هرجنایت که کردند ما مصلحت کرده و تیر شدیم...
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۲    ۱۳۹۸/۲/۲۹ کد خبر: 158759 منبع: پرینت

وقتی ریس جمهور ۵۰ +۱ را در دور دوم بدست نمیاورد چرا بر گرده های مردم سوار است ولی رییس پارلمان که از نصف رای موجود که قبلا قصدا مدیریت شده بود که سه نفر رای ندهند تا از اینطرف گزینه مساوی طرف غیرفاشیزم را از رفتن به کرسی ریاست پارلمان بازدارد و اگر این نیرنگ نشد باز عدم پوره نمودن نصاب را بهانه بگیرند در صورت پیروزی خود که فاشیزم طرف مقابلش صابر و شکیبا و باورمند به وحدت ملی است و جدی نمیگیرد ناکامی خود را با سرتنبگی قبو ل نمی کنند.

این ها هرجنایت که کردند ما مصلحت کرده و تیر شدیم،
زبان ما را از پارسی به دری تبدیل کردند،
ناقلین را در مناطق ما جابجا کردند،
زمین های ما را به کوچی توزیع کردند،
نام کشور ما را تغییر دادند،
سرود ملی، رتب نظامی و نام جاها و مناطق ما را به پشتو تغییر دادند،
قهرمانان خیالی بر ما ساختند، در اخر هویت اوغانی را بادارند شله و سرتبه تحمیل دارند.

خاموشی ما اینها را ذلال ساخته و امروز خود فاشیزم که از پای ماند فاشیزم زنانه را به میدان کشید.
واقع وقتی منافع قومی در خطر می افتند این ها با هر وسیله بگفته غنی حتی بزور خارجی مخالف را نابود میکنند و هیچ شرمی هم ندارند. حتی همتبار خود را که هدف شوم خود میرسانند دیروز رادیو ها شاهد پیروری رحمانی بودند. ولی امروز فاشیزم که عاجز ماند دست بدامن فاشیزم زنانه برده و انها را در مقابله با تصمیم و نتیجه پارلمان که اوغان ناکام مانده ایستاده شدند. ما هم قدرت ایستادن راداریم باید اماده باشید.

حبیب کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
پارلمان
نظرات بینندگان:

>>>   "من افغان نیستم" !
حامیان کمال ناصر؛ دیروز وعده داده بودند که از زور نرم کار میگیرند۰ حالا این خانمهای پشتون بحیث زور نرم به میدان آمده اند۰ این زور؛ خیلی خطرناک است۰ در برابر این زور؛ باید غیر افغانها فکر بکنند۰ استفاده از زن در فرهنگ افغانی از قدیمها وجود داشته است۰ شاه امان الله برای کسب رضایت پادشاهان غرب؛ از همسرش استفاده کرده است؛ داکتر نجیب؛ از زعمای افغان؛ از وجود همسرش میرمن فتانه برای کسب اعتماد مشاوران روس؛ استفاده کرده است و او را مجبور به نسلگیری کرده است۰ طالبان؛ با استفاده از لباس زنانه؛ مردم عادی را کشته اند و حالا در مجلس پارلمان؛ کمال ناصر؛ این زنان افغان را به میدان آورده است

>>>   زادی
تعجب نکنید، فاشیستهای اوغان همواره از سه چیزاستفاده ابزاری میکنند، شمشیر، قرآن، زن...قدم اول شمشیر، اگر کارگر نشد باز قرآن بعد آن هم زن...گفتند فردا در مجلس را می بندیم، در را نتوانستند حال میخواهند با زن چوکی را ببندند...آن چند دانه خواهر خوانده های زن اسمعیل یون
یادداشت: خطاب من فاشیستهای اوغان است نه قوم آن

>>>   Ariaie
استفاده ابزارى از زنان براى مقاصد سياسى شرم آور و محكوم است.

>>>   میر سعیدی
کودتای کرزی و غنی در پارلمان مردود و ناکام هست، یک قدم عقب نمی گردیم و از حق خود دفاع میکنیم، هم از طریق مبارزه مدنی و برپای تظاهرات مردمی و هم زور و بازو باشد، با سیلی می زنیم و حق خود را از حلق فاشیست می گیریم.
غنی و کرزی حق ندارند در پارلمان مداخله کنند، کرزی دیشب بسیاری از نماینده ها ره به خانه خود دعوت کرده بود، و با توزیع پول و امتیازات دولتی خواستار مداخله و جلوگیری از احراز ریاست اقای رحمانی به این پست شده هست.

>>>   Arwand
با شناخت نسبى كه از "اصولى" و ديدگاه هاى برترى خواهانه اش در پيوند با ساير اقوام داشتم ميخواستم بنويسم كه هر كسى كه به عوض وى ريس مجلس گماشته شود خوش خواهم شد مگر با ديدن فيلم درون پارلمانى و شنيدن دشنام هاى زيردامنى "رحمانى" عرق شرم بر جبينم نشست و با خود گفتم خدا را شكر كه چنين چيزى ننوشته بودم. ما بد فراوان داريم فقط ميزان و چگونگى بدى هاى شان فرق ميكند.

>>>   Raymond
چوکی را بر پشتون ها بتی هیچ گپ نیست قراری است ای وطن بس از پشتون ها است دیگه کسی حق نداره یک چوکی را بیگرم نفس شان میبرایه

>>>   Davod
همه هست و بود شما سلیمان کوهی رذیل بر لنده غری، خیانت و رذالت بنا شده است.
یک بار به تاریخ شرم آور و گندیده تان نگاه کنید، آنگاه خواهید فهمید که شما کی و چه هستید.
حالا فاشیست‌های اوغان روسپی های سلیمان کوهی را وارد صحنه کرده اند.
با عجب مردم رذیل و فرومایه و نامرد در کشور مواجه هستیم.

>>>   شمالی دزد زار باشه بماچی
همه دزداش عیار باشه بماچی
شب ها در دزدی وروزها به چوکی
امریکائیها انتظار باشه بماچی

>>>   تاجیکان مردمانی درباری و خوش مشرب است که در امور اجتماعی و فرهنگی استعداد دارند ولی نسبتاً کوتاه فکرتر و سطحی تر هستند که در دهه های اخیر بیشتر بازیچه مداخله گران بیرونی میشوند.
مثلاً در حدود سه دهه گذشته عقده مندانه و با سطحی نگری بیشتر در عرصه سیاست عمل کردند و در نهایت اعتبار خود را از دست دادند و امروز سیاسیون مافیایی آنها به نمایندگی شان باز هم بازیچه بودن را برگزیده میخواهد هم قوم خود را مانند خود دزد معرفی کنند و هم به وطن درد کشیده خود خیانت کنند.
آینده از آن کسی است که ظرفیتهای واقعی خود را تبارز دهند و اجتماع را جذب استعداد و هنر خود گرداند نه اینکه بی خلطه فیر کند یا در صدد تحمیل و تحدید باشند.
بشر دوست بلخی

>>>   کمال ناصر نطر به رحمانی جوانتر و مقبولتر است برای زنان پارلمان مقبولی و جذابیت بیشتر مهم است تا سرنوشت مردم چرا این خانم ها هم از اخلاق نیکوئی بر خور دار نیستند و نه به رای مردم آمده اند بلکه با فروختن عشوه و ناز و ....

>>>   صد بار دهن تان را بشوید بعد نام دکتور نجیب الله شهید را بزبان بیاورید آن شهید یک قهرمان بود وطن پرست واقعی بود کسیف نبود ماننده جهادی های وطن فروش ونوکران خارجی ها
باحترام غفوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است