تقرری های جدید، دهن کجی به اعلامیه های نامزدان
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۵    ۱۳۹۸/۳/۳ کد خبر: 158834 منبع: پرینت

تقرری های جدید، دهن کجی به اعلامیه های نامزدان ریاست جمهوری در کل و اعلامیه عبدالله به صورت مشخص است!
اشرف غنی احمدزی با گماشتن شاران در پست وزارت آب و برق و هاشمی در پست وزارت مخابرات رقبای انتخاباتی خود را سخت به مسخره گرفته است.

مدتی است که رقبای انتخاباتی اشرف غنی احمدزی و همین روز گذشته عبدالله گفتند که باید از تقرری های کمپینی و استفاده از امکانات دولتی برای پیشبرد اهداف کمپینی جلوگیری صورت گیرد.

اکنون اشرف غنی احمدزی شاهانه و دیکتاتور مابانه حکومت می کند، هرکسی را که خواسته باشد خریداری نموده مقرر می کند و تمام امکانات دولتی را در اختیار تیم خود گذاشته است و مخالفان اشرف غنی احمدزی فقط اعلامیه صادر می کنند.

کدام دیکتاتور وعظ، نصیحت و اعلامیه را شنیده است که اشرف غنی احمدزی بیشنود؟
در قسمت دیکتاتور ها آنگونه که علم جامعه شناسی ثابت کرده است فقط یک فرمول کارکرد دارد و آن زور است‌ و فقط و فقط باید با زور دیکتاتور را کنار زد که اگر رقبای اشرف غنی احمدزی اگر عملا امکانات زور آزمایی با اشرف غنی احمدزی را ندارند بهتر است تسلیم شوند، نباید خودی ها را به مسخره بگیرند و نه هم اعلامیه صادر نمایند.

رقبای انتخاباتی اشرف غنی احمدزی یک نکته را باید خوب درنظر داشته باشند که اگر اشرف غنی احمدزی در درون ارگ باشد انتخابات صورت گیرد و خداوند تبارک و تعالی با تمام جبرییل، میکاییل، عزراییل و یا حتی شیطان لعین ناظران انتخاباتی باشند و اشرف غنی احمدزی یک رأی هم در درون صندوق ها نداشته باشد بازهم برنده انتخابات است و اکنون توپ در میدان رقبای انتخاباتی اشرف غنی احمدزی است که تسلیم می شوند و یا وارد کار حسابی و عملی می گردند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تقرری های جدید
غنی
نامزدان
نظرات بینندگان:

>>>   او بیادر حوصله کو
کفر گفتی
توبه کن

>>>   مملکت صاحبی مقتدر چون امریکا دارد و ریشخندی نیست که چند شخص غیر مسئول و حتی جاسوس بیایند و آرزوهای خود را بر منافع ملت سوار کند.
رقبای غنی اگر هموطن و همدرد یکدیگر هستند ائتلاف کنند و بجای ده تیم، یک تیم مشخص انتخاباتی شوند و شفافیت انتخابات و رآی ملت را بدست آورند و ا‌گر نمیتوانند و دنبال نفاق اندازی و بهانه خود هستند، کور خوانده اند که مردم محتاط افغانستان را استعمال کنند.
علیزاده هراتی

>>>   رئیس جمهور برحق است نامزدان اکثرا متخلفین غاصبان قانون شکنان وگذشته سیاه دارند

>>>   رئیس تلویزیون یک بی سواد است و درین اواخر اسناد تحصیلی جعلی را از پوهنتون های شخصی جور نموده و او بیک لیست امریکائی هاست او در اول شاگرد موتر شوی در شهر نو کابل بود کورس انگلیسی را آموخت ترجمان امریکانی ها شد بعدا در خریداری ها سهم گرفت و تا اینکه بعد از ملیون ها دالر و اختلاس امریکائی ها فهمیدند و او را از دفتر خود بلک لیست نمودند .

>>>   اشرف غنی دکتاتور نیست اما صرف دزدان وچپاولگران را که سابق یک خرلنگ هم نداشت حالا بلند منزلها وپول ذخیره دربانکهای داخل وخارج دارند ، ازصحنه راند خداکند که درین دوره هم برنده شود تا ازتمام دزدان حساب بگیرد

>>>   ده زخم نمک پاشیدن چه کار است برادر

>>>   آری! قذرت قدرت را مهار می کند.

>>>   غنی اصلا یک یهودی اصل است شما فکر کند وزیران که سو اد ندارند و دور از مسلک اند انها را در پست های وزارت گماشته می شود ایا این رقم ریس جمهور دیو انه در طول تاریخ پیدا می شود در حالیکه اشخاص تحصیل کرده و با تجربه در خانه های خود نشسته و یا اینکه در یک چوکی پاین قرار دارد اما اشخاص بی تجربکه و نالایق رادر پشست های بلند تعین می کند

>>>   گپ واقعیت که که اگر اشرف غنی احمدزی خاین دروغگوی قومگرا در داخل ارگ باشد این شاهشجاع ثانی میخواهد قدرت را به هر نوعی که باشد باید برای پینجسال دیگر بر گرده مردم سوار شود اگر جلو این خاین گرفته نشود کشور را به بهران حتی تجزیه افغانستان میبرد.

>>>   یک احمق نا آگاهانه خودرا طعمه آتش دوزخ میسازد.
لعنت به این تعصبات که یک با سواد به اصطلاح آنرا دامن میزند.

>>>   اشرف غنی مرد حسابی با حکومتداری خوب است، او کسی را نه میخرد و نه خود فروخته میشود این خرید و فروش در بازارهای.....خان مروج است.

>>>   در ارگ ریا ست جمهوری این رقم عیاشی است که هر روز دختر و بچه با هم در صحن حو یلی با هم در بوسه کردن و کار های غیر اخلا قی دیده می شود زمانکه از غنی پرسیدن که جرا این کار ها در ارگ اجرا می شود در جو اب گفت حا لا دیمکراسی است

>>>   من برای وزیر جدید مخابرات یک تو صیه می کنم که شما لطف نموده معاشات پرسو نل شرکت افغا ن تیلی کام را ارزیابی کنید و بیبند چقدر بی عدالتی در این شرکت مو جود است هر ریس و هر امر معاش خود و پسر خود را به سویه یک وزارت بلند برده و کسی و حتا تفتشی نیست که پرسا ن کند اگر کسی از نزدیکان وزیر جدید همین پیغام را مطالعه کرده باشد لطف نمو ده همین مو ضو ع را برای شان برسانید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است