به زنان و مردان بیرون از بیزنیس سکس ربط ندارد
اگر زنان از راه عرضه سکس به قدرت می رسند بگذارید هرگز نرسند و افشای سکس بیشتر از اینکه به زیان زنان باشد به زیان مردان است که از قدرت سوء استفاده می کنند و عده ای کوچک از زنان را به سکس وادار می سازند 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۱۷    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158867 منبع: پرینت

عاملین و مافیای سکس به بهانه اینکه افشای سکس به زنان کشور آسیب می رساند در صدد توجیه و انحراف افکار عامه برآمده‌ اند!
دست اندر کاران بیزنیس سکس، مافیای دولتی وابسته به سکس و تمام شبکه های پیچیده که از راه سکس به جایگاه و مقام رسیده اند و یا صاحب قدرت و ثروت شده اند و یا اینکه از طریق عرضه سکس به نان و دسترخوانی رسیده اند همه و همه دست به دست هم داده اند تا افکار عامه را از اصل قضیه که مرکز سوق و اداره سکس در درون ارگ بوده است زیر نام آبروریزی زنان منحرف نمایند.

این شبکه ها به دستور ارگ نشینان تبلیغ می نمایند که افشای سکس به زیان رشد و ترقی زنان است و باید مسأله سکس افشا نگردد از همین سبب است که بالای جنرال حبیب احمدزی و مریم وردک انواع تهمت ها روا می دارند که چرا بیزنیس سکس را افشا کرده اند.
این شبکه ها کور می خوانند چون نفس موجودیت سکس در وزارت خانه ها، سفارت خانه ها، درون پارلمان، قوای مسلح، کمیسیون های انتخاباتی، کمیته های ورزشی، سکس پارتی های شبانه و دیگر لایه های جامعه از قبل افشا شده بود و زبان زد خاص و عام بود و هر انسان با وجدان و صاحب شعور می دانستند که در جامعه چه می گذرد و افشای این مساله نه به زیان زنان است و نه به زیان مردان به قول معروف (کسی که پاک است از محاسبه چه باک است) چه زن باشند و چه مرد.

افشای بیزنیس سکس متوجه اقلیت از مردان و زنانی است که در داد و ستد سکس قرار دارند که این افراد نه از تمام زنان جامعه نمایندگی می کنند و نه از تمام مردان جامعه و هزاران زن پاکدامن و باعفت در لایه های مختلف دولت کار می کنند که کسی جراات مطرح کردن مسایل جنسی را با آنها ندارد و ده ها زن پاکدامن و با عفت گفته اند که با در خواست مسایل جنسی روبرو شده اند و به‌ آن نه گفته اند و عفت خود را نسبت به چوکی و رفتن به پارلمان ترجیح داده اند.

گذشته از همه لاپوشانی بیزنیس سکس گناه نابخشودنی است که از زنان کشور قربانی بیشتر می گیرد و نباید رشد زنان از راه عرضه ای سکس باشد. از همین جهت است که انگشت گذاشتن جنرال حبیب احمدزی و مریم وردک بالای مرکزی تجارت سکس و ترویج فرهنگ سکس که در درون ارگ است از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا جنرال احمدزی مسوول و مشاور امنیت ارگ بوده است و مریم وردک مشاور شورای امنیت که هردوی آنها به اسناد دست اول دسترسی داشته اند که می توانند اسناد خود را در یک مقام بی طرف و غیر وابسته به ارگ ارایه نمایند.
در آن وقت است که معلوم می گردد که یک حلقه کوچک از قدرتمندان در درون ارگ از یک عده زنان که خود حاضر بوده اند در بدل چوکی سکس عرضه نمایند و سکس را در جامعه ترویج نمایند افشا خواهد شد و این هیچ ارتباط با زنان و یا مردان کشور که در بیزنیس سکس شریک نیستند ندارد و زیان افشای پروژه سکس فقط متوجه مردان و زنانی است که به نحوی از انحا از سکس منفعت می برند و از همین سبب است که افشای سکس آنها را آشفته و خشمگین نموده است و معلومات غلط به خورد مردم می دهند.

اگر زنان از راه عرضه سکس به قدرت می رسند بگذارید هرگز نرسند و افشای سکس بیشتر از اینکه به زیان زنان باشد به زیان مردان است که از قدرت سوء استفاده می کنند و عده ای کوچک از زنان را به سکس وادار می سازند، لذا سکس وابسته به کسانی است که در داد و ستد سکس قرار دارند و هیچ ربط به زنان و مردان بیرون از بیزنیس سکس ندارد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بیزنیس سکس
فحشا
نظرات بینندگان:

>>>   هر نقطه دنیا متقاضی سکس وجود دارد اگر، کسی حاضر به عرضه و معامله خود شود!
گرچه اول باید اسناد ارائه شود ولی باز هم اگر یک کارمند تقاضا یا اشتباه میکند جرم شخصی او به نباید به پای رئیس جمهور و خصوصاً زعامت مردم نوشته شود.
و این هم جزء نمایش های دموکراسی سازی است که ما نباید مسائل شخصی و مسئولیتهای کمیسیون انتخابات را کاملاً به مسئله اداره تعمیم دهیم.

>>>   ازین معلوم است که ارګ نیست -بلکه مرده ګاو خانه مشاورین است

>>>   استغفرالله ربى واتوب اليه ، عاملين چنين جنايات بايد ازوظايف شان منفک ګرذد وحبس هاى طويل المدت براى همه شان تجويز ګردند اينست عدالت الهى وبشرى

>>>   خداکند که حکومت اين جنايت کاران را به نام سفير ويا کارمند سفارت به خارج نفريستد بلکه با جزاى سنګين وطوي المدت محاکمه وحبس ګردند تاعدالت الهى بالاىاين جنايت کاران تطبيق ګردد

>>>   هر خانم جوانی که در یک چوکی مقرر میشود،قبل از احراز چوکی باید مراسم تحلیف را بجا کند و در هنگام مراسم تحلیف دست خود را بالای قرآن پاک بگذارد و قسم بخورد که بخاطر احراز این مقام به هیچ کسی نداده است.
رشوت دادن و واسطه آنقدر مهم نیست،اما ...دادن،دیگر قابل تحمل نیست و باید در مراسم تحلیف قسم داده شود.

>>>   اشرف غنی خطاب به بی بی گل بی بی گل این ماه ماه مبارک رمضان
است من قلدری را شروع میکنم که شروع کردم شما هم به بعضی از خانوما
سکس بازی را شروع کنید
جاغوری

>>>   زنده باد سیاست( فرهنگی و کلتوری)حکومت اشرار بی فرهنگ که از جاری کردن جوی خون و حمام خون گرفته تا تجاوز بالای ننگ و ناموس افغانها دریغ ندارند.
بابه لاله

>>>   چه کسانی و دیکتاتورهایی و دزدانی راهبند روند رشد آزاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشور بوده وموجب عقبماندگی سیاسی و اقتصادی کشور شده اند که حالا دختران جوان کشور بدام و دامن سوء استفاده کننده گان جنسی افتاده است؟ چرا علت را فراموش و رها کرده و کاسهً داغتر از آش شده و با معلولها درگیر و مشغولید؟ خود کرده را تدبیر نیست. اگر دختری با خواست و علاقهً خود بکار می رود، آن مشکل خودش هست و اگر جلویش را بگیرید بدتر شده و به خارج پنا خواهد برد و بدنبال اهداف خودش خواهد رفت و بدتر از وضع کنونی خواهد شد.وظیفهً دولت تولیدات و اشتغالزایی هست و نه دخالت در امورات خصوصی مردم. پس بهتر است خود و مردم را توی دام جنگهای عقبمانده و مذهبی ناموسی نیاندازیم و کاسهً داغتر از آش نشویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است