اتمر و غنی دو روی یک سکه‌اند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۸/۳/۲ کد خبر: 158819 منبع: پرینت

برای من، اتمر و غنی دو روی یک سکه‌اند، هر دو یک هدف و پلان فاشیستی را دنبال کرده و دنبال می‌کنند و اختلاف فعلی‌شان هم یک‌بازی سیاسی است.

نمی‌دانم چطور اتمر که تا دیروز قاتل شهدای روشنایی، پدر داعش و عامل انتحارها و انفجارهای کابل خوانده می‌شد، یکباره برای یکعده به فرشته‌ی نجات تبدیل شده است که هر کسی از اتمر انتقاد کرد، مزدور غنی خوانده می‌شود؟.

صفحه‌ام گواه است که هیچ کسی به اندازه من از غنی و سیاست‌های او انتقاد نکرده و نخواهد کرد و به دلیل همین انتقادها به نفرت‌پراکنی، تفرقه‌اندازی و... متهم شده‌ام، اما اتتقاد از غنی و مخالفت با او دلیل نمی‌‌شود که حتما باید اتمر را فرشته نجات بدانم و نگویم که بالای چشم ایشان ابرو است. غنی و اتمر برای من دو روی یک سکه و هر دو مجری یک طرح و پلان یک تیم فاشیستی هستند.

اگر واقعا راست می‌گویید که دنبال تیم خوب هستید، بیایید از تیم نبیل و پدرام که هر دو نسبت به غنی و اتمر خوشنام‌تر هستند حمایت کنید. حمایت از اتمر با حمایت از غنی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نظر مرا قبول دارید از همین حکیم تورسن حمایت کنید او گفته است :
اگر برنده شدم که میشوم بر ای همه مردم کوپون توزیع میکنم دیگر قصه خشکسالی مفت میشود که هر سال میگویند باران نشد زراعت کم شده ،چند پکه بادی درکوتل خیرخانه نصب میکنم همه کابل رابرق میدهم ومحصول برق هم اخذ نمیکنم ،چهار طرف شهر کابل را دیوار میسازم که هیچ کس داخل شده نتواند امنیت صدفیصد تامین میشود
اینها پلان های تورسن صاحب است ،
ر

>>>   جعفری محترم من هم همنظر شمایم بخاطریکه اینها سرمه ازموده شده اند ولی بر شهامت و درایت پدرام باید اعتماد کرد چون حرفش با استدلال های منطقی و از روی دلسوزی برای ملت و کشور است یک تعدادی که پدرام را متعصب میگویند انها اینیه را سر چپه گرفته اند .
بیانی

>>>   جعفری!
خدا اتمر را هم شرماند که بحیث پشتون به محقق رو اورد! و محقق را مانند سیلاب گرفتگی به این خاشه پشتونها دست انداخت! این همه جزای خدای عادل است که رای این دو مزدور را هدر کرد و در مقابل دانش و غنی با صالح برنهگان بی شک اند!
افغان

>>>   تورسن واقعا انسان پاک و صادق است ما که برایش رای میدهیم

>>>   جعفری در دیپلوماسی خوب درخشیدید که حال در سیاست بدرخشید، در سفرهای خارجی رسمی تبلیغات و پروپاگند به نفع گروه و فوم خود میکردید، اینکه نوشتن یاد دارید و دیگران را توهین کار کار انسان های خام است همه میدانند.

>>>   سلام به آقای تورسن واقعن افغان وطن پرستی هستاگر مردم پیشرفت کشور را میخاهند امنیت میخاهند به آقای تورسن رای بدهند غفوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است