چرا دولت غنى جلوى تحريكات كمال ناصر را نگرفت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۸/۲/۳۱ کد خبر: 158789 منبع: پرینت

چرا دولت غنى احمدزى و حاميان شان جلوى تحريكات و اعلام جنگ كمال ناصر را نگرفتند؟ اين نشاندهينده بيكفايتى و ضعف غنى نيست!؟ بلكه برنامه ريزه شده و ميدان دادن به برهم زدن مجلس نمايندگان است كه توسط شخص بد نام و شناخته شده اى بنام كمال ناصر يكى از وابستگان "سر قوماندان اعلى" خودكامه و خود خوانده عملى شد؟
جالب است كه تا حال به خبر نگاران داخلى و خارجى اجازه داده نشده كه با ناصر مصاحبه اى صورت گيرد؟

يا خبرنگاران با دستور ارگ، حاضر نيستند با شخص متعصب مشهور بنام كمال ناصر يكى از كوچى بچه ها پكتيا وال غلزایي، كه عامل اصلى تنش و زد و خورد در پارلمان شده، مصاحبه نمايند؟

ناصر قبل از آمدن كرزى در مسكو دست فروشى ميكرد، كه به دعوت كرزى بكابل آمد، اما از تحصيل او اطلاعى در دست نيست، هيچ حرف نزده است، اما از گپ هايش معلوم ميشود كه از دانش عالى يا نسبى هم برخوردار نيست!

در يوتوپ افكار نظريات گنده و پوچ و توهين آميز زياد از او موجود است، كه در تلويزيون های شمشاد، ژوندون با جمعی از دوستان خود مثل (يون، طاقت، زلاند، قانع و چند ناسوناليست افراطى ديگر) متداوم به سه مليتىي بزرگ اصيلى اين سرزمين فحاشى كردند و مهاجر خطاب كردند!؟ همه خارج از چوكات ادب و انسانيت است! پس غنى احمدزى با حمايت ناصر اصولى در صدد چه است؟

شواهد و تركيب از تيم غنى احمدزى، نشاندهنده غلزایى سازى مطلق نهادهای دولتى به همكارى و نصب، جابجاىی افراد بيمار مثل خودش در مقام های عالى است كه با انتقاد شديد نماينده مردم و جامعه مدنى و رسانه ها قرار گرفته است، بويژه دراني ها را هم خشمگين ساخته و فريب غنى غلزایى را نخورده و آگاهانه به كمال ناصر راى ندادند! كمال ناصر با بى ادبى و بى احترامى در ختم اعلام نتيجه ریيس مجلس، به همه مخالفين توهين و فحاشى كرد، نزديك بود آقاى نورى با چكش به فرقش بزند!؟

اما با فعل و انفعالات گسترده سياسى، فرهنكى، ارتقاى دانش نظامى، اقتصادى... اگر انسانهای خردمند اين كشور را مديريت درست نكنند! منافع همه شهروندان اين مرز و بوم مدنظر نگيرند!؟ جلوى رشد فساد پرور گرفته نشود!؟ سرزمين زيباى ما مركز، جاهليت، پايگاه تروريزم، يا لابرتوار تروريزم جهانى خواهم شد !؟ اميدواريم كه چنين نشود!

رضا میهنجار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناصر اصولی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   چرا داکتر عبدالله و بقیه دزدان و آدمکشان جلو 3 میلیون دالری که رخمانی بین وکیلان بی ناموس تقسیم شد را نگرفت. خدالعنت کند همه جنگسالاران بی ناموس و آدمکش را که بخاطر رسیدن بقدرت حتی زنان و ناموس شان را بگرو میدهند
امید اسلم

>>>   کمال ناصر را خود اشرف غنی تحریک می کند .
نماینده ولایت پروان رئیس پارالمان شده کون اشرف غنی سوخت مینماید .
جگراصولی دگر گرفته است .
اگراصولی عقل می داشت دختر گلو را نمی گرفت .
خاکسار

>>>   پشتونها تاریخ دوصد ساله در افغانستان دارد و هیچ ابهامی در این نیست که آنان مهاجر هستند و سرزمین فارسی زبانها را اشغال کرده اند. در ولایت ارزگان و زابل که من آشنایی کامل از این مناطق دارم خود پشتونها به نام مهاجرین یاد می شوند و خود شان اعتراف دارند که از پاکستان به افغانستان مهاجرت کرده اند. حالا این مهاجرین، مردم بومی کشور ما را را مهاجر تلقی می کنند و با این ترفند می خواهند روحیه غیر پشتونها را تضعیف کنند. عجیب بی شرمی و بی حیایی بر این قوم مسلط شده که خود شانان مهمان هستند و صاحب خانه را می خواهند از خانه شان بیرون کنند. اگر تمدن کشور ما مورد ملاحظه قرار بگیرد هیچ اثری از هنگ پشتون ها در تمدن ما دیده نمی شود. اکثر مناطقی که امروز تحت اشغال پشتونها رفته نامهای فارسی دارند که از زمان فارسی زبانهای قبل از اشغال باقی مانده است. این مطلب با تحقیقات میدانی قابل اثبات است. زبان پشتو حرف قاف ندارد بنابراین شهرهای مقر، قندهار، قلات و امثال اینها که حرف قاف در آن به کار برده شده سرزمین مردم فارسی زبان بوده اند. همچنین در این زبان حرف فا نیز وجود ندارد بنابراین تمام مناطقی که نام آن دارای حرف فا است از سرزمینها فارسی زبانان بوده است. مانند فراه. افزون بر آن اسامی شاه جوی، خاکریز، ارغنداب، سرخ سنگ، خاکیران، هزاربز، چهل زینه، محله جات، شهرصفا، گرشک، لشکرگاه، کشک نخود، لرزآب،انار دره و... که در ولایات قندهار، زابل، ارزگان و فراه قرار دارند همگی اسمهای فارسی هستند.

>>>   اقای میهنجار! کسیکه مربا میخورد مربی دارد.ولی معقول است اگر همچو بوتل مربای راشکست وهمچو مربی راسر به نیست کرد.پروبلم اینجاست که این مربی (غنی) مربی دیگری دارد(امریکا).
عاقل

>>>   باید جلو تقلب و فساد درانتخابات که همان توزیع پول بود گرفته میشد و ضمنآ 50+1 پوره نشده پس همه چیز را شما سرچپه میبینید یا خودتان چپه شدگی هستید؟

>>>   باز همه مسایل را من برایتان تشریح کنم.
این ها همه از قبل پلان شده بودند.
رییس مجلس سنا پشتون بود و اگر رییس مجلس نمایندگان نیز پشتون میبود و اشرف غنی نیز رییس جمهور از قوم پشتون شود،در آنصورت تمام اقوام دیگر خود را در حاشیه میدیدند و مورد قبول مردم و جامعه جهانی نبود.
این که رییس مجلس نمایندگان از ولایت پروان انتخاب شده است،بخاطری است که داکتر عبدالله رقیب اصلی اشرف غنی در انتخابات است و در صورت موفقعیت داکتر عبدالله،تمام پشتون ها بشمول گلبدین تبصره خواهند کرد که از یک ولایت که پنجشیر را نیز منحیث یک ولسوالی پروان میشناسند،هم رییس جمهور و هم رییس مجلس نمایندگان و هم معاون مجلس سنا،باعث تبصره مردم میشود.
این که ناصری از خوست و از قوم احمد زی است و با گرفتن پنجاه رای غالمعال دارد که من رییس پارلمان هستم،این هم ساختگی است.معلومدار که نتیجه نمیدهد.
بنأ در انتخابات ریاست جمهوری که شاید به دور دوم میان اشرف غنی و داکتر عبدالله صورت میگیرد،در اثر تقلب رای کمتر به داکتر عبدالله میرسد و داکتر عبدالله نیز غالمغال خواهد کرد که تقلب شده است و اشرف غنی خواهد گفت که داکتر صاحب هم مثل رحمانی نتیجه انتخابات را نمی پذیرد و بعداً با یک چیغ بلند صدا میزند:
مردم ما همانطوری که غالمغال بیجای رحمانی را در انتخابات پارلمانی قبول نکردند، همانطور غالمغال بیجای داکتر صاحب عبدالله را در انتخابات ریاست جمهوری قبول ندارند و مردم رای خود را داده اند و رییس جمهور خود را انتخاب کرده اند و باز یک چیغ بلند:
هیچ قدرتی نه در داخل و نه در خارج کشور حق این را دارد و توان این را دارد که در مقابل اراده نیک مردم که من را بار دیگر منحیث خدمت گزار خود انتخاب کردند،ایستاده گی کند.
در مورد رحمانی که از تاجران ولایت پروان است و چگونه در ارتباط با نیرو های آسیاف در بگرام و قرارداد های خارجی به پول و سرمایه رسید و چگونه عضویت سی،آی،ای امریکا را بدست آورد و در ارتباط نزدیک با سفارت امریکا است،حاجت به تبصره من نیست و مردم پروان خودشان او را خوبتر میشناسند.

>>>   خداگر پرده بردارد زروی کار آدمها...
گروپ بزرگ مافیائی راهزن ودسیسه باز درچوکات وزارت داخله وریاست امنیت ناملی موجود است که باهم در سازش بودهوموازی با اشرار جنایت کار زندگی مردم را تباه میسازند مصروفیت اینها دزدی اختطاف قتل دسیسه سازی مر دم رابزور طالب ساختن اتهام ترورست وطالب برکسی وارد کردن وسپس پول خواستن مصروفیت این خائنین به مردم و حکومت است بخوانید که چی تنوشته لاند:
سالم الماس – برادر حاجی الماس- که خود چند سالی ریاست جنایی مبارزه با جرائم را در اختیار داشت، در یک رشته آدم ربایی ها و جرایم سنگین دست دارد.
اما گزارش مشعر است که اصل قضیه دیدار حاجی الماس با محمد حنیف اتمر و حمایت وی از پیروزی رحمانی برای رسیدن به کرسی پارلمان رئیس جمهور را عصبانی کرده است.
برکناری سالم الماس به همین موضوع ربط دارد. پیش از این چندین بار معین امنیتی حاجی الماس و برادرش سالم الماس را در مجالس علنی وزارت داخله دزد و مافیا خطاب کرده بود. وی هشدار داده بود که در صورت عدم برکناری سالم خود وی از سمت اش کنار خواهد رفت.
حالا دکترغنی به سلسله ساخته کاری های سیاسی، دستور بررسی پرونده حاجی الماس را داده است که گفته میشود جایداد یکی از باشنده های کابل را در جاده چهار راهی انصاری شهر نو کابل غصب و بلند منزل اعمار کرده، و به اختطاف یک شهروند ترک در 2015 نیز متهم است.
- وقتی رئیس تحقیقات جنائی چینی باشد یعنی گرگ را چوپان ساختن
ر

>>>   بلي!
اصولي سواد ندارد ولي شما هركدام دكتورا داريد.
افتاب به دو انگش پت شده نمتواند.
لطف نموده كليه موضوعات را از مجراي قانوني ان حل كنيد چاقو بازي در پارلمان سودي ندارد.

>>>   اشرف غنی فاشیست مانند خودش واز قوم خودش یک فاشیست نادان بی ادب پست صفت را با جعل و تقلب گسترده به پارالمان کشور رساند تا دستورات غنی احمدزی را عملی کند چون خود اشرف غنی نه جسارت و نه شهامت گفتن چنین حرف های مزخرف و توهین امیز به ادرس اقوام بزرگ کشور چون تایکان و هزاره ها و ازبیک ها را نداشت و ندارد یک علاده بگردن بنام ناصر بی کمال نا اصولی را برای دهن اندازی و شاخ زنی مورد استفاده اش قرار داده است اما کور خوانده دیگر نه قلاده بگردنش و نه شاخ زنش و نه انتحاری اش جلو ازاده مردان و برنده گان را گرفه میتواند ونه دیگر فلوته بازی و عوام فریبی های گذشته اش حال چهره اصلی غنی احمدزی فاشیست با دروغ های شاخدار اش به همه اشکار شده دیگر هیچ ترفندو اغوا گردی ان کار ساز شده نمیتواند مردم اگاه و انا از تمام اقوام در برابر بی عدالتی ها و قوم ستیزی ها و زور گویی ها... قوم خاص زور گوی ارگ متحدانه ایستادگی کرده شاخ زن را شاخ اش و قلاده بگردن را گردنش را میشکنند تا در برابر عدالت و قانون مداری سر تسلیم فرود اورند.

>>>   اصولی با 55 رای از چرخه انتخابات ریاست پارلمان خارج شده.
این اعضای مجلس هستند که تصمیم بگیرند که چه میکنند.

>>>   غنی خودش فاشیس های خود را اگر هم انتحار کند چیزی نمی گوید

>>>   کمال ناصر 50 جمع پنج را بدست آورده یعنی 55 پس رئیس اصلی همین است

>>>   علیرغم آنکه این سفله گگ .... با اعترض احمقانه خود آبروی خانه ملت را در جهان خدشه دار وفرهنگ وحشی گری بدوی خود و حود و حوا داران خود را ثابت کردن بلکه و کلای با عزت وباشرفبرادر های پشتون ما را هم صدها دشنام وبی ناموس خطاب وآنها را به تهمت کذب به رشوت گرفتن متهم کرد که این اتهام دروغین این سفله گگ یعنی بی کمال وبی اصول خشم وغضب همه وکلای محترمیکه به آقای رحمانی رای داده بودن ببیار آورد. این احمق با همه هم فکران خبیثش معلوم الحالش مانند یون طاقت الی آخرهم مجزات شوند مگر متاسفانه که اشرف غنی احمدزی این ماجرا را قبلا برنامه ریزی و از همین ...ها حمایت میکند.

>>>   اين دقيق است ناصر نام در يكى از بدنام ترين مناطق پشاور تولد شده پدر اصلى اش معلوم نيست ميگويند مادرش سه بار عروسى كرده أولى كه معلوم نيست بعدن به سازمان اى اس اى جزب شده بعد ها به خوست امده و توسط يك پاكستانى برايش يك در بند منزل خريدارى شد او را از طريق كابل به روسيه فرستاده شد انجا هم كارى نداشت به جز نشه كردن ميگويند بعضى وقتها او با مرد هاى همجنس باز ديده شده ولى بعداء او را به كابل خواستند چندين بار در پشاور هم ديده شده او از انجا اوامر خود را اخذ ميكرد گفته شده در انتقال خود پرانها رول عمده دارد. مردم شريف خوست او و اجدادش را نميشناسند. حالا از حكمتيار دستور ميگيرد و عامل هم پسر حكمتيار است.

>>>   هموطنان عزیز از هر قومی که هستید، اوغان یا افغان هیچ فرقی باهم ندارند و هردو یعنی پشتون۰
اوغان یا افغان همان اپگان یا پتهان است و همه نامهائی هستند که غیر پشتونها به پشتونها اطلاق میکردند و میکنند در حالیکه خود پشتونها به خود پختون یا پشتون مینامند۰
ما همه اوغان نیستیم۰ افغان یا افغان یعنی پشتون و همه ما را خداوند پشتون هست نکرده است۰ اکثریت مردم کشور ما اوغان یا افغان نیستند۰
ما نه هویت خود را بر دیگران تحمیل میکنیم و نه هم میگذاریم دیگران هویت خود را به هر بهانه که شده بر ما تحمیل کنند۰
نام افغان اولین بار در قانون اساسی سال ۱۳۴۳ توسط حاکم های پشتون بر ملت تحمیل شد وتا بحال با جعل و فریب در ماده چهارم قانون اساسی وجود دارد که باید اصلاح و تغییر بخورد۰
غیر پشتونهای ساده دِلی که از روی سادگی و خوبی خود را افغان مینامید، فردا روزش که رسید، باز هم پشتون افغان اصیل میباشد، و با کوچکترین اعتراض که اگر انجام دهی، توافغان نا اصل میباشی، لهذا فریب بیجا بنام وحدت ملی نخور۰
پشتونها تمامیت خواه هستند، به وحدت ملی واقعی باور ندارند، و بهترین کاری که میکنند به زور همه را یکسان نام میگذارند، و این یکسان سازی جبری، آنهم بنام قوم خودشانرا وحدت ملی تلقی میکنند۰
چرا بر دور یک نام بیطرف ویا بر دور نام انسانیت همه متحد و یکپارچه نشویم که بر دور نام یک قوم خاص همه قوم های کشور متحد شویم؟
این وحدت ملی است یا یکسان سازی به جبر و به زور، آنهم بنفع یک قوم خاص؟

اگر درپاسپورت ما افغان نوشته میشود، ویاخارجی ها ما را ناگزیر بنام افغان یاد میکنند، آن همه نتیجه خیانت های گذشتگان و حاکمان قبلی هستند که همه باید اصلاح گردند.
این بخش قانون اساسی کاملن خلاف واقعیت های کشور است چون افغان نام دیگر پشتونها است و یک نام قومی میباشد. ماده چهارم قانون اساسی کشور باید اصلاح گردد.
بلی،افغان اپگان اوغان پتهان نامهای هستند که غیر پشتونها به پشتونها میگویند درحالیکه خود اوغانها بخود پشتون یا پختون مینامند، و ما اگر پشتون نیستیم پس افغان هم نیستیم۰ ولی چون نام کشور در حال افغانستان تحمیل شده بهترین نام برای شهروندان کشور ما از هر قوم که باشند افغانستانی است، نه نام قومی افغان۰

>>>   اصولی با رای خود برود شتر های غنی را بچراند

>>>   دولت فاسد از فاسد حمایت میکند.
و اینکه هرکس میگوید این وطن ازماست و دیگران مجاهر هستند لطفا از خدا بترسید از هر گور وتنور هستید اگر مسلمان هستید تعصب نکنید که راهتان را به جهنم راست میکنید.
هارون
افغان

>>>   بعضی از کاربران نوشته اند که چرا حکومت مانعی این سرکشی ها نمیشود .دلیل اش کاملا واضح است.من همیشه گفتم که ریس جمهور ما در هر دوطرف قضیه دخیل است .که این خیلی خطرناک است.همیشه به دزد میگوید راحت بیا.وبه صاحب خانه میگوید هوشیار باشید.مثلا یاری قافله.وشريک دزد است

>>>   ماگر بازی سرچپه می‌بود؟
یعنی آن زمان خداناخواسته اصولی (۱۲۳) ورحمانی (۵۵) رای میداشت، چه می‌شد؟

شهر کابل توسط نیروهای ویژه محاصره می‌شد!

ارگ اعلامیه پخش می‌کرد، تانک های گارنیزیون برای دفاع از (۱۲۳) در عقب پارلمان آماده پاسخ دهی به (۵۵) میبود

وزارت داخله،دفاع وریاست امنیت اعلامیه صادر می‌کرد

چرخ بالها در فضای کابل به چرخش بی وقفه وترساندن طرف ادامه میدادند

تون صدای داکتر غنی همچنان (۱۸۰) درجه بُلند می‌شد

در چندین ولایت افغانستان مراسم رقص اتن برگزار می‌شد

کابل رخصتی اعلان می شد و طرف ۵۵ یی را می‌گفتند برادر باختی ناحق شله نباش

ادعای اکثریت خواهی سر داده می‌ شد
طرفداران (۵۵) متهم به بغاوت و قانون شکنی وجنگسالار می شدند حتی ملا های ارگ فتوا صادر می‌کردند

شخص رئیس جمهور بدون در نظر داشت همه مسائل وارد پارلمان شده و(۱۲۳)را برنده قطعی اعلان میکرد و جیغ میزد زنده باد فلانی !

سرور دانش مطابق به هشتاد ماده قانون درحالی که دهنش کَف میکرد (۱۲۳) برنده اعلان میکرد

اما شانس با آنان نبود و چنان در بازی خود شکست خوردند که تاریخ به یاد خواهد داشت! بلی شکست تیم برسر قدرت توسط نمایندگان مردم.

اما به یاد داشته باشید، حق گرفته میشود...

>>>   به نویسنده اول دراین ماهي پاک رمضان ایمانی خودت را نسوزاند یک زره از خداوند بترس بخدا این گپهاي بی معنی عواقب خوبی برای خودت وخانواده ات ندارد.این3 میلیون که میگی درمورد آن سند داری آیا کاملا مطمئن هستی اگر مطمئن هستید که باید اسناد و مدرک ارائه بکنید.من طرف دار هیچ کدام شان نیستم فقط تا جای که خبر دارم.123 رای آورده نیازی نبود که که طرف رشوه هم بدهد
(توريالي لغمان

>>>   نمیدانم درکشور بی فرهنگ ما .بازنده .بجای اینکه به ملت افغانستان ذهن خود اش را متمرکز بکند برای چه مثلا برنده نشده.عیب و اشکالات خود اش را محاسبه وسنجش بکند. راست میرود .طرف رقیب خود مقصري وملامتي باختن اش را می اندازد به گردن رقیب انتخاباتی اش

>>>   اصولي داماد حكمتيار نيست ، او از طرفداران چشم بند و قلب سياه حزب خلق است ، از سخنان و طرز گفتار مكدر و بي پايه اش بدانيد.
اي كاش كه شوراي نظار و رهبران جهادي خون فروش شهداء در هنگام تشكيل حكومت جهادي عفو عمومي ملل متحد را قبول نميكردند، و تمام خلقي ها و پرچمي ها را به محكمه ميكشانيدند، تا تاريخ از بد كاري و قساوت اين حيوان صفتان درس مي آموخت، و يا حد اقل فيلم هاي اجساد پولي گون هاي پل چرخي و ولايات را غرض افشاي اعمال دد منشانه تنظيم هاي چپي در اختيار همگان ميگذاشتند، مگر مسعود در اخفاي اين شواهد سيلي محكم بر روي ورثه شهداء زده ، و اين راز ها را با خود بگور برد، و همه كمونيستان مسؤل ريختن خون صد ها هزار بيگناه را كمك كرد تا از طريق روسيه به غرب پناه ببرند، كه حالا اكثر شان باز گشته و مجاهدين را ملامت ميشمارند,

>>>   در بودن اصولی صاحب این اوباشان و گروه شروفساد ارمان ریاست ولسی جرگه را به گورستان ببرند انشاالله .
این به مانند افتاب روشن و هویدا است که کی فاسد است و کی وطن پرست.
لقب شروفسادرا رهبران مزدورتان همرا با خود به گورستان بردند .
فهیم از کارته نو کابل

>>>   اين دقيق است ناصر نام در يكى از بدنام ترين مناطق پشاور تولد شده پدر اصلى اش معلوم نيست ميگويند مادرش سه بار عروسى كرده أولى كه معلوم نيست بعدن به سازمان اى اس اى جزب شده بعد ها به خوست امده و توسط يك پاكستانى برايش يك در بند منزل خريدارى شد او را از طريق كابل به روسيه فرستاده شد انجا هم كارى نداشت به جز نشه كردن ميگويند بعضى وقتها او با مرد هاى همجنس باز ديده شده ولى بعداء او را به كابل خواستند چندين بار در پشاور هم ديده شده او از انجا اوامر خود را اخذ ميكرد گفته شده در انتقال خود پرانها رول عمده دارد. مردم شريف خوست او و اجدادش را نميشناسند. حالا از حكمتيار دستور ميگيرد و عامل هم پسر حكمتيار است.

>>>   شماتاجیککا سفارت افغانستان درتهران ....خانه کردید

>>>   ما مردم افغانستان متشکل از تمام نژاد های کشور همگی مثلی برادر زندگی نمودیم وبه غم ها و شادی هایمان شریک بودیم و خواهم بود.فقط بعضی از اشخاص فرصت طلب وخود خواه موقع که به مشکل بر میخورد.سریع مسائل را قومی میکند.آنموقع میشود غم خوار مردم.چنین اشخاص حرومزاده و فرصت طلب در غیر ان هیچ وقت نی به مردم ارزش قائل بوده و نی به مملکت فقط بخاطر منافع شوم و پلید خود اش همه ملت را به جانی هم می اندازد .

>>>   وصولي اوغان است و هر غلطي كند غني خم ابرو نميكند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است