خانم یوسفزاده شرافتمندانه به استفاده ابزاری نه بگو!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۸/۲/۲۹ کد خبر: 158744 منبع: پرینت

خانم منیره یوسفزاده شرفتمندانه به این استفاده ابزاری غنی از نام زن که در واقع اهانت به توست نه بگو!

اشرف غنی از یک زن بی تجربه که هرگز نظامی نبوده و از استراتژی و تاکتیک های جنگی چیزی نمی داند، اصولا معنای ترمنالوژی جنگی و نظامی، ستر و اخفا و تجاوز و دفاع، جنگ های حبهه ای و چریکی چیزی نمی داند، از چنین زنی که تحصیلات و تجربۀ نظامی ندارد چگونه بیشرمانه استفاده ابزاری می کند تا برای اربابان امریکایی خود حالی کند که یک زن معاون وزارت دفاع من است.

ولی جنرال عتیق الله بریالی، که ارکان حرب را در انگلستان خوانده و جنرال مراد هزاره و جنرال جاوید کوهستاتی و صدها نظامی ورزیده که در جبهات جنگ حضور داشتند و قربانی دادند از کار برکنار و خانه نشین کرده است.

خانم منیره گرامی، غنی تو را چون عروسک کوکی بر مسند معاونیت وزارت جنگ می نشاند اما تو که می دانی این توانایی را نداری چگونه پذیرفته ای؟ چرا تو را وزیر فرهنگ و وزیر امور زنان نساخت؟

در فرجام یک کسی هست یا نیست که بگوید این دیوانه مادرزاد چه می خواهد؟

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
منیره
نظرات بینندگان:

>>>   بد ترین تقرر
منیره یوسف زاده را من میشناسم و همرای شان در ارگانهای محل همکار بودم و دیدم که چگونه آدمی هست و به هر لحاظ حال او الفبای نظامی را بلد نیست و چگونه در بخش تعلیمات و پرسنل کار خواهد کرد بهتر بود منیره را کمیشنر در کمیسیون اصلاحات اداری معرفی میکرد
ستار اشنا

>>>   غنی بااین انتخاب هایش مردم هزاره رابه تمسخرگرفته وتوهین می کند،
پیام غنی به هزاره هااین است ‌:ببینیددختران وزنان مقبولتان راچطورهمانندتوپ فوتبال ازاین اداره به آن اداره دست به دست می کنیم ومردان تان راخانه نشین.واقعاامروزبرای هزاره هاننگ است که زنان مان بدبخت وبیچاره عروسک خیمه شب بازی غنی ودارودسته اش شده...
مظلوم بامیانی

>>>   خانم ثریا از نوشته هایت معلوم میشود که خودت نه تنها دیوانه مادرزاد هستی بلکه شاید دیوانه پدرزاد هم باشی و توهین که درحق خانم منیره کردی باید از ایشان معذرت بخواهی به هرصورت مامردم هزاره از این اقدام نیک رئیس جمهوری حمایت میکنیم و انرا به فال نیک میگیریم و اوباشان مانند شما را توصیه میکنیم که علمیت دانش و سطح علمی شما بسیار بسیار پائین تراز ان است که در مورد رئیس جمهور کشور و کارکردهای ایشان ابراز نظر کنید
حسین علی از هرات باستان

>>>   یک اقدام خیلی نیک و مناسب در مورد این خانم صورت گرفته شاید در وزارت دفاع تغیرات مثبت را به بار اورد
قومندان برحال وزارت دفاع ملی

>>>   غنی یک خانم می خواهد که هر لحظه در اختیارش باشد چشم حسود کور و این خانم نیز بلی را گفته است و بلاهای بعدی را نیز تحمل خواهد کرد هرچند که بلاهای بعدی نظامیان خطرناک است و خیلی طاقت می طلبد. تا منیره را تنوره نسازند رها نمی کنند.

>>>   این گونه گزینش ها و مقرری ها از نهایت درماندگی و بیچاره گی غنی است روزانه تلفات جوانان ما در صفوف اردو و پولیس ناش از همین خیمه شببازی ها است. چقدر خوب است که معاش و اعاشه سربازان در سنگر ها به وقت و زمانش در عوض این حرکت های نمایشی رسانیده شود. امریکا ازین مقرری ها خوش نمی شود بلکه نظاره نموده و ریشخند می کند.

>>>   منیره یوسف زاده هم شاید حیران مانده باشد ‌که در وجود من چه نهفته است که اینقدر ارتقا میکنم و امتیازها گیرم می آید و حتی در جایی مقرر میشوم که یک جنرال با ده سال تجربه کاری در آن مقام و بست با فشار کار و اوضاع آشفته امنیتی گاهی از ۹ سوراخش آب سر میکند.
این چه رمزیست که دها جنرال کار کشته و مسلکی خانه نشین میشود اما یوسف زاده که الفبای نظامی را هم نمی داند جنرال میشود.
ابوذر

>>>   من درتعین و نصب این دختر خانم ها واین بچه جوانک ها در پستهای مهم ،حساس و بلند نظامی ،بیشتر از آنکه جهالت و حماقت تیم ارگ را ببینم ،یک نوع بازی شیطنت بار و خیانت آمیز را می بینم ، که آگاهانه و برنامه شده سه بخش قوت های مسلح کشور را تضعیف و ناکار آمد میسازند.
این یک نوع بازی زرنگانه و با مهارت است ،گویا و به زعم تیم ارگ ، هیچ سوالی بین مردم ،خلق نمی کند و هیچ شک بر نمی انگیزد،اما تا بخواهی راه را برای آسیب پذیری قوتها مسلح و پیشروی دشمن مساعد میسازد..
من هرگز مخالف تعین /تقرر دخترخانم ها و پسر بچه های جوان در پست های بلند نیستم ،اما درشرایط کنونی که آتش جنگ در وجب وجب خاک شعله ور است ، قوت ها مسلح ما هر روز گروه گروه توسط دشمن کشته میشوند ،در شرایط ایکه دشمن با گذشت هر روز قوی تر میشود و در جنگ دست بالا پیدا میکند ،....
ما به کادر رهبری نظامی در هر سه بخش قوای مسلح که از تجارب لازم ، دانش مسلکی لازم ، توان و مقاومت فزیکی بلند ، سطح درک بلند مسوولیت و توانمندی های مشخصه زمان جنگ برخوردار باشند اشدضرورت داریم.
برای این دختر خانم ها و پسر جوان ها هزاران پست ، موقف و مقام دیگر است که سپرده شود و انها کار کنند و خلاقیت وظرفیت هایکاری شان را ثابت کنند..
قطعن و بدون هیچ اما و اگر این پست ها برای این دختر خانم ها و پسر بچه های جوان نیست.
تیم ارگ باید از این بازی های شیطنت بار و از این رویکرد های نادرست و ضد قوتهای مسلح دست بردارد.
نظر موج

>>>   خانم منیژه را فقط نامش کافی است
و این مقام هم تا امتخابات است
اما هر قطره خونی که از سرباز این وطن میریزد مسولین امنیتی در پیشگاه خدا جواب گو اند از جمله خانم منیژه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است