مشاور غنی: بر وجود فحشا در ارگ تاکید می کنم
 
تاریخ انتشار:   ۰۵:۳۲    ۱۳۹۸/۳/۷ کد خبر: 158856 منبع: پرینت

جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین رییس جمهور غنی می‌گوید که حلقه‌ای مشخصی در ارگ فحشا را ترویج می‌کند و او از این گفته‌هایش «یک متر هم عقب‌نشینی نمی‌کند.»
آقای احمدزی در گفتگو با پژواک گفته است که «بالای ادعای خود شک ندارد» و اگر تحقیقات در این مورد آغاز شود، او مدارک و اسناد خود را در اختیار هیأت تحقیق قرار خواهد داد. او گفته است: «ادعای من درست است و به آن به باور دارم.»

حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیتی رییس‌جمهوری کشور هفته گذشته در مصاحبه با شبکه‌ی تلویزیون خصوصی خورشید ادعا کرد که در ارگ ریاست‌جمهوری در بدل سپردن وزارت، چوکی پارلمان و مشاوریت از زنان تقاضای جنسی شده است.

آقای احمدزی تأکید کرده بود: «در ارگ ریاست‌جمهوری حلقه‌ای به‌طور سیستماتیک برای ترویج فحشا و دموکراسی بی‌جای یا ناروا کار می‌کند.»
او با نام‌گرفتن از فضل‌محمود فضلی، مشاور ارشد رییس‌جمهوری، گفته بود که آقای فضلی در این حلقه فعال‌تر از دیگران‌ عمل می‌کند.

به ادعای این مشاور پیشین رییس‌جمهوری، برخی از زنان براساس روابط به مجلس نمایندگان راه یافته‌اند و برخی از وکلای زن با ۵۰۰ تا ۶۰۰ رأی کامیاب شده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فحشا
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   استغفرالله ربِ واتوب اليه.اګر حقيقت داشته باشد عاملين آن به حبس طويل المدت بايد محاکمه شوند

>>>   درین شکی نیست که فحشا در دین مبین اسلام یک عمل منکر و قبیح تعریف شده ولی در مقابل هر مسلمان و مومن را مکلف ساخته تا علیه این عمل منکر مبارزه کند ووجیبه دینی و اخلاقی خود را انجام دهد وحال سوال من از همین اقای احمدزی است
شما جناب تا وقتیکه معاش و امتیاز و صلاحیت داشتید خاموش بوده و به قول شما در مقابل چشمنان تان این عمل انجام میشد ولی در موقع ان صدا بلند نکردید ووقتی رفتید به وکالت کاندید شدید و از وظیفه منفک شدید باز مسلمان شدید و نهی از منکر کردید .اگر این اعمال که شما یاد کرده اید به واقیعت پیوسته باشد به یقین که شما گنهگار هستید .افشا یک عمل بد بعد از وقوع ان دردی را دوا نمی کند.
بهتر است نه خود را ریشخند کنید و نه ابروی چند مسلمان دگری را بریزانید .
حال همه مردم نیت تانرا دانسته است که بد بینانه است .

>>>   ایشان ننگ مسلمانان هستند، چنین پارلمانی باید لغو شود، و کسانیکه فحشا را تروج می دهند باید به اشد مجازات برسند، جناب رئیس جمهور که نمی کند، امیدواریم کسانیکه ادعا دارند بخاطر حفاظت از اسلام و ملت حرکت کردند وسیله شوند برای نابودی اینان، خداوند جزای شان را بدهد. نمیدانم مشاور و کارشناس ها در اگر باید چه معیار های داشته باشند؟ شرم بر داکتر صاحب اشرف غنی، جناب رئیس جمهور یا شریک هستید یا بی کفایت که در ارگ یعنی خانه شما که در آن زندگی و کار می کنید چنین اتفاقات می افتد و شما عکس العمل نشان نمی دهید. ادارات زیر دست شما در ارگ یعنی در چند متری شماست که چنین برنامه های صورت گرفته چرا خاموش هستید؟ این ملت بخاطر ناموس خود جان های خود را فدا کردند و می کنند. ولی در زمان ریاست شما چنین کار های؟ تاریخ نام شما را چه قسم ثبت خواهد کرد. اسلام میگوید در امور با کسانی مشوره کنید که از خداوند می ترسند. مشاورین شما کی ها هستند؟ چه قسم آنان را به صفت مشاور انتخاب کردید؟ با کدام معیار ها؟
نشنیده اید که دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت میزند نا دان دوست.
وای بر شما جواب خدا را چه خواهید داد؟

>>>   جنرال صاحب درآن وقت که وظیفه داشت، کسی سرو صدایش را نشنیده بود واکنون که از وظیفه بر کنار شد چنین ادعا میکند که سبب بدنامی ملت افغانستان میشود،

>>>   با عمل کرد های دولت غنی در دیگر عرثه ها ادعای جنرال احمدزی دروغ بوده نمیتواند چون غنی را تعدادی فاشیستها مثل خودش حلقه نموده و این بی خبر با دول انها میرقصد ضمنن احمدزی مدارکی در دست دارد که این چنین پا فشاری کرده و غنی باید مرگ موش بخورد .

>>>   نمی دانم قیمت دختر چند است و قیمت زن در ارگ ریاست جمهوری و از همین ولیل است که در ارگ قیو دات است و هر کس را نمی گذارد برود
غنی خوب سا عت تیری جور کرده اید برای مردمان جاعیل ما به خا طر پو ل شما قضاو ت کنید یک شخص که سا ل ها در س خو انده تحصل کردهو تجربه کار را دارد برای او 5 هزار معا ش می دهد اما برای یک دختر و یا یک زن که نه تجربه و نه تحص

>>>   وای از روزی که بگندد نمک، هر بگندد نمکش می زند وای در خانه ملت؟

>>>   بلی واقعیت گفته

>>>   چه جنرال صاحب بگویند ویاخیر خارجی ها در افغانستان با اوردن کرزی وغنی وعبدالله میخواهند فحشا را درین سرزمین تعمیم وترویج نمایند البته در گذشته ها مبادرت به اعمال جنس گرای ممنوع وعیب شمرده میشدحال که دموکراسی است وحقوق زن وازادی بیان و...وبه قول استاد سیاف بانوی اول هم انجا نشسته وعلمای بزرگ هم هنگام سخنرانی از ایشان کسب اجازه مینمایند از کابل اگر لبنان دوم جور نکنند نمی گذارند!!!چهار سال قبل با یکی از نفر های ارگ در دبی دیدم از یک خانم تمجید نمودم که بسیار خانم اگاه وسیاست مدار وسخن ور میباشدوباز به یکی از خاندان روحانی هم تعلق دارد واز توابع بغلان میباشندودر لندن هم تحصیل کرده اندو... موصوف جواب داد بلی در ارگ با ایشان تنها من مانده ام که با ایشان قرابت جنسی نداشتم واقای غنی هم شاید از نتوانستن وضعیفی دیگر با همه یک شب را گذرانیده انددر گذشته ها هم بسیاری وکلای پارلمان اعم از زن ومرد دسته دسته هنگام مرخصی در دبی میامدند ودرانجا کام دل بر میاوردند وفساد شهرک اریا ومکروریانها بجای خود ومهمان خانه های خصوصی جلال ربانی وامثالش هم زبان زد عام وخاص بودازهمین جهت بلا های فراوان از جمله بلای اشغال وطالب وداعش وحکمتیار وسیاف دامن گیر ما شده وپست ترین انسانهای روی زمین را برما حاکم میگردانندعد ازبسیار دعا وزاریبه بارگاه الهی فقط از یک بلای مجددی وگیلانی رهای یافتیمدیگر همه بلاهای اسمانی وزمینی برما به نحوی حکم میرانند

گل نبی عیدی زاده

>>>   سلاح خیلی مؤثر علیۀ زنان

اگر کسی بخواهد، که از یک دختر یا یک زن افغان انتقام بگیرد، مجور نیست به او صدمۀ فزیکی وارد کند. کفایت میکند که با یک اتهام که جنبۀ جنسیتی داشته باشد، او را از نگاه اجتماعی نابود بسازد. عنعنات فرسودۀ ما سلاح خیلی کشنده را بدست این نوع افراد داده است.

در سابق همینکه یک مرد خبیث در جمع دیگر مردان در بارۀ زنِ کنایه آمیز و با آواز کشدار میگفت: برو بیادر، مه او ره میشناسم. یا عکسی آن زن را از جیب خود میکشید و به دیگران نشان میداد، همین کافی بود، که آن زن بیچاره برای عمر بدنام شود.

چون در عصر فیسبوک و تلویزیون عکس های زنان دیگر اعتبار خود را بحیث سلاح باخته است، باید مردان کثیف از قماش این احمدزی از اتهامات زیر نافی استفاده کنند.

من از دیری منتظر این نوع اتهامات علیۀ زنان افغان که به مقام های دولتی رسیده اند، بودم. از همین لحاط برایم چندان قابل تعجب نیست، که یک خبیث بلاخره ازین سلاح کشنده علیۀ یک زن استفاده کرده است. صرف نظر ازینکه این ادعا صحت دارد یا خیر و صرف نظر ازینکه آن زن در خدمت کی ها قرار دارد. عوض اینکه از کار ها و اعمال سیاسی این خانم ایراد و انتقاد کند، جنرال احمدزئ خودش را به سویۀ یک لندغر بازاری پائین آورده است.

>>>   مگر دفتر بی بی گل با ملیون ها دالر بودجه چه وظیفه جز ترویج فحشا و هیسویت دارد؟

>>>   دموکراسی در عقب مانده ترین کشور بیازو اینقدر قربانی ها را داره!
گناه غربی ها و دست نشانده های شان هم نیست، فرهنگ و دین ما طوریست که اکثر جوانها و مردهای افغانستان به مقبولی هم رآی میدهند و متقاضیان مستحق چنین رای هم از یکدیگر پیشی گرفته و به دام یا بهترین آدرس خود را میرسانند و تعادل طبیعی هر انسانی را متزلزل میسازند. چه برسد به آدرسی که خود را در تقابل نیرنگ های شخصی و مافیایی قرار داده است.
بهر حال از کم و توم بگذرید و هر چیز را مجرد و منطقی به بحث بگیرید تا زیاد ذله نشوید.
یوسفزی

>>>   اگر کسی در یک بست عادی خواسته باشد در حکومت کار کند می گویند باید سابقه کاری داشته باشید، مشاورین ریاست جمهوری و کارشناسان ادارات ارگ که جدیدا از پوهنتون ها فارغ شدند سابقه کاری شان چند سال است؟ جناب رئیس جمهور خدا می داند که چه قسم جزای امرای بی کفایت و بی خاصیت را چه قسم بدهد. از خداوند بترسید و خود را اصلاح کنید و اگر نه وای بر تو که دوزخ بود ماوای تو!

>>>   مردم ما این قدر بی غیرت و بی امت شده است یک جنرال چه مجبوریت دارد که در. غ بگوید من خودم در اداره امور کار می کنم این رقم عشق و فحشا است در این داره که خودت حیران بانی هر دختر همرای هر بچه در گوشه و کنار محو طه درعشق و عشرت هستند
پدران بی امت خوش هستند که دختر شان برای شا ن دالر می اورد افسو س به غیرت افغا نها
افغان ها در مقابل پول بسیار بی ایمان هستند

>>>   شكل و قواره اين جنرال ماشيني به انسان نمي ماند، خودش شايد تجاوز كرده باشد، و از كار اخراج شده باشد. خانمان وكيل بايد از حق خود دفاع نمايند و خواستندار حقيقت يأبي شوند.

>>>   بخدا مردم ما این قدر بی غیرت شده اند شما بیبنید همین احمدزی در باره فحشا در ارگ گفته است اما مردم ما این کار را دروغ می گو یند خو دم به چشم سر همه روزه می بینم فحشا را در ارگ و در همه سا حات دولتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است