هواپیما‌های تهاجمی خارجی بالای خانه ی جنرال به پرواز در می‌آیند( اگر دوستم برخلاف برنامه های خارجی اقدام به مبارزه علیه طالب و داعش نماید مورد تهدید و پیگرد خارجی‌ها قرار می گیرد. ایشچی ها سبز میشود، موضوع جرایم جنگی دشت لیلی...)
سایر رهبران جهادی اصلا مورد بحث نیستند.
گلا جان

>>>   باسلام به همه این کمال ناصر اصولی لیاقت هیچ چوکی وپست مهم در هیچ دولتی را ندارد چون که دیوانه قدرت است وفقط به نژاد خودش فکرمیکند همچون اشخاسی را فاشیست و نژادپرست گفت که ازکلامش نژادپرستی می بارد دولت افغانستان اگر میخواهد واقعا وحدت ملی حفظ شود باید باید بودن همچون اشخاصی مثل ناصر اصولی دوری کند چون این که کاملا یک دیوانه نژادپرست است حالا اگر دیوانه هم نمیبود بازهم فرق نمیکرد همچون اشخاصی دولت را بدنام میکنند باز همه ملامتگی می افتد به کردند اشرفغنی میکنی...
معلم

>>>   غیر پشتو ن ها همیشه بی اتفاق هستند

>>>   ازین که رییس جمهور آینده افغانستان یک تاجک میباشد،از همین خاطر رییس ولسی جرگه و مشرانو جرگه را پشتون مقرر کردند.
اشرف غنی که پنج هزار دستگاه بیومتریک را دزدیده بود و اعلان کرده بود که این دستگاه ها گم شده است و حمدالله محب را که در سیستم کمپیوتر تحصیل کرده بود،وظیفه داده بود که در انتخابات این دستگاه ها را با رای تقلبی خودش پر کند و او را رییس جمهور منتخب اعلان کند،حالا سفارت امریکا به کمیسیون انتخابات در کابل وظیفه داده است که در انتخابات ریاست جمهوری،ازین دستگاه ها استفاده نکند.
حالا اشرف غنی پریشان است که در انتخابات تقلب کرده نمیتواند.

>>>   اي كاش كه اصولي تنها فكر پشتون والي ميداشت، اينها همه شان از ميراث خوران نجيب گاو و حفيظ أمين هستند، كه آهسته آهسته با تصوير جديد خود را در بدنه قدرت جا كرده و در موقع مناسب با مجاهدين به مقابله ميپردازند.

>>>   غیر پشتون هاباید واکنش های اصولی را در دوران وکالت شان واخطاریه های این شخض متعصب را درنظرداشته ودرمورد استفاده ار رای شان تصامیم لازم اتخاذ بفرمایند
س کابل

>>>   هیچ ...خورده نمی تواند این سرزمین سرزمین خون وآتش است هر خر وسگ نمی تواند دعوای میراث بردن آنرا بکند این سرزمین آریانا ، خراسان است احیا می شود.
آریائی تبار

>>>   (انم المومنین اخوه) مومنان باهم برادرند.
حدیث شریف (کسیکه به تعصبات قومی زبانی وسمتی دامن میزند ازما نیست) یا بوی بهشت به مشامش نمی رسد.
کسانیکه مبتلا به مرض مهلک تعصب قومی گرفتار اند مسلمان نیستند اگر هستند منافق اند. خداوند عذاب دردناکی برایشان مقرر کرده خداوند هدایت نیکی نصیب شان کند اگر قابل هدایت نیستند الله نیست ونابود شان کند.
هارون
افغان

>>>   کمال ناصر بی اصول از خلقی های خون اشام که حالا همگی طالب شدند میباشد و ارتباط خیلی نزدیک با طالبان دارد

>>>   اگر از آقای اصولی پرسیده شود که صاحبان اصلی این سرزمین که از نظر کسانی مثل اصولی که خود شان از کوه های سلیمان به سایر مناطق به سایر این مرز و بوم سرازیر شده اند این سرزمین آبایی خوبش را ترک کنند. آیا کسی که بلد باشد سیستم اداری این کشور را به پیش ببرد باقی خواهد ماند؟ بجای تاختن بالای سایر اقوام بفکر ارتقأ سطح دانش خویش شوید تا دیگر اختیار قشر با سواد سایر اقوام نباشید. شرم بر تو که نماینده مردم خوست هستی ولی در تمام ولایتی که از آن نماینده گی میکنی ده دختر هم فارغ صنف دوازده ندارید. تا جای که بنده خبر دارم در تمام ولایت یک داکتر زن است و آنهم تاجک. شرم بر تو که سایر اقوام را مسافر خطاب میکنی اگر کسی در این مملکت مسافر است او کوچی های مثل تو اند که مکان مشخص ندارند.
تا بعد ........

>>>   کمال ناصری بر علاوه از نژاد پرستی و فاشیستی نوکر و جاسوس پاکستان است بر طبق پلان و رفتار و کردار پاکستان در قلمر افغانستان این انسان پست خود فروخته شده میخواهد نفاق قومی و زبانی و سمتی را دامن زند و زمینه مداخل سریع و اشکار ای اس ای پاکستان را بیشر از پیش مهیا سازد من صد در صد بشما وعده و اطمینان میدهم که ناصربی اصول (اصولی) بازنده در چوکی ریس پارالمان است صد در صد ....... .

>>>   گر گلو احمق نمیشد
ملک ما آباد بود
گر گلو آدم همی بود
دشمنان برباد بود

>>>   من نمیدانم این ها از روی کله شخي وجاهلي وخصوصا بیسوادی چنین حرف های پست وخبیثانه همیشه میزنند.یا اینکه میخواهند آب را گلی بکنند و ماهی بگیرند.ازقدیم ها مشخص واضع است که در تاریخ5 هزار ساله افغانستان از ابتدا که در در این سرزمین زندگی می کردند هزار سم ولایت سمنگان قدمت5 هزار ساله دارد.من به تمام هموطنان ام پشتون.ازبک.تاجیک.هزاره.بلوچ.پشه ای توصیه می کنم.با هم متحد شوید ودست به دست مثلی برادر زندگی کنیم.دنبال گپهاي اشخاص شرارت پیشه نباشید آن را ها جاسوسان خارجی هستند که بخاطر بدست آوردن یک مشت پولی کثیف حاضر اند که هر کاری ناروا را بکنند.کشور های متخاصم همیشه سعی می کنند که مردم ما را بجاني هم بی اندازند و مملکت ما را تکه وپاره کنند.یکروز داستان تعریف می کنند میگویند.پشتونها از پاکستان آمده ازبک ها از ازبکستان وتاجيک ها از تاجیکستان و هزاره ها هم نسلی مغول است مطمئن باشید که اگر خودمان را اصلاح نکنیم .با این حرف های بی معنی وپیش پا افتاده به هیچ جا نمی رسیم .اگر رسیده بودیم در این40 سال رسیده بودیم .فقط ضرر و زیان اش واسیب های فراوان اش به کشور ما و مردم رنجدیده ما و نسل های بعدی ما میرسد.خواهش میکنم.هر قوم به قوم دیگر احترام بگذارد وهيج وقت قوم دیگری را دست کم نگیریدواين فکر های پوچ را سریتان دور کنید که همه این نواسانات به ضرر جامعه و مردم است.
((ننگرهاري

>>>   اصولی اگر خلقی است پس زنده باد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است