دروازۀ تشناب های ارگ را می بندم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۸/۳/۱ کد خبر: 158800 منبع: پرینت

حکیم تورسن کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:
بخیر پس از پس شَوی تمام راهها را بسته میکنیم، ادارات حکومتی، پوهنتون ها، مکاتب، دکان ها کوچه ها، نل های فاضلاب و حتی تشناب ها را بسته می کنیم، اشرف غنی را توسط محکمۀ خاص دست بسته به برنامۀ چایخانه معرفی می کنیم.
داکتر عبدالله را به آرایشگاه زُلفک یار تبعید کرده و همۀ امور مملکت را بر عهده خواهیم گرفت.
ما انقلاب می کنیم.
ترامپ را به یک خوراک جگر دعوت کرده و میگوییم آدم شو او بچه.
پوتین را هم هشدار میدهیم که سر جایش بنشیند در غیر آن لطیف پدارم را دستور میدهم تا روسیه را در یک ساعت تصرف کند.
انگلیس بداند و آگاه باشد که غیرت افغانی ما را تور ندهد که برای بار پنچاهم به حنیف اتمر حکم صادر میکنیم که شما را شکست بدهد.
در ضمن ایران و پاکستان و هند هم زیادی غالمغال نکند، سرمان درد گرفت از اینهمه ویز ویز..
ما امپراتوری خود را عنقریب جهانی میسازیم.
بخیر ما یک سفر سیاسی به مریخ داریم و به دنبال ادامۀ فتوحات خود در آن سیاره؛ احمد ولی مسعود را مثل همیشه در آنجا سفیر میسازیم.
پس از همین حالا شروع میکنیم و دروازۀ تشناب های ارگ را بالای شاه وسین مرتضوی بسته میکنیم تا ارگ به زودی سقوط کند و ماه حکومت پنجاه سالۀ خود را اعلام کنیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تورسن
ارگ
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   اول جوزا است و مدت ماموریت اشرف غنی تمام شده است، حکیم تورسن هم به باشنده گان کرۀ مریخ هشدار داده است که ما پس از به حکومت رسیدن مریخ را فتح می کنیم، اشرف غنی هم قبل از اخطار حنیف اتمر مبنی بر مسدود کردن چهارراهی های شهر کابل، خودش تمام چهارراهی ها را بست تا خیال همه را راحت ساخته باشد، طالبان نیز تمام شاهراه های مواصلاتی ولایات را بست و گفتند استراتیژی بستن در اولویت مبارزات ما هست.
مردم حیرانند که در سرک های مسدود شهر چه کنند، اشرف غنی و حنیف اتمر و عطا محمد نور و جنرال دوستم و حامد کرزی و احدی و غیره روی ترکیب غذایی حکومت موقت کار میکنند. قدرت چقدر شیرین است، گاهی خونخوار می شوند و گاهی عدالتخواه؛ تا در قدرت بودند مردم را می کشتند، حالا که از قدرت دور شدند ادعای مردمی بودن می کنند. اشرف غنی هم به تدریج به سوی خودکامگی پیش میرود، احتمال دارد فردا سرنوشت افغانستان را حکیم تورسن همراه ملا نصرالدین آخوند بر عهده بگیرد.

>>>   طنز ماهم هم سویه درک مان از سیاست.
عاقل

>>>   همین که تشناب های ارگ را بسته کنید کفایت میکند که دولت سقوط کند چراکه تنها مرتضوی صاحب که از یک تانکر مواد فوضل اب هیکل دارد اگر رفع معذرتش را از ناچاری در گوشه دیوار قصر گلخانه کند تمامم ارگ بوی تعفنش گرفته کسی اصلا نفس کشیده نمی تواند تمام کارکنان ارگ بیهوش میشوند در غیر ان اگر جای پیدا نشد خدای نا خواسته در اثر تعاملات کمیاوی بطنش انفجار نمود و درین ماه مبارک رمضان حادثه انفجاری چاراهی زنبق یاد تان خواهد وتمام ساکنین ارگ نیست و نابود خواهند خداوند ما را ازین اانفجار بم هستوی مرتضوی صاحب نجات بدهد اصلا من به بستن دروازه بیت الخلاهای ارگ راضی نیستم خیراست چند روز دیگرهم همین مجنون ابن الحمار زعیم ما باشد تا اب از اب تکان نخورد رمضان عید را بخیر سپری نمایم تا بعداز عید یا الله و یانصیب.

>>>   شبکه های مخابراتی دزد، شرکت برق دزد، خانم اول دزد، ارگان های دولتی دزد، امنیت زیر صفر، مردم زیرخط فقر،قیمت دالر از ۵۵ به بالای ۸۰ افغانی، بیکاری در اوج، جوانان معتاد، بیشتر ۴۵۰۰۰ تنها نظامیان شهید بیشتر ۷۰ فیصد خاک کشور زیر اثر سلطه مخالفان دولت، تنش های قومی در اوج و صد ها مورد دیگر که جای گفتن باقی نمیگذارد پس این دولت با چه آبرویی میخواهد حکومت خود را بعد از اول جوزا ادامه دهد؟
خواستم از دولت مردان حکومت وحدت ملی اینست که اگر لیاقت حکومت داری ندارید حداقل شرافت استعفا را داشته باشید
احمد شفیع الهام

>>>   Salam
غنی می داند که اگر از قدرت کنار برود ، دیگر دست اش در مهندسی تقلب کوتاهی می کند ، برای همین مقاومت خواهد کرد . واما اگر نیرو های سیاسی و مردم به ادامه حاکمیت نا مشروعش تمکین کنند ، این رسم نامیمون و غیر مشروع در آینده هم تکرار خواهد شد و یک امر معمولی در سیاست خواهد گردید . غنی را با هر وسیله ی باید قبل از انتخابات از ارگ بیرون کشید و یک حکومت موقت که تنها مسیولیتش به راه انداختن انتخابات باشد ، جای غنی و عبدالله را موقتن پر کند .

>>>   من که این مردم افغا نستان را می بینم بسیار بی امت شده اند غیرت و امت از نزد مردم کو چ کرده است علیه این رهبران که چو کی را سرش کرده اند

>>>   چرا دروازه تشناب های ولسی جرگه را نمی بندید که متنبع فساد است

>>>   مهدي ثاقب چرا از تورسن فكاهي ميسازي ، آن بيچاره مريض است، مگر لنگان اتمر و قانوني ، شاه أولياء عطاگي و رسول خدا گلبيدين و شهيد فاطميون محقق و غيره دزدان سياسي چرا از يادت رفت؟

>>>   به پاسخ احمد شفیع الهام ! برادر شما به شرافت استعفا دعوت می کنید. اینها می گویند واه واه درخت قدرت عجب سایه سردی دارد !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است