طرح موضوع سکس، مقدمه ورود طالبان است
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۵۴    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158870 منبع: پرینت

هر چقدر کوشش میکنم به خودم بگویم که بحث سکس زنان در ساختار قدرتِ حکومتی بخشی از پروژه های کشورهای خارجی و عواملِ داخلی نیست و مهرۀ مناسب در معامله در به نتیجه رسیدن با طالبان نمی باشد؛ قناعت پیدا نمی کنم.

یعنی چطور امکان دارد به یکباره احمدزی بیاید و مستقیم این موضوع را مطرح کند و مریم وردک نیز این موضوع را پر چرپ تر آشکار بسازد؛ اینها تا حالا کجا بودند، چرا قبلا دست به این افشاگری ها نزدند؟

آیا در سالهای گذشته ما با قدیسان فرشته خصال مواجه بودیم؟
آیا وزرای قبلی و مقامات حکومت گذشته از عزت نفس بالایی برخوردار بوده اند و هیچ زنی در دام آنها دست و پا نزده اند؟
و چرا این پرده دری ها نسبت به زنان در گذشته و زمانی که به نام حقوق زنان صدها میلیون دالر محترمانه اخذ میگردید موجود نبوده است؟

من بعید نمیدانم که برخی از زنان از تنِ خود برای راه یافتن به حکومت استفاده کنند اما این را نیز نباید نادیده گرفت که در این اواخر لطمه وارد کردن به حیثیت زنان تا حد خطرناکی به یک روند مداوم و تسلسل وار مبدل شده است و لازم است تا زنان خوب از بد را جدا کنیم، همانطور که مردان خوب را از بد تفکیک میکنیم.

این حالات سبب بی اعتماد سازی جنسیت ها در ساختار حاکمیت است، نباید حیثیت، آبرو عزت تمام زنانِ شامل شده در لیست قدرت سیاسی و حکومتی در پای چند فرد و یا ادعای چند اخراجی به لیلام گذاشته شود.

اینکه بازیگر این رویدادهای اروتیک و سکس سیاسی چه جریاناتی هست و چه مقاصدی را تعقیب می کنند معلوم نیست اما آنچه واضح است اینکه طالبان بگونه ای باید بیایند و این عزل و نصب ها از سوی اشرف غنی کاملا غیر طیعی و ساختگی دیده میشود، آرامش مخالفان غنی و نشیخند زدن های آنان به سوی اشرف غنی نیز کمی مرموزانه است، گویی همۀ اینها از پشت پردۀ این بازی های رنگارنگ با خبر باشند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   دموکراسی در عقب مانده ترین کشور بیازو اینقدر قربانی ها را داره!
گناه غربی ها و دست نشانده های شان هم نیست، فرهنگ و دین ما طوریست که اکثر جوانها و مردهای افغانستان به مقبولی هم رآی میدهند و متقاضیان مستحق چنین رای هم از یکدیگر پیشی گرفته و به دام یا بهترین آدرس خود را میرسانند و تعادل طبیعی هر انسانی را متزلزل میسازند. چه برسد به آدرسی که خود را در تقابل نیرنگ های شخصی و مافیایی قرار داده است.
بهر حال از کم و توم بگذرید و هر چیز را مجرد و منطقی به بحث بگیرید تا زیاد ذله نشوید.
یوسفزی

>>>   خوش می آیند حد اقل یک دو. روسپی که جزا خواهد دید و آزادی های شان سلب خواهد شد .
س-ع

>>>   این هزاره ها از هر راه کاری برای رسیدن به کار دولتی استفاده میکنند

>>>   به قلم تان برکت ثاقب صاحب، این های طبل گویا فحشا در دولت را مینوازند خود فحشه های سیاسی هستند که برای رسیدن به مقاصد سیاسی شان میخواهند صدای زنان افغان را خفه بسازند و اشتراک نیم بند زنان را در عرصه های سیاسی و احتماعی صدمه بزنند.
افغان

>>>   او مردم
صاف و ساده
زن یا مرد
مثلی که به غذا نیاز دارند
به سکس هم نیاز دارند

وقتی اکثر ذوات عالیرتبه چه ارگ یا بیرون ارگ
همسر خود را در خارجه گذاشته و خودش مسغول جمع کردن ثروت است
مجبور است مثل نیاز های شکم نیاز های زیر شکم را هم رفع کند.

و از حال تنها مانده در خارج خدا آگاه است.

>>>   اشرف غنی خطاب به بی بی گل بی بی گل این ماه ماه مبارک رمضان
است من قلدری را شروع میکنم که شروع کردم شما هم به بعضی از خانوما
سکس بازی را شروع کنید
جاغوری

>>>   اگر زنان به سکس تن میداد دردهه 70 چرا ازمنزل سوم خود را پائین میانداخت وجان داد

>>>   نقل قولِ از کتاب پیر بغدادی که به حیث جاسوس انگلیس وظیفه گرفته بود، که مردم را ضد شاه امان الله تحریک کند:

"یک بخش از طرح امپراتوری بریتانیا این بود که من باید در لباس پیر روحانی موضوع تعلیم و نوع لباس زنان را در میان مردم افغانستان به شکل منفی مطرح نموده و از این طریق افغانها را علیه نظام شاه امان الله خان که هرروز به سوی ترقی و پیشرفت بود متحد نمایم. انگلیس ها میدانستند که یگانه موضوع حساسیت بر انگیز که میتواند مردم را به قیام وادارد، موضوع ناموسی میباشد. من باید از زیرکی خاص در این مورد کار میگرفتم. به خاطریکه من که در لباس پیر روحانی به قریه جات میرفتم، نمی توانستم اتهامات را به شکل مستمیم در میان مردم مطرح نمایم، به خاطریکه مردم شاه جوان را دوست داشتند و به آسانی به اتهامات گوش نمی دادند . بناّ
زمانیکه موضوع را مطرح میکردم به طور مثال در ابتدا از تعریف شاه جوان شروع میکردم و میگفتم که تحصیل
دختران در خارج از کشور خوب است اما آنقدر هم نه که دختران جهت فراگرفتن تحصیل از عفت و آبروی خود بگذرند."

>>>   استفاده از واژه «سکس» هیچ ضرورتی ندارد. به جای آن می‌توان از «فحشا»، «رشوه جنسی» یا «تن‌فروشی» استفاده کرد. اخبار و حتی مقالات سیاسی باید مناسب تمام افراد باشد. اگرچه مقالات شما معمولا عاریه‌ای از دیگر جاهاست...

>>>   موضوع مطرح نمودن این نوع اتهامات علیه زنان بدست دادن سند است بدست مخالفین پسشرفت زنان در جامعه که تمام مردان این خصوصیات را دارند وبه زنان تعصب دارند که چرا این طور باشند در اصل شعبات دولتی حیثیت یک فامیل را دارند که زن و مرد همانند خواهر وبرتور درام گار مینمایند ولی هستند مردان بی عزت که نه خودش ناموس دارند ونه ناموس مردم را احترام میکنند دست به چنین کارها میزنند شاید چنین شده باشد ولی انشخص از خود نام دارد نباید به طور عامتبلیغات صورت گیرند درین نبایدتوهین به تمام اعضا در پارلمان و کار کنان ادارات دولتی وارد گردد باید هرچه زود تر به این مو ضوع رسیدگی شود ومجرمین قضیه تثبیت شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است