حمله هوایی خارجی، 22 پولیس را کشته و زخمی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۸/۲/۲۷ کد خبر: 158719 منبع: پرینت

حمله هوایی نیروهای خارجی در ولسوالی نهرالسراج ولایت هلمند، جان 13 سرباز پولیس را گرفت و 9 تن دیگر را زخمی کرد.
فرمانده شاهراه هلمند قندهار نیز در میان کشته های این رویداد مشاهده شده است.

سخنگوی والی هلمند در این زمینه گفت که طالبان در ولسوالی نهرالسراج این ولایت بر پوسته های نیروهای امنیتی حمله کردند و برای هدف قرار دادن این گروه عملیات هوایی به کمک نیروهای خارجی صورت گرفت و به اشتباه مواضع نیروهای امنیتی خودی مورد حمله قرار گرفت که در این رویداد 13 سرباز ارتش جان باخته و 9 تن دیگر زخمی شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هلمند
پولیس
حمله هوایی
نظرات بینندگان:

>>>   من می گویم خداوند همه پولیس ها را بکشد زیرا شما برای کی جان می دهید برای ع وغ که درثصه تان نیست دیگر به این رهبران به لیاظ خدا خود و فامیل خود را در غم نکشید به خدا قسم اگر هر زمانکه شهید شوید هج کس در غم تان نیست از این دولت که نه سر دارد و نه چیزی دیگر کوشش کنید که جا ن خود را نگاه دارید

>>>   این چندین بار است که نیروهای امنیتی مارا هدف قرارداده وسبب قتل سربازان شده اند.احتمالن قصدی باشد.

>>>   این هم یک نوع کمک دیگر به داعش و طالب است که
خارجیها میکنند حالا نامش میگذارند اشتباه شده
و خانواده های این سربازان که بی سرپرست و بی
فرزند شدند دیگر میماند به امان خداوند ویا این هم
نتیجه آموزش که به همین بهانه سی هزار نیروی
خارجی در افغانستان خوابیده و در همه دنیا سر و
صدا میکنند که ما به نیروهای نظامی افغانستان مشاوره
نظامی میدهیم بفرمائید این هم نتیجه مشاوره های
خارجیها که هردو طرف افغانها قربانی میشوند.
م ی

>>>   مه نگفته بودم که دو ملیارد دالر صرفه جویی در مصارف قوای امریکایی در افغانستان،سبب تلفات زیاد منسوبین امنیتی خواهد شد و در نتیجه سال دیگر بخاطر جلوگیری از تلفات زیاد منسوبین امنیتی،پارلمان امریکا مجبور است که بودجه مصارف را دوباره بالا ببرد؟
هرچند قوماندان آیساف در مصاحبه یی گفت که این صرفه جویی هیچ گونه تأثیری روی امنیت سربازان نخواهد داشت،اما از همان روز اول من میفهمیدم که این صرفه جویی سبب پریشانی فکر پیلوتان خواهد شد و در نتیجه فرقی میان طالبان و نیرو های امنیتی افغانستان را نخواهند کرد و در نتیجه عوض طالبان نیرو های امنیتی افغان را بمبارد خواهند کرد.
بترسید از آن روزی که نیرو های امنیتی افغان به نیرو های آیساف بگویند که ما در جبهه به مهمات ضرورت داریم و قوای آیساف مهمات را از راه هوا توسط چتر نجات در عوضی که به مواضع سربازان بیاندازند،به مواضع طالبان خواهند انداخت.

>>>   این حمله نیروی هوایی خارجی بعوض اینکه کمکی به نیرو های پولیس افغان کرده باشد بر خلاف پولیس افغان را هدف قرار داده و کمکی به ترورستان طالبان اله دست پاکستان کرده است ما را تیر ازین نوع کمک های خارجی که بار ها جان ده ها نیروی افغان را به اثر پرتاب بمب و راکت شان بر مواضع نیرو های مسلح افغان را گرفته ونامش را گذاشتند اشتباه این کار بذات خود کمک به ترورستان طالبان و ضرر رسانی به نیرو های مسلح افغان است ما را تیر تیر ازین کمک های هوایی خارجی ها.

>>>   غنی خان خوش باشد تا بادرانش همو طنان ما را به قتل برسانند ایم مرد بی روده نه شرم دارد و نه حیا و تشنه قدرت و دالر است

>>>   شاید این از توافقات قطر باشد که منبعد درعملیات نیرو های حکومتی را بمبارد کند

>>>   یکی از اهداف آمریکا داعش و امنیت ملی غنی ازپشروبرداشتن نیروی مقاومت است.اشخاص را که داعش نتوانست کشت آنرا آمریکاهی ها میکشد و احیاناً اگر آمریکاهی هم نتوانست کشت. اینجاست که امنیت ملی غنی دست بکارمیشود و یا پیلوتان مخصوص اردوی ملی انها را میکشد. وپروژه صلح هم جاخالی کردن یا امن ساختن اوضاع برای داعش آمریکاهی است.

>>>   امریکا خودش طالب است امکان ندارد مه اشتباه شده باشد چون این حملات قبلا ترح ریزی شده بود و این دو خوب بازی را کرفتند چون امریکا است که طالب است ورنه عاید شان از کجا می‌شود تجهیزات نظامی در آمد.
سوال اینجاست
آیا الله ج مالک دین و دنیا است یا طالب چون طالبا خود را خدا میپندارند چون هر کس گناه کرد یا نکرد باید اینها مسکین بیچاره را به حق این و آن جزا جزا وبسیار بی رحمانه بدهند بدهند .
آیا در اسلام ظلم رواح است نخیر آیا اسلام‌کفته بدون گناه انسان را بکش نه ای اسلام کفته تعلیم بر زنان منوع است نه طالب خود را اصلاح کند کمی در باره خانه کور که بعد از تمام شدن زندهکی اش در پیش رو دارد انرا آباد کن. ها زندهکی در داخل جومان اسلامی را همه خوش دارد مگر این طالبان مه داد از اسلام میزنند جیزی میگویند که در اسلام نیست جای تاسف است که خود معلومات ندارد معلم‌دیکران است .
این طالبان باید بدانند که خود شان هم خیانتکار ترین اشخاص دنیا استند اول این که خارجی را در وطن خود جا داده تا با ایشان وطن عزیز خود را ویران کنند مثلا پاکستانی ازبکی چیچنی روس ایرانی این هم‌خیانت است و‌دوم‌این مه از پاکستان ایران روسیه تجهیز می‌شوند آیا این تجاوز به کشور خود شان توسط اجنبی های نیست بس خود شان هم‌وطن فروش استند که آن آن ها از حماقت اینها استفاده کرده در بربادی وطن خود شان خود شان را استفاده میکند که این جهاد نیست خود شان تجاوزگر گفته می‌شوند اگر بیایند جنگ نکنند با هم دست آشتی و صلح بدهند چرا امریکا اینجا باشد امریکا خودش می‌رود ضرور نیست که شما بگوید امریکا ی ها استند (البته این موضوع یک بهانه چنگی است که امریکا نفر خودشان است باتاسف ) چون امریکا میکن مثل گلبدین باز دخت های خودشان کوچه به کوچه امریکا میگردد .و دیگر اینکه اسلام دین مهربانی است کدام پیامبر ما ظالم بود سر میبرید هیچ کدام و حضرت محمد ص گفته هر کس از اضافه کرد از ما نیست چون اضافه چوب در اسلام هم گناه است و اگر شما ها چنگ چو ها یا طالبان یا کسانی که الله ج دوست دارید ایمان دارید بیاید از مهربانی خداوند گپ بزنید از شفقت ‌‌رحم آسنات کپ بزنید محبت کنید با دیگران کمک انسانی کنید بادیکران شکم ها کرسنه را سیراب کنید برهنه ها را لباس دهید این هم عبادت و هم جهاد است جون از مهربانی و شفقت شما دیگران دیده به اسلام رو بسازند اکر شما ها کسانیکه جنگجو طالب استند مثل مادر بلا که طفل ها از نام اش میترسند خود را جلو‌دهید بس مردم که معلومات کافی ندارند و یا غیر اسلام استند از اسلام متکبر می‌شوند اسلام را وحشت فکر میکنند .
لطف قرآن را بخوانید و فکر کنید که دین اسلام آخرین دین است چون اکر بمیرید جهاد میست شما در مقابل مسلمان هموطن جنگ میکنند و عساگر از ما دفاع میکند چون در مقابل کسانیکه میجنگد آنها میخواند وطن ما را اشغال کنند مانند روس پاکستان ایران و امریکا که خودش طالب را به وجود آورد.
لطفا بیاید زندهکی نعمت است چنگ نکنید عبادت کنید غریب ها را کمک کنید چون تاجر بمیرید دیکر زنده نیستید و بسیار ناوقت است و از دست دادن بااشغالگران خارجی که بنام طالب با شما میچنگند دست بکشید برادر هموطنم حیف جوانی شما نکرده که اولاد های شما بعد از مرگ تان یتیم بی سر پرست باقی و تنها بماند .
ت ه م ی ن ه ا

>>>   حمایت قاطع است !!!

>>>   هیچزمانی خارجی ها در یک حمله 22 اشرار را نابود نکرده اند اما نیروهای حکومتی را دسته جمعی شهید میسازند

>>>   این کشتار تصادفی و اشتباهی نیست، این بار اول نیست که نیرو‌های امریکایی سرباز‌ها و پولیس ما را بمبارد میکنند و بعد ادعا میکنند که اشتباهی بود. هر باری که نیرو‌های امنیتی ما طالبان را در خطر انداخته ا‌ند و طالبان محکوم به مرگ بوده ا‌ند امریکایی‌ها به یک بهانه به کمک‌شان رسیده است. همینطور در سوریه ما بار‌ها شاهد بوده ایم که وقتی داعشی‌ها محکموم به شکست بودند، امریکایی‌ها نیرو‌های نظامی سوریه را بمبارد کرده ا‌ند. حالا وقتی میخوانیم که اداره ترامپ از کنگرس آمریکا خواسته است که خرچ سفر و نان و حمل و نقل و این و آن‌شان راه بپردازد، دگر به صورت رسمی نشان دادند که طالب و داعش پروژه خود امریکایی هاست.

>>>   اگر در زمان کرزی امریکا ها یک اشتباه بمبارد می کرد کرزی راسا به ریس جمهور امریکا اختار می داد اما حالا یهودی غنی از ترس چوکی و قدرت دهن خود را هم شور نمی دهد چو ن این شخص خودش از امریکا است و نمی خو اهد به کشور خود چیزی بگوید به لیاظ خدا و رسول از این شخص بگزرید

>>>   به جواب شخص اول : پلیس من و تو را حمایت میکند از دست طالبان خارا گر پاکستانی و ایرانی و دیگه و دیکه خواهر من و تو را حافظات میکند وطن من و تو را پاسپانی میکند از دست دست فروشان پاکستانی و ایرانی مثل سپر سینه می‌دهند مثل دلیران حان می‌دهند مثل مجاهدین راه حق بخاطر مادر وطن شان دفاع میکند ورنه مثل گذشته طالبان پاکستانی پادشاهی میکنند و همه را به غارت میبرند . و خواهران و برادران وطنم را بخاطر ریش مو و بوت های سفید در روی سرک بی گناه شلاق میزنند فقط که حق داشته باشند .

....به کسانی که از ترورستان اجنبی حمایت میکند و آنها را به حیث رهبر شان قبول کردند خداوند متعال سخت ازشان پرسان کند و جهنم جای شان باد چون طالب امریکا را آورد اگر طالب نباشد پس امریکا چی میکند چون هر دو‌باهم سازماندهی کردند مثل فلم مارا بازی می‌دهند گوش کنید سخنان خانم کلینتن را که ای تروریست ها را که به وجود آورد . خداوند ایت تروریست های دست فروش را هر چه زودتر به جهنم روانشان کند و عساکر و مردم مومن مسلمان را مه از دست ازی تروریست ها شکنجه می‌شوند در پناه حق باشند .
و قابل یاد آوری است که حملات امریکا سازماندهی شده بود کدام اشتباهی نبود چون سیستم الکترونیک آنقدر پیش رفت کرده که هیچ امکان ندارد مه اشتبا شده باشد .
و از مقامات خواهش میکنیم که اشتباه فکر نکنند باید شخص مذکور به محکمه داده شود چون دیگرهایشان عبرت بکیرد که در آینده چنین کاری انجام نشود چون انجام می‌دهند و‌میگویند اشتباه شده برو دولت نیست مه از ما پرسان کند .توجه مقامات را میخواهیم

>>>   این هم یک نوع کمک دیگر به داعش و طالب است که
خارجیها میکنند حالا نامش میگذارند اشتباه شده
و خانواده های این سربازان که بی سرپرست و بی
فرزند شدند دیگر میماند به امان خداوند ویا این هم
نتیجه آموزش که به همین بهانه سی هزار نیروی
خارجی در افغانستان خوابیده و در همه دنیا سر و
صدا میکنند که ما به نیروهای نظامی افغانستان مشاوره
نظامی میدهیم بفرمائید این هم نتیجه مشاوره های
خارجیها که هردو طرف افغانها قربانی میشوند.
م ی

>>>   تا زمانکی ما وشما کفار را دوست خود بگریم همین حال است و همین محال

>>>   -- نه اشتباه شده ونه سهو! یک چیزراه قصدآ میگویند خوشش آمده زده.
تکنالوژی امریکا آنقدرپیشرفته است که ازفضا یک چیزی بسیارکوچک را مشاهده کرده میتوانند پس چطورندیده اندکه این افراد کی ها هستنددریشی اینها چطوراست،واسطه این ها چی نوع است به کدام رنگ است .خلاصه خوشش آمده زده.
عثمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است