ریاست مبارزه با حوادث سکسالوژی
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۶    ۱۳۹۸/۳/۸ کد خبر: 158880 منبع: پرینت

ارگ ریاست جمهوری؛ ریاست مبارزه با حوادث سکسالوژی را ایجاد کرد و برای امور بهتر از جنیفر لوپز بخاطر سفیر حُسن نیت در امور ختم بحران سکس در ارگ ریاست جمهوری دعوت کرد که آقای فضلی و سلام رحیمی را چک تخنیکی نماید.

ملت روزه دار افغانستان پس از اینکه از مباحث سکسی در روزهای اخیر فارغ شدند، اینبار سوژۀ خود را روی حوریه های بهشتی تمرکز داده و از خداوند خواستند تا مشخص کنند که حوریه ها مطابق طب عدلی سالم هستند یا خیر؟

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس ارگ
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   وقت استانکزی استاد دانشگاه در جمع دانشجویان کلاس از ...حرف بزند؛ از گرگی غنی چیزی توقع نباید داشت!

>>>   وقتی رئیس المپیک چنان کند مشاور رئیس جمهور باید صدچندان کند

>>>   تگ ها ک سکس ،ارگ ، انتخابات ، حکومت وحدت ملی، وکیله مجلس شدن ، 600 ملیون دزدی ازاستحقاق گوشت سربازان ،

>>>   امروز درداخل مجلس نمایندگان ســگ جنگی جالبی روان بود که نمورد دلچسپی سایر تیل فروشان قرار گرفت

>>>   رئیس تفتیش وزارت مخابرات درهندتوسط پولیس بجرم فساد اخلاقی دستگیر شد

>>>   اگر خانم نخواهد كسي همرايش سكس كرده نميتواند، و لو اگر غني باشد، اين عده محدود صيغه هائي ايران ميخواهند ارزش زن را در افغانستان هم از بين برده و سكس حلال يعني .... را رائج نمايند.

>>>   اشرف غنی هرنفر که سکس داشته باشد درهمه امور کامیاب است ههههههههههههههههههه
ولو از پشت شتر هم آمده باشد

>>>   به دلیل حمایت امریکا از چنین حکومتی یک فرد از خجالت خئودرا پیشروی کاخ سفید به آتش کشید

>>>   جوابیه به کامنت اگر خانم نخواهد کسی همراهش سکس کرده نمی تواند.....//نوکران وهابیزم عربستان؛ مزدوران دالر بگیر دشمنان انقلاب اسلامی ایران تا چیزی میشود فوری به تشیع وایران می چسبانند. تو از تاریخ اسلام هیچ نمیدانی از طرفی حسادت ؛ عقده وکینه از ایران داری. برای تو وامثال تو عربستان وهابی وپاکستان خوبست.تو داری وحدت شکنی میکنی تو داری یک شریعت ومذهب را به تمسخر میگیری.نتیجه اش این میشود که چهل سال است امنیت در کشور ما مرده، چهل سال است وحدت نداریم.ما شدیم مستعمره امریکا؛ فقر بیچارگی وبیجایی وعقب ماندگی نتیجه همین افکار احمقانه تو است.امام حسین سلام الله فرموداگر دین ندارید ازادمرد باش. محترم اسناد مهدی ثاقب یک طنزی گفته کرد که مربوط به یک موضوع داخلی کشور ما بود چه ربطی به ایران داشت؟؟؟ . فهمیدی که مزدوری؟؟//
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   ملا لندی مشاور خاص رئیس جمهور در امور سکس رهبری کمیسیون امتحانات تکنولوژی را نیز به عهده دارد

>>>   عبدالله عبدالله میگوید : من از تشکیل شدن این ریاست هیچ اطلاعی ندارم و وقتی از طریق رسانه ها آگاه شدم خجالت کشیدم برای اینکه من بحیث رئیس اجرائیه چرا از همچو موضوع مهمی درجریان نیستم

>>>   خوب از غنی چه توقع باید داشت انسانی که بر خدای خود که هستش نموده و بر کلامش سوگند خورده وفادار نباشد توقع دارید که از مردم بیچار یتیم و سرباز و یا مردم عادی ویا کشوری که حیثیت مادر را برایش دارد دلسوزی نماید توقع بیجاست یک تعدادی هم که مثالهای میزنند که فلان ریس و یا وزیر هم اختلاص کرده اینها یا بی مغز هستند و یا فیسبوک چلونکی اگر یک وزیر یا ریس دزدی میکند هم مقصر غنی است چون در دولتش عدالت وجود ندارد یکی در زندان میمیرد دیگری رتبه بلند تری کمایی میکند در صورتی که هردو دوزند پس مقصر غنیست یا من .اگر دلسوز به افغانستان هستید از واقعیت ها انکار ننماید قوم پرستی را کنار گذارید تا برفاه برسیم اگر فیسبوک چلونکی هستید که هیچ.
بی غم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است