فرار یک خانم شوهردار توسط مشاور ارشد غنی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۶    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158878 منبع: پرینت

پس از افشای اتهام ها بر کاخ ریاست جمهوری افغانستان، گزارش های تازه از رسوایی مشاور ارشد ریاست جمهوری پرده بر میدارد. بر بنیاد مدارکی که پاسبانان به آن دست یافته است، صاحب نظر سنگین مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور همبستگی و رفاه اقلیت ها متهم به فرار یک بانوی شوهر دار با سه کودکش از خانه است.

ماجرا اینگونه آغاز می شود که شش ماه پیش «صاحب نظر سنگین» منحیث مشاور ریاست اجرایی کشور ایفای وظیفه میکرد، اما به دلیل فرار از پاسخ دهی به وزارت امور داخله در پیوند به اتهام های فساد اخلاقی و فرار یک بانوی شوهر دار از خانه و همچنان سرپیچی از قانون از مقام مشاوریت ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی بر کنار گردید. حالا پس از شش ماه، نزدیک به یک هفته پیشتر رییس جمهوری کشور وی را به حیث مشاور ارشد در امور همبستگی و رفاه اقلیت ها گماشت.
بر بنیاد فرمان کاخ ریاست جمهوری: «به تأسی از حکم فقره ۱۳ ماده ۶۴ قانون اساسی، ایزاد یک بست خارج رتبه تحت عنوان مشاور ارشد رییس جمهور ج.ا.ا در امور همبستگی اجتماعی و رفاه اقلیت ها تقرر محترم صاحبت نظر سنگین در آن بست منظور است.»

حالا مدارک نشان میدهد که مشاور ارشد رییس جمهور، یک زن بیوه را با سه کودکش از خانه فرار داده است. بر بنیاد پیام های عاشقانه ی که از صفحه ی فیسبوک آقای صاحب نظر سنگین گرفته شده، وی تلاش کرده تا این بانو را اغفال کرده و سر انجام وادارش سازد تا از خانه با کودکانش فرار کند. همچنان در بخشی از این نامه های ریاست جنایی فرماندهی پولیس کابل به حوزه های شهر نگاشته است: «بالاثر عریضه ی درخواستی محترم حفیظ الله، مبنی به لادرکی عروس مثمات شکریه و سه طفل اش، از ساحه ی افشار فرار و لادرک است بناءً مشخصات و فوتوی فرد لادرک شده را به شما ارسال میداریم تا در این زمینه اجراأت نماید.»

در نامه ی دیگری دفتر مقام وزارت داخله به مراجع مربوط دستور داده است: « اسامی حفیظ‌الله فرزند امان‌الله مسکونه ولسوالی دوشی ولایت بغلان با تقدیم عریضۀ عنوانی مقام عالی ریاست اجراییه ج. ا. ا مدعی گردیده است که: «اسامی صاحب‌نظر سنگین با مسمات شکریه بنت محمدعطا، خانم پسر شهیدم دکتر صفی‌الله روابط نامشروع تأمین نموده و موصوف را با سه طفل‌ خرد سالش از خانه کرایی واقع افشار کابل به جای نامعلوم فرار داده است.»

به گزارش پاسبانان؛ او در گفتگو با رسانه های دیگر اعلام کرده است که این توطیه در برابر وی است. در همین حال کاخ ریاست جمهوری می گوید که رسیدگی به این پرونده کار اداره ی ارگان های محلی است ولی مسؤولان اداره ارگان های محلی نیز در این مورد ابراز بی اطلاعی می کنند.

این مسأله در حالی بر ملا می شود که در تازه ترین مورد ریاست جمهوری به دادستانی کُل دستور داده تا اتهام های وارد شده از سوی مشاور پیشین رییس جمهوری در امور امنیت خاص را بررسی کند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مشاور ارشد
خانم شوهردار
نظرات بینندگان:

>>>   اینجا ارگ ریاست جمهوری است یا فاحـشـــــــه خانه ؟؟؟

>>>   تهداب این کلبه ویرانه را ظاهر شاه به فحشا گذاشته است

>>>   ازاین جور کار های بیشر مانه زیاد صورت گرفته ومیگیرد در افغانستان چونکه دولتی وجود ندارد تا این ....ها باشن سر قدرت بدطر از اینها هم میاید بر سر مردم وطن مارا جهادی های جنایت کار فروختن به غربی ها به عرب ها به پنجابی های بی نام ونشان روزی که شهید قهرمان داکتر نجیب لله میگفت بنام دین وطن تان را ویران نکنید اجازه ندهید که پاکستانی ها بیاین بالای سرتان حکومت کنن گوش نکردید فکر کردید که پاکستانی ها دوست. شما هستن
با احترام غفوری

>>>   هرچه از حد بگذرد رسواشود !مخالفین بالای پوسته های پولیس در دوغ اباد وحوزه 18 حمله میکنند درولایت غور محل منارجام به تصرف آنها در آمده ، حکومت ما مصروف زن بازی است ،

>>>   انشالله که غنی به این رقم رسوای ها رو به زوال خدوند است به برکت ماه رمضان

>>>   افشای مشاور خاص ذیس جمهور غنی در پیوند به ارتباط نا مشروع ان با یک خخانم بیوه و فرار دادن ان خانم با سه طفلش از منطقه افشر کابل بجای نامعلوم به جهت فحاشی پس از افشایی جنرال احمدزی مشاور پیشین امنیتی خاص ریس جمهور غنی مبنی بر فساد اخلاقی و رشوتگیری جنسی از دختر خانمهای خوش صورت در تعین و مقرری انها در پست های کلان دولتی و انتصاب انها در چوکی پارالمان بالا گرفت و بتایید از ان خان ارزو و خانم وردک و خانم داکتر وردک از جملهکسانی کهکاندید پارالمان بودند خواست نامشروع یکی از مشاورین خاص ریس جمهور غنی را در کامیاب ساختن شان بچوکی پارالمان واضح بیان کردند گفتند که مااین خواست نامشروع ونا جایز انها را رد کردیم با وصف رای ارای بلند ما را ناکام اعلان کردند و بجای ما کسانی به پارالمان راه یافتند که رای شان کمتر بود بی نبود بدتر شد رسوا شده بودند رسوا تر شدند .

>>>   شايد خود بيوه راضي به ترك خانه پدر شوهر شده باشد، و يا نمي خواسته به امر پدر شوهر خود با كسي ديگري ازدواج كند، و يا هم شايد خود خانم راضي به ازدواج با اين شخص شده باشد، كه اين حق شرعي اش است.

>>>   کسانی باید به حیث مشاور ریس جمهور ګماشته شود که حداقل عزت خودوکشور خودرا دوست داشته باشد .

>>>   برادر حکومت نیست با این اعمالی که مشاوران درجنی غنی انجام میدهند و غنی هم از انها دفاع میکند واضح میگردد که فاحشه خانه است لعنت بر هم چو خکومت .
افغان

>>>   به فاحشه خانه و مرده گاو خانه اشرف غنی احمدزی خوش امدید.

>>>   مشاور درامور پحشا ؟؟

>>>   ارگ سلطنتی درقدیم ها هم محل عیاشی وفحاشی شاهانه بود زمان امیرحبیب الله پسر عبئالرحمان خان. زمان ظاهرشاه ,زمان نادر,زمان ظاهر شاه ...

>>>   مشاور ارشد در امور همبستگی و رفاه اقلیت ها.
عجب نامی و عجب انسانی و عجب مشاوری ؟؟؟؟
به تأسی از حکم فقره ۱۳ ماده ۶۴ قانون اساسی :
این ماده قانون اساسی برای غنی گاو شیری است یا قانون که عدالت و رفاه مردم را سبب گردد؟؟؟؟
مردم قضاوت کنند که بیشتر ازین رسوایی و فساد قابل تحمل نیست.

>>>   هموطنان گرامی شاعر گفته شنیدن کی بوود مانند ديدن.اگر ازمن ميشنويد آرامش خودت آرامش مردم رنجدیده آرامش کشور عزیزمان افغانستان را خدشه دار نکنید حالا از روی عقده وکدرت آن جنرال یابو یک چیزهای گفته ویا شایدم نگفته.حالا شما ها برای چه اینقدر بزرگ اش میکنید.از در ودیواری همسایه خجالت بکشید بخدا شرم است برای همگی ما که چنین چیز های را مطرح می کنیم.تاریخ افغانستان نشان می دهد و همچنین به یاد داشته باشید که هر وقت که مردم افغانستان از روی نافهمی احماقت.دست به يخن ریس جمهور شدن بعدش بدبختی ذلت دربدری بوجود آمده.یک دفه زمان امان الله خان یک دفه زمان نجیب اله.و حالا هم دوباره دراین شرایط اساس مردم بجای اینکه شکر بکشند زندگی میکنند اي .دوباره افتادن به منشه طلبی.شرارت جوی فکر کنم جانی جور وکون تنگ نميفاره.از شرارت دست بکشید.اگر نی عبدالرحمن خان .ویا ملا دوباره بر می گرده

>>>   بخدا به این مردم خوبی نیامده.همین مردم و همان عبدالرحمن خان همین مردم و همان ملا عمر.این مردم یک زره وضعیت شان بهتر میشود دم می کشند.

>>>   مردم قچغ مال به هر چیز کار دارند .برو با زن و بچه هایت زندگی روزمره خودت را بکن چیکار دارید که در ارگ چه اتفاقی افتاده باید آن جنرال یابو را دستگیر نموده بیاورید چهاراهي آریانا اعدام اش کنید.گفته شش ماه قبل این اتفاق ها افتاده اگر راست بوده چرا تا حالا افشا نکرده حالا که غنی از آن جا بیرون اش نموده این حرف ها را میزند ....

>>>   به گنده غر های اوغان که هنوز هم از تقلب بابا حمایت کردید و او را به امان الله فراری مقایسه کردید۰
همان امان الله خان ات هم یک م۰۰ گاوی بیش نبود مثل زرکلن بابا نه بالای ناموس استوار بود و نه بالای وطن و زور که آمد مثل موش گریخت به دامان شوهر زنش پناه برد۰
پدر کش خائن

>>>   مشاور رئیس جمهور خانم شوهر دار اختطاف میکند
وکیل پارلمان صدیقی خانم شوهر دار اختطاف میکند

>>>   مشاور درامور پحشا ؟؟ خخخخخخ

>>>   امرخیل: من به حکمتیار 85 میلیون افغانی حق السکوت دادم
ضیاء الحق امرخیل در محفل یاران اعلام کرد که حکمتیار در دارالامان دفتر جهاد فروشی باز کرده است
خبر واصله به گزارشنامه افغانستان حاکی است که ضیاء الحق امرخیل صحنه گردان جرگه مشورتی اخیر، به دستور دکترغنی برای گلبدین حکمتیار هشتاد و پنج میلیون افغانی باج داده است.
حکمتیار قبل از برگزاری جرگه مشورتی به ارگ پیام تهدید ارسال داشته بود که دست به تظاهرات زده و علیه تدویر این جرگه کارزار مطبوعاتی راه می اندازد.
قبل از آن، تحریم جرگه از سوی محفل سیاسیون، دکترغنی را سخت ترسانیده بود و برای خریدن حق السکوت حکمتیار، سلام رحیمی و امرخیل را ماموریت داده بود.
دکترغنی نخست، سلام رحیمی را نزد حکمتیار اعزام داشته که ناکام بازگشته بود. وقتی امرخیل به حضور شتافت، حکمتیار مبالغ بزرگ دالری تقاضا کرده بود. سرانجام رفت و آمد های پیوسته باعث آمد که مشارالیه از وجه دالری انصراف داده و به مبالغ پول افغانی قانع شود.
امرخیل تهدید و تعهد حکمتیار را به 85 میلیون افغانی خرید؛ اما وقت برگشت در محفل یاران گفت که حکمتیار در دارالامان « دفتر جهاد فروشی بازکرده است». وی اظهار داشت: سابق، ما شمالی تل والی را متهم می کردیم که به نام جهاد منافع اقتصادی را می گیرند ولی حالا حکمتیار صاحب از آدرس حزب اسلامی جهاد را میفروشد وخیلی ارزان میفروشد.
امرخیل افزود: هرگاه ارگ حاضر به دادن چند میلیون افغانی دیگر می شد، حکمتیار آماده بود در جرگه اشتراک بکنند ودر حمایت از جرگه چند تا آیات قرآن کریم وأحاديث نبوی را هم بخواند.

>>>   منشی دوم سنا، به‌یک‌زن شوهردار تجاوز کرد. صدایش ضبط شد در رسانه‌ها بیرون داده‌شد. پدر دختر آمد و از حکومت کمک خواست.

افسر ارتش به یک دختر خانم جوان، بخاطر استخدامش به او تجاوز کرد. نوارهای تصویری از صحنه تجاوز به همه‌جا پخش شد.

نصرت الله ستانکزی، استاد حقوق دانشگاه کابل، به ده‌ها مورد تجاوز به دختران متهم است. هم سند و هم گواهی،
در برابرش آماده است.

فاروق، ریس دانشکده فلسفه و جامعه شناسی دانشگاه کابل، متهم به تجاوز با دانش آموزان دختر دانشگاه کابل است. سند و مدرک در این باره وجود دارد.

صدا، تصویر و نوار آقای فایق استاندار فاریاب، تصاویر، در حال فحشا ضبط و گرفته و در شبکه‌های اجتماعی نشر شد.

نوار تصویری مدیر مکتب به یک آموزگار زن، در استان بلخ در همین شبکه‌های اجتماعی به همه رسید.

امروز که از مریم وردک گرفته تا جنرال احمدزی و صدها جوان دیگر ادعای ناموسی دارند، سند و مدرک دارند، دادگاه برای مجرمین و متجاوزین به حقوق زن می‌خواهند، و به جایگاه‌ زن توهین و تحقیر شده.. کی صدای‌شان را خواهد شنید؟

پس چی‌طور کرام‌الدین کرام ریس فدراسیون فوتبال بدون دادگاهی شدن به یک اتهام بدون اثبات برطرف می‌شود؟ یا در مسله ایشچی و دوستم، حتا معاون اول ریاست جمهوری مجبور به ترک وظیفه می‌شود؟ از این معلوم می‌شود، اگر بی‌ناموس و تجاوزگر، با هر تعداد سند و گواهی از قوم و قبیله خود بود، مهر سکوت برلب می‌زنیدو اگر یک ادعا، به هر اندازه‌ای که پوچ و میان‌تهی بود، مگر از قوم دیگر باشد، به آن رسیدگی می‌کنید؟

بی‌آیید از یک دید دیگه هم بگوییم، اگر مریم سلیمان‌خیل که با ۵۰۰ رای نماینده می‌شود. یا آریانا سعید، یک رقاصه سفیر حسن نیت می‌شود. شینکی کروخیل، کوچی بی‌سواد سفیر کانادا می‌شود. مریم ستانکزی و یوسف‌زاده، بدون تخصص در وزارت‌های مبارزه با مواد مخدر و دفاع معین می‌شوند؟ یا ده‌ها تن دیگر که با تن و جسم‌شان بازی می‌کنن، این ذلت و زبونیت را قبول کرده‌اند و از خود نمی‌پرسند که چی‌طوری یک شبه به این مقام رسیده‌اند، اون زمان چرا کسانی‌را زیر پرسش ببریم که یک عمر غرق در فحشا بوده و هستند!؟ اگر این زنان همت دارند، از خود بپرسند که چرا بازی با تن!؟ یا چرا در برابر سرتیب احمدزی و مریم وردک ادعای شرف نمی‌کنند؟

در اخیر، چرا سیما سمر ریس حقوق بشر، وزارت امور زنان،؛جامعه مدنی، احزاب سیاسی، سازمان‌های مدافع حقوق زنان و زنان مبارزی‌که حق زن گپ می‌زنند، خاموش و بی‌صدا هستند!؟
احمدشاه فرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است