سکس در برابر قدرت سیاسی و مقام!؟
چرا همیشه باید زنان تاوان نزاع های سیاسی و قدرت طلبی افراد را بپردازند!؟ چرا همیشه انگشت اتهام و توبیخ به سمت زنان نشانه میرود و همواره این زنان هستند که باید تاوان زنبارگی یک عده از مردان را بپردازند؟! 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۷    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158864 منبع: پرینت

سکس در برابر قدرت سیاسی و مقام! واقعیت یا جنگ نرم علیه حضور سیاسی و اجتماعی زنان؟!
این خبر خیلی وحشتناک و آزار دهنده است. روح و روان ادمی را از درون متلاشی می کند و مردمی که همه چیز را خیلی زود جنبه عمومی می دهد و انرا خطاب به همه زنان می دانند.

در افغانستان همه چیز یا مطلق سیاه یا مطلق سفید است. بارها برای خیلی اتفاق ها همه چیز بدون کدام فکر و اندیشه ای جمع بسته شده و می شود و معمول تر اینکه بازار تهمت، تردید و ارعاب خیلی گرم و پرشتاب. هر کسی که بخواهد رقیب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود را از پیش پای خود بر دارد ساده ترین راه را انتخاب می کند و آن برچسب زدن تهمت فساد اخلاقی است و متاسفانه همیشه این زنان هستند که بیشترین آسیب را متحمل می شوند خصوصا در جامعه ای زن ستیز و نرینه!

افغانستان کشور ایده ها، اندیشه ها، گفتارها و تخیلات شفاهی است و اکثرا تا به حال برای انچه فکر می کند و به زبان می آورند یا تحلیل و بررسی می کنند سند و استدلال و منطق نمی آورند و هیچگاه مورد بازخواست و پرسش قرار نگرفته و نمی گیرند. برای همین افراد به بسیار راحتی بدون کوچکترین تاملی فقط یک جمله شفاهی و برگرفته از ذهن بر زبان می آورد و آن حجتی است برای دریدن حرمت ها، شخصیت افراد و حتک حرمت نیمی از جامعه افغانستان بدون هیچ واهمه ای و این خیلی خطرناک است برای حال و آینده ی این کشور و حضور زنانی که با تکیه بر توان و قدرت سواد و اندیشه، تدبیر و توانایی خودش جایگاهی در سیستم سیاسی پر از چالش افغانستان پیدا کرده اند و این حضور خیلی راحت و آسان هم بدست نیامده است.

همه می دانند که در طول ۱۷ سال به میلیاردها دالر صرف آموزش و توانمند سازی زنان کشور شد‌. دهها زن در این راه کشته شدند و امروز فقط با حرف شفاهی یک فرد همه ی آنچه رشته شده بود تقریبا پنبه می شود!
به نظر من بیان چنین نظریه ای در این مطقع حساس کمی باید قابل تامل باشد؟!

اگرچه نمی شود وجود فساد و ناکارآمدی حکومت را منکر شد اما در عمومیت دادن این موضوع باید کمی درنگ و تامل کرد. شاید قضیه پهلوهای نا محسوس دیگری هم داشته باشد بناء نشستن و منتظر عکس العمل حکومتی که حتی توانایی اداره کارمند برحال خود را ندارد که وادارشان کند تا متعهدانه بیندیشند و عمل کنند مانند مخکش، مجید قرار و دهها کارمند بر حال که بصورت علنی و مستند بارها و بارها به ملت و مردم افغانستان توهین کردند، به جای توبیخ تشویق شدند.

منطقی است که زنان داخل و خارج در سیاست افغانستان از دادگاه عالی بخواهند کسانی که مدعی چنین اعمالی هستند با دلایل و مدارک مستند ادعای خود را ثابت کنند و مسوولانه پاسخگوی ادعای خود باشند و از حکومت هم بخواهند باید مسوولانه در قبال چنین ادعاهایی بایستد و از حیثیت و آبروی خود دفاع کند. در غیر انصورت هم اعتبار و حیثیت حکومت و هم حضور زنان پاکدامنی که از عرق جبین خود به مقام و منزلتی رسیده است زیر سوال خواهد رفت!

چرا همیشه باید زنان تاوان نزاع های سیاسی و قدرت طلبی افراد را بپردازند! که عواقبی بس سنگین به دنبال خواهد داشت؟
چرا انانی که مدعی وجود فساد در ارگ می باشند مستقیم از مردانی که مسبب این عمل شنیع هستند به صورت واضح و علنی نام نمی برند؟!
چرا همیشه انگشت اتهام و توبیخ به سمت زنان نشانه میرود و همواره این زنان هستند که باید تاوان زنبارگی یک عده از مردان را بپردازند؟!

کسی چه می داند شاید اینهم یکی از توطئه های مرموزی باشد که به این بهانه بخواهند زنان را از فعالیت های اجتماعی و سیاسی باز دارند؟! یا شاید پیش لرزه های صلح با طالبان! حکومت باید در این مورد پاسخگو باشد که چرا چنین اتهامات گسترده ای وجود دارد؟! و امیدوارم زنان فعال سیاسی و مدنی هم سکوت را بشکنند و برای اعاده ی حیثیت خود ندای هل من ناصرا ینصرنی سر دهند؟!
نه به صلح بدون حضور زنان در حکومت
نه به تبعیض جنسیتی در حکومت

عذرا جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عذرا جعفری
سکس
مقام
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   دموکراسی در عقب مانده ترین کشور بیازو اینقدر قربانی ها را داره!
گناه غربی ها و دست نشانده های شان هم نیست، فرهنگ و دین ما طوریست که اکثر جوانها و مردهای افغانستان به مقبولی هم رآی میدهند و متقاضیان مستحق چنین رای هم از یکدیگر پیشی گرفته و به دام یا بهترین آدرس خود را میرسانند و تعادل طبیعی هر انسانی را متزلزل میسازند. چه برسد به آدرسی که خود را در تقابل نیرنگ های شخصی و مافیایی قرار داده است.
بهر حال از کم و توم بگذرید و هر چیز را مجرد و منطقی به بحث بگیرید تا زیاد ذله نشوید.
یوسفزی

>>>   واقعا که شنیدن حقیقت تلخ است زنان خود رابخاطر رسیدن به قدرت افزار نسازند هیچ وقت برایشان توهین نمیشود وقتیکه زنان بیشرم خود را بازیچه دست مردان بسازند روی شان سیاه و ازین بد تر بد نام شوند اینها باید در محضر عام جزا داده شوند تا برای دیگر زنان بد اخلاق پند شود لعنت به آن مردی جه برای رسیدن زنش و یا دخترش به قدرت چنین خاموش بنشیند چرا خود را این زنان بد اخلاق ملامت نمیکنند که کسیکه حقیقت را گفته ملامت میشود تا چه وقت این بد اغلاقی های یک تعداد پنهان بماند بالاخره خداوند رسوای شان میکند .
س- ع

>>>   خریدار و فروشنده
تقاضا کننده و عرضه کننده هردو مجرم اند
اما جرم عرضه کننده بیشتر است چون وقتی بت تقاضای نا مشروع مقابل شد باید تسلیم نمیشد و صدایش را بلند میکرد.
شاید هم بر عکس باشد
دیده شود که کی اول درخواست چی کرده

>>>   خيلي عالي نوشتيد خواهر گرامي،
تشكر از شما

>>>   اشرف غنی خطاب به بی بی گل بی بی گل این ماه ماه مبارک رمضان
است من قلدری را شروع میکنم که شروع کردم شما هم به بعضی از خانوما
سکس بازی را شروع کنید
جاغوری

>>>   کدام مرد که حدود شانزده طفل خورد و کلان در خانه داشت،یک روز به معاینه خانه یک داکتر زفت.
ملازم داکتر در انتظار خانه که برای مریضان نمره میداد تا به اساس نوبت به نزد داکتر غرض معاینه بروند،از او پرسید که چه تکلیف داری؟
او جواب داد که والله مریض نیستم،مه بخاطری پیش داکتر آمدم که نام خدا شانزده طفل دارم و دیگر نمیخواهم که طفل ریاد داشته باشم.از همین خاطر آمدیم که داکتر صاحب کدام دوا برایم بدهد که دیگر در خانه ام طفل تولد نشود.
ملازم داکتر به او گفت: حاجت نیست که پیش داکتر بروی،مه راه و چاره اش را برایت نشان میدهم.
پرسید چطور؟
ملارم جواب داد: هیچ.فقط یک مشت گلگل را بگیر و گلگل بزن و کاملاً پت اش کن.دیگر هیچ طغل در خانه ات نمیشود.
حالا خانم های جوان نیز که به ادارات غرض استخدام خویش میروند،اگر کسی از پیش شان چیزی میخواهد،فقط جواب بدهند که گلگل زده ام و داده نمیتوانم.
بنأ یک نی و صد آسان.

>>>   در كشور هاي آزاد و ديموكرات غرب هم اين شيوه مروج است ، ولي بشكل خاموش ، حتي فاميل هاي أشخاص درگير در همچو معاملات برباد شده و جدايي ها صورت ميگيرد. اما مردمان فقير افغانستان كه هم فقر تدين و ديانت دارند و هم فقر مادي همچو مخالفت ها بيشتر ديده ميشود، و آهسته آهسته غيرت و عزت زنان و مردان مورد سؤال خواهد رفت، چون دولت مردان چهل سال گذشته همه شان بي وجدان بوده و هستند، و از فروش وطن شرم نكرده اند باز مانده تجاوز جنسي بالاي خانمان . و همه شاهد بوديم كه در زمان خَرزي حتي يك مرد امريكائي هم جنس باز يك جوان افغان را در مقابل استفاده جنسي بكار گماشته بود و بر علاوه كار داده شده از سكس هم برايش پول مي پرداخت. هم چنان مردم شاهد هستند كه عده از قرار دادي هاي امريكايي ها قرار داد رساندن فاحشه ها را در اخير هفته از كابل به ميدان بگرام انتقال ميدادند،

>>>   وقتیکه از مسلمانی و اسلامیت دوری میکنید و دیمکراسی گفته هر ان کاری که ناروا است انجام میدهید این پیامد ها را دارد این زنانیکه امروز حقوق زن گفته وتمام روز از خانه برآمده و عقب همین نوع فجایع میگرد ولی این زنان مردم مسلمان و مظلوم افغانستان نیستند اینها کسانی هستند پدر شان یا رهبر مجاهدین است و یا کدام قومدان و جنگسالار چون حرام خورده حالا نفس شان از حرام تغضیه میکند همان است که زن شان یا دختر شان به کارهای غیر انسانی شروع میکند من خود شاهد چند زن قوماندان ها هستم که کار های نامشروع میکند و شما خانم نویسنده هم چندان پاک معلوم نمیشوید همین شما ها هستید که طبقه مظلوم اناث کابل را اله دست خود ساخته اید و از نافهمی انها استفاده نموده کسی را فاحشه ساختید و کسی را طلاق نمودید و کسی را به خانه های امن سیما سمر روان نمودید در اخیر لعنت به این رهبران مجاهدین این همه از برکت همین منافقین است بلخصوص سیاف منافق

>>>   زنانیکه در دفاتر کار مینمایند مګر زنان پاک هستند.

>>>   مګر خالده یوسفزی از عمل سکس با دختران فتبال باز در اردن پرده بالا نکرد که در او مسابقه باوجود سکس کردن شش ګول در مقابل صفر از طرف دختران اردن خوردند. دختران اردن در لباس سفید سرتاپای پت بودند اما دختران افغانستان بانیکر کوتاه و زییر پیراهنی سرخ و سر لوج به میدان بازی رفتند که از بازی کرده نمایش شان بمردم جالب بود و جالبتر ازهمه اینکه غوغای کوس کردن شان بالا شد.
فی الحال احمدزی مشاور اشرف غنی نیز از داخل ارګ موضوعات سکس با زنان حتی با وکیله های پارلمان افشا کرد و هیت برای بررسی این قضیه ها تعیین شده باش تا کجا میرسد بر رسی هایشان.
امیری

>>>   اولتر خودت از قواره دادنی معلوم میشوی و در دادنت هیچ شکی نیست چون برای ما مانند آب صاف معلوم نیرنگ شما ولی ضرب المثل است که میگویند تخته که به تخته جور آمد حاجت نجار نیست مگر جامعه اسلامی ما را به نجاست تان آلوده نسازید

>>>   محصول وحاصل دموکراسی وبرهنگی جهان متمدن جز این چیزی دیگری نمی باشد.
تحمل پذیر باشید.
فاورق وردک

>>>   چه کسانی و دیکتاتورهایی و دزدانی راهبند روند رشد آزاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور بوده وموجب عقبماندگی سیاسی و اقتصادی کشور شده اند که حالا دختران جوان کشور بدام و دامن سوء استفاده کننده گان جنسی افتاده است؟ چرا علت را فراموش و رها کرده و کاسهً داغتر از آش شده و با معلولها درگیر و مشغولید؟ خود کرده را تدبیر نیست. اگر دختری با خواست و علاقهً خود بکار می رود، آن مشکل خودش هست و اگر جلویش را بگیرید بدتر شده و به خارج پنا خواهد برد و بدنبال اهداف خودش خواهد رفت و بدتر از وضع کنونی خواهد شد.وظیفهً دولت تولیدات و اشتغالزایی هست و نه دخالت در امورات خصوصی مردم. پس بهتر است کاسهً داغتر از آش نشویم.

>>>   اگرتمدن وپیشرفت یک جامعه به سکس بودن میبودشایدحیوانات نسبت بهانسانهامتمدن ترخوامیبودچونکه آنهاهمیشه عریان هستند

>>>   خدایا دراین وطن بخاطر پول زن ومرداغوشته به فساد شده مگر دور از ادم های خوب ..... ایا وجدان تان چه قسم اجازه می دهد که خودرا اله دست نا محرم قرار می دهید چرا در پهلوی شما نام بعغی رن ها بد شود لعنت به شما که خودرا به پول می فروشید

>>>   در جای جای نظرات این خبر کلمات زشک و رکیک دیده می‌شود که از دهان انسانهای مریض و متعفن خارج می‌شود؛ شما که ادعای فرهنگ دارید چرا نشر داده‌اید؟؟؟!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است