سکس در خدمت سیاست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۸/۳/۳ کد خبر: 158830 منبع: پرینت

در رده های پایین حکومت وحدت ملی سکس، فحشا و ترویج فحشا از دیر زمان به این طرف زبان زد خاص و عام بود و از مهمانخانه های دولتی و سکس پارتی های شبانه گفتگو های در میان مردم ردوبدل می گردید اما برای اولین بار افشا می گردد که منبع اصلی استفاده جنسی از زنان ، کشیدن زنان به فحشا و تشویق زنان به فحشا و بعد استفاده ابزاری از آنها در میدان سیاست به صورت منظم و سیتماتیک در درون ارگ از جانب یک حلقه پر قدرت وابسته به اشرف غنی احمدزی رهبری و سازمان دهی می گردد.

آقای جنرال احمدزی که مشاور ارشد اشرف غنی احمدزی بوده است و بدون شک از راز و رمز ارگ نشینان با خبر است (در مصاحبه به تلویزیون خورشید) به صراحت می گوید که وکلایی را می شناسد که ۵۰۰ و یا ۶۰۰ رأی داشته اند که در بدل سکس از جانب افضلی مشاور ارشد اشرف غنی احمدزی و حلقه وابسته به ایشان به پارلمان معرفی شده اند.
البته اظهار نظر جنرال احمدزی شاید از درد وجدان باشد که نتوانسته است به چشم سر خود شاهد چنین بی ناموسی گسترده و سازمانداده شده در درون ارگ از جانب قدرت مندان باشد که حتی مجبور شده است استعفا بدهد چون در جایگاه نبوده است که مانع کار زورمندان در جلوگیری از فحشا و ترویج فرهنگ فحشا گردد.

ارگ نشینان با استفاده جنسی از زنان و دختران آن ها را به برده سیاسی تبدیل می کنند و با گماشتن آن ها به دوایر دولتی و پارلمان اهداف خاص خود را عملی می نمایند که از یک جانب اشرف غنی احمدزی و تیم کاری شان که به باور های اسلامی معتقد نیستند سکولاریزم را از راه فحشا ترویج و تبلیغ می کنند و از جانب دگر زنان را گروگان سیاسی می گیرند که رأی دادن وکلای زن از بدخشان ، کاپیسا ، پروان ، کابل و دایکندی را به کمال ناصر اصولی می توان نتیجه پروژه سکسی ارگ نشینان تعبیر کرد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
سیاست
نظرات بینندگان:

>>>   دوستان گرامی لطف نموده اسامی این خانم وکلای دست پرورده ارگ را در کمنت های تان بنویسید تا مردم که به این بی منطق ها رای داده اند بدانند تا بکدام جناوران وحشی رای داده اند که فرق بین 55 را از 123 کرده نمیتوانند مردم نافهم نیست همه کار شمار را نظاره گر است و میفهمند حق باکیست قانون هم صراحتن گفته حقوق دانان هم ابراز نظر کردند ولی اشخاصی مثل مریم سما خود را برای قبیله بفروش رسانده اند و فراموش کردند که این چوکی ابدی نیست ولی خودرا در نزد تبار خود ذلیل و پست کردند .
افغانستانی

>>>   جای بسیار تعجب است که در احمد زی ها حد اقل در رده ای بالا شخص باوجدان وضد فساد پیدا شده از داکتر نجیب احمد زی که شروع نماید با یک دلال جنسی شهر غلغله که مرکز فحشا محسوب میشدازدواج نمودواحمد شاه احمد زی که فساد مالی رادرنهایتش رسانید ودر وزیر اکبرخان خانه ای نماندکه نخریده باشد واشرف غنی احمد زی که اگر روی فساد عقیدوی واخلاقیش حساب نکنیم تنها بد اخلاقی فاشیزمش را به رخش بکشیم ودو استانکزی که یکی درین طرف خط ودیگرش نماینده ای سیاسی طالب ها اینها همه انواع فسادو بیداد را تجربه نمودند وکشور وملت را در بحران انواع فساد مواجه ساختندولی نمیشود یک قوم باکمله را مورد ملامت وسرزنش قرار داد ونشود درمیان این قوم شریف هزاران انسان با وجدان ومبارز هم پیدا نشودازان جمله استاد احمد جان احمد زی که استاد پوهنتون بود ودر پیشاور بدست نا پاک حکمتیار به شهادت رسیدوسایر مردم شریف لوگر که در طول دوره ای جهاد بدون استثنا در خدمت مجاهدین قرار داشتند وخود مجاهد بودنداینها همه قابل تمجید وسزاوار ستایش وتعریف اندالبته در هر قومی نیک وبد وفاسد ولایق پیدا میشودچون بسیار اقوام به قدرا نرسیده اند تادر محک قرار گیرند واز مظان اتهام بری شوند
باده نوشیدن ومست نگشتن سهل است
گر به قدرت برسی فساد نکردی مردی
باطور دوستم

>>>   عدالت صاحب !
تحليل خودت از رأي دهي وكلاي زن مربوط به ولايات بدخشان ، دايكندي، پروان ، كاپيسا و كابل به كمال ناصر اصولي و ارتباط دادن آن به "پروژهء سكسي ارگ نشينان" به نظرم خيلي طفلانه آمد! يعني اگر اقوام غير پشتون به يك كانديد پشتون رأي بدهند حتماً بايد دست پروژهء سكسي ارگ نشينان در پشت آن باشد؟! پس در بارهء وكلاي زن از قوم پشتون كه به رحماني رأي داده اند چه ميگويي؟!
من فكر ميكنم كه دموكراسي حُكم ميكند كه به هر كي دلت خواست و به نظرت شايستگي كاري را داشت ؛ رأي بدهي !
شرم است اگر تا اين حد قوم پرست و زبان پرست باشيم كه اگر افرادي از قوم ما به كانديدي از قومى ديگر رأي بدهند به رأي دهنده گان ؛ برچسپ هاي غير اخلاقي بزنيم.

>>>   اشرف غنی احمدزی فاشیست از هر ابزاری برای ادامه قدرت استفاده میکند.

>>>   اقایی بی عدالت کسانیکه آماده به سکس می‌شود و میخواهد که هم خرماه به دست آرد و هم نام نشان دولتی همه ایشان از فامیل خودت و تبار خودت است که کابل اسلامی را به مرکز فحشای بین الملی تبدیل کرده است که نمونه بارز آن خانه های امن سیما ثمر است خود را اصلاح کن جامعه اصلاح است شاید خودت همین حالا گیلاس شراب بالای میز داشته باشی وبه این چرندیات شروع نمودی

>>>   خانم سما که بار ها از ناکام کردنش حرف میزد بیکبارگی چطور کامیاب اعلان شد و راه پارالمان گردید و درحمایت از ناصر اصولی با چیغ های دهان پاره اش در مقابل حریف برنده اقای رحمانی توهین و تحقیر میکرد الغیب عندالله که خانم از نمونه ان باشد اشرف غنی و تیم همکاراش انتخابات را به اتصابات تا حد توان مبدل کردند و حریفان سر سخت و منتقعدین اگاه و بدون حراس اشرف غنی را همه شانرا با وصف رای های بلند شان ناکام و بجای انها زنان طرفدار و مردان طرفدار ارگ را کامیاب کمیسون دست نشانده غنی اعلان نمودنداین کمیسون انتخابات بریاست خانم نورستانی بمراتب بدتر کمیشنران مخلوع از جانب ارگ است و وفادار به امر ارگ پابند هم هستند .

>>>   زهی کشف .
نبیله

>>>   عدالت صاحب موضع رادقیق گفتیدواقعن همینطور است.

>>>   یعنی این خانم های وکیل شده در پارلمان دارای روابط نا مشروع بوده اند؟
اگر کسی فلم عکس و یا نوار صوتی دارد ارایه کند تا خانم های پاک و آلوده از هم تفکیک شود.
و مردان
وکیل هایی که در داخل و خارج آن کار دیگر میکنند هم باید بر ملا شوند.
در اصلاحات اداری چه خبر است؟
نادر نادری هم که فرشته نیست.

>>>   چنین نیست که شما میفرمائید فکرمیکنم همینقدرظرفیت دارید ازشما گیله نیست
خواهران خود را فاحشه نگو این نا مردی است

>>>   همین اقا یک لطف بکند فقط همان استعفا نامه خودرا در رسانه و صفحات اجتماعی به نشر بسپارد تامردم بفهمند که واقعآ این اقا از درد وجدان استعفا داده ولی تا جائیکه بنده معلومات دارد ایشان از وظیفه خود از طرف رئیس جمهور سبکدوش شده است وحالا امده گپ از سکس و مسایل دیگر درداخل ارگ میزند تازمانیکه همین اقا در پست مشاوریت خود قرار داشت هیچ گپ هم نبود ارام ارامی بود نه مسئله سکس در داخل ارگ بود ونه کدام مسئله دیگری ولی زمانیکه به هردلیل از وظیفه خود سبکدوش میشود باز بارسانه مسائل را مطرح میکند که اصلآ یک فکر انرا هم کرده نمیتواند به نظر بنده این ادم باید از طرف حکومت به محکمه احضار شود ودلایل و اسناد خودرا ارایه کند اگر دلایل واسناد شان موجه بود خوب ورنه باید به عقب میله های زندان فرستاده شود که دراینده کسی جرات گفتن همچو مزخرفات رانکند
علاوالدین سمنگانی از شهر ایبک

>>>   حسین علی! اگر انصاف کنیم! اشرفغنی و فحشا؟ نی!!!! هر گز نی!!!!!! این همه حیثیت خودت و همراهانت را زیر صفر می برد! مرکز فحشا دشت برچی این باشگاه فاحشه های اند که در ایران صیقل گردیده اند!

>>>   ارگ نشینان با استفاده جنسی از زنان و دختران آن ها را به برده سیاسی تبدیل می کنند و با گماشتن آن ها به دوایر دولتی و پارلمان اهداف خاص خود را عملی می نمایند که از یک جانب اشرف غنی احمدزی و تیم کاری شان که به باور های اسلامی معتقد نیستند سکولاریزم را از راه فحشا ترویج و تبلیغ می کنند و از جانب دگر زنان را گروگان سیاسی می گیرند که رأی دادن وکلای زن از بدخشان ، کاپیسا ، پروان ، کابل و دایکندی را به کمال ناصر اصولی می توان نتیجه پروژه سکسی ارگ نشینان تعبیر کرد.

>>>   صد در صد واقعیت است خدا تباه گرداند این تیم فاحشه ومفسد را
اریائی

>>>   پس این مجاهدین فی السبیل الله کجا هستند تا با تقبل افتخار شهادت این ارگ نجس و زنا کار را زیر و رو کنند؟؟؟
آزاده

>>>   این وکلا یک مرده ګاو نبودند که آن هم شدند

>>>   لعنت بر چنین دولتی لعنت بر چنین پارلمانی که ما داریم این نابسامانی ها دست آوردهای همین جهادی های جنایت کار. در افغانستان است که آبروی افغانستان را درحهان بردن بمثل ....گربهافتادن بجان هم بخاطر پول وقدرت بفکر وطن خود ومردم خود نیستن
بااحترام غفوری

>>>   در این ماه رمضان ادعاهای بزرگی مطرح می کنید که اگر نتوانید ثابت کنید حسابتان با کرام الکاتبین ایت.

>>>   بلی! ما شاهد ان هستیم که از شهر کابل دختران را به بگرام برای امریکاییان انتقال میکرد و اکثریت انهم مردم به یک قوم خاص تا قدرت سیاسی را بدست اورد!

>>>   خود را مردمان سکسی کنونی سر این مردم شرف دارد ایکاش کونی وکوسی میبودن‌اما در فکر وطن و مردم می بود حالا کونی و کسی را هم بد نام کرده اد .

>>>   اینکه جنرال بیجاره یا خودش سکس نمیتوانیست که کسی برایش لفت نداده حالا فغان برپا کرده و گریان میکند.

>>>   باید غنی وعبدالله هرچه زودتر دسترخوان قدرت خود را بسته کرده و راه فرار را در. پیش گیرند خداوند متعال بالای مردم افغانستان رحم نماید که دولت در دست انسانها بیناموس ا داره میشود
عبدالله ریحان

>>>   حكومت غني از ارگ هيرامندوي ساخته اند و پشتي بانش هم كرولا غني

>>>   اگر واقعیت دارد خداوند این دولت را نابود کند.

>>>   قراریکه چندی قبل عکس های سکسی نقیبالله فایق والی فاریاب و بعدآ عکس های که از بازداشت مشاور ارشد ریس جمهور و ریس تفتیش وزارت مخابرات توسط پولیس هند در یکی از فاحشه خانه های گواه در هند در رسانه ها نشر گردید می رساند که حکومت غنی نسبت به سایر حکومت های گذشته سکسی تر است اما این عمل شخصی است باید کسی درین مورد بدون اینکه بداند که جامعه ما یک جامعه اسلامی است انتقاد نماید ؟. مانند اینکه حالا مشاور مجلس سنا عضو ای اس ای برامده و در ترور و جنایات و جاسوسی مصروف بوده مسلیمیار می گوید که جرم عمل شخصی است اگر این جرم شخصی است پس تو چرا این جاسوس و تروریست را مشاورت تعین کرده ایی و آیا تو درین قضیه مستقماٌ مجرم نیستی ؟؟؟

جنرال رازق و جنرال مومن توسط بادی گارد والی کندهار ترور شد این جنایت جرم شخصی کی است ؟؟ بناٌ اگر قرار باشد که کسی دلیل بیاورد آدم ها میتواند برای هر کار ناشایسته و غلط خود یک دلیل پیدا کند جرم عمل شخصی است گپ مفت و بیجا، این عمل شخصی از کجا آب خورده و زمینه سازی شده و عامل اصلی آن کیست ؟؟

>>>   از موضع گیری غیر قانونی و غیر اصولی آنعده زنان در پارلمان معلوم می شود که داخل کفش این ها از قبل ریگی جا گرفته ورنه منحیث یک وکیل و نماینده واقعی مردم هر گز چنین موضع گیری که ۵۵ رای را بر حق و ۱۲۴ رای را نا حق اعلام کنند. و لو این بانو مریم سما باشد و یا بلقیس روشن همه اینها ماهیت اصلی خود را در روز اول به مردم نشان دادند از خواب اینها چیز های بسیار در ۵ سال آینده خواهد برامد.

>>>   شاید یک شخص که از کارمندان ارگ بوده کدام فساد کرده بوده که این یک مسئله شخصی است و همو زنها به رضایت خویش معامله ای کرده باشد و این به رئیس جمهور مربوط نمیشود و باید توسط ارگانهای قضایی پیگیری شود نه اینکه به گپ یک شخص برکنار شده آبروی خود و اداره کشور را ببریم که شاید همی جنرال عقده مند خود سازماندهی قبلی چنین نقاط ضعف را زمینه سازی کرده باشد.
محمود سعیدی

>>>   نمایندگی در پارلمان به چه قیمتی؟

>>>   دموکراسی در عقب مانده ترین کشور بیازو اینقدر قربانی ها را داره!
گناه غربی ها و دست نشانده های شان هم نیست، فرهنگ و دین ما طوریست که اکثر جوانها و مردهای افغانستان به مقبولی هم رآی میدهند و متقاضیان مستحق چنین رای هم از یکدیگر پیشی گرفته و به دام یا بهترین آدرس خود را میرسانند و تعادل طبیعی هر انسانی را متزلزل میسازند. چه برسد به آدرسی که خود را در تقابل نیرنگ های شخصی و مافیایی قرار داده است.
بهر حال از کم و توم بگذرید و هر چیز را مجرد و منطقی به بحث بگیرید تا زیاد ذله نشوید.
یوسفزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است