نسخه پیروزی بر تروریستان؛ وفاق ملی و آتش به اختیار
تجربه نشان داده که با التماس و خواهش و تقاضا و زبان الفت و محبت نمی توان به نتیجه رسید. این زبان سبب غرور کاذب تروریستان و امیدواری آنان به برنده شدن در میادین جنگ و منازعه گردیده است 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۸/۳/۱۰ کد خبر: 158904 منبع: پرینت

نسخه پیروزی برتروریستان؛ وفاق ملی و آتش به اختیار!

۱- دیروز در حالی که نمایندگان پارلمان برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان به سرو کله هم می زدند، شماری از رهبران سیاسی در مسکو ساز صلح و آشتی با برادران طالب شان را می نواختند و آقای اشرف غنی لباس احرام به تن نموده و مشغول انجام عمره بود جنازه های بیش از۳۰ تن از کوماندو های جوان ما در بالامرغاب بادغیس در آفتاب سوزان افتاده بود و بیش از ۱۸ تن از افسران جوانی که در آکادمی ملی نظامی مارشال فهیم در کابل مصروف تحصیل بودند طعمه آدم کشان انتحاری شدند!
وضعیت فوق که وضعیت و حالت همه روزه مردم ماست نشان می دهد که گروه وحشی و درنده طالبان زبان صلح و آشتی و سازگاری و رفاقت و محبت و برادری را نمی فهمد و با آنان سخن گفتن با چنین زبانی نتیجه اش ناکامی پروسه مصالحه است. نتیجه اش ایجاد غرور و خودکامگی بیش تر در این گروه خون آشام است. نتیجه اش شهادت ۱۸ تن از دانشجویان آکادمی نظامی که در انتحار دیروز اتفاق افتاداست. نتیجه اش قتل عام شهادت ۳۶ تن ازکوماندوخدی عزیز در بالامرغاب بادغیس است که دو شب پیش همگی در منتهای غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند! نتیجه اش سرگردانی و فرو ریختن وفاق ملی است. نتیجه اش ایجاد اختلاف در اردوگاه ضد ترور است. نتیجه اش امیدواری و تشویق سازمان جهنمی آی اس آی و سایر سازمان های استخباراتی منطقه به فراهم کردن هیزوم جنگ و داغ تر کردن تنور آدمکشی و درگیری در کشورما است.

۲- واقعا اگر می خواهید بر تروریستان غالب و فایق بیایید واقعا اگر می خواهید نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنید واقعا اگر می خواهید شاهد عظمت و عزت بیش نیروهای سیاسی در سطح ملی و جهانی باشید واقعا اگر می خواهید در محاسبه حامیان بین المللی و منطقه ی افغانستان قرار گیرید و اسباب شادی و دل خوشی و امیدواری مردم شریف افغانستان را فراهم نمایید باید ابتدا چند اقدام درست و سنجیده انجام دهید:

الف) به درگیری ها، رقابت های داخلی و سوء تفاهم های سیاسی را در سطح ملی پایان دهید. و فضایی سرشار از الفت و محبت و احترام را خلق نمایید. حکومت دست از استبداد و خودکامگی و تمامیت خواهی و تحقیر نیروهای مدنی و سیاسی بردارد و نیروهای سیاسی خارج از آن نیز از جریده رفتن و اتخاذ ساز و کارهایی منفی که نشان از تفرقه و جدایی و حتی درگیری در سطح ملی است.

ب) به نیروهای جنگی و دفاعی کشور اجازه سرکوب بی رحمانه تروریستان را بدهید. به گونه ی که هر سرباز و افسر در میدان نبرد به این نتیجه برسد که بهترین طالب و داعشی، طالب و داعشی مرده و زخم خورده است!

ج) در عرصه بین المللی نیز باید وحدت نظر و پاسداری همسان و جدی از منافع ملی را به نمایش بگذارید. به باور من تلاش های صلح خارج از آدرس نظامی سیاسی کشور و بدون هماهنگی با حکومت وحدت ملی به معنای نمایش اختلاف ها و درگیری های سیاسی است.

۳- با اتخاذ رویه و رویکرد فوق می توان تروریستان و حامیان شان را در میدان های نبرد زمین گیر کرد. ضربه زد و نهایتا منزوی نمود و‌ شکست افتضاح آمیزی را به آنان تحمیل کرد. انزوا و شکستی که قطعا سبب خواهد شد که این گروه های خون خوار و آدم کش دست از جنگ و خون ریزی و ویرانگری و آدم کشی بردارند و با میل و و رغبت و جدیت بیش تر از دروازه مصالحه و مفاهمه و سازگاری وارد شوند. بنا براین بهترین فرمول در حال حاضر جنگ و سرب داغ کردن گروه های تروریستی و نیست و نابودی آن ها است.

تجربه نشان داده که با التماس و خواهش و تقاضا و زبان الفت و محبت نمی توان به نتیجه رسید. این زبان سبب غرور کاذب تروریستان و امیدواری آنان به برنده شدن در میادین جنگ و منازعه گردیده است. بنابراین برای نا امیدی آنان و حامیان شان باید در سطح سیاسی بسیج و اتحاد جدی و قابل لمسی را به وجود آورد و در سطح نظامی و میدان های داغ نبرد باید به نیروهای نظامی دست باز داد تا تروریستان را به شدیدترین و غلیظ ترین صورت ممکن سرکوب نمود! با اتخاذ این شیوه و منش سیاسی و نظامی شما شاهد زمین گیرشدن، انزوای سیاسی و بین المللی و نا امیدی از پیروزی توسط نیروهای تروریست و حامیان شان خواهید بود!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وفاق ملی
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   رحمانی صاحب کیها این را میشنود حقیقت همین است سرکوب سرکوب سرکوب طالب یک گروه وحشی و جاهل است که انسانیت باور ندارند.
بختیاری

>>>   رحمانی صاحب کیها کنند این کار ها را ؟ حکومت خودش زمینه را برای طالب و تروریست مساعد ساخته است ، پسران مردم را بعد از چهارهفته تعلیمات نظامی نا کافی با عجله به میادین جنگ میفرستن ، از دشمن تعریف مشخص وجود ندارد ، در درون حکومت فساد بیداد میکند ، بی قانونی به اوجش رسیده است و ازهمه مهمتر مهره های وطن فروش و جاسوس استخبارات پاکستان و عرب و ایرانی و روسی وامریکایی وانگلیسی و غیره وغیره همه بدنه حکومت را تسخیرنموده اند ، فرزندان همه سیاسیون و حتی یک ریس و مدیرهادی خارج از کشور زندگی دارند ، پس چگونه ارشادات جنابعالی به اجراء دربیاید؟
کوه کن

>>>   رحمانی صاحب!
این گپها هزار ساله شد! قصیده دیگری را اغاز کن! این راه راه عنصری است! راه اسمعیل سامانی را بگیر! اگر چی از حافظه تاریخ حذف شده!

>>>   نفست گرم است و صدایت چاق چون هیچ دستی بر آتش نداری خانواده ات در هالند و خودت در هفت دربند عسکر و بادیگارد قایم هستی چه کسی آتش به اختیار؟ امثال شما که نه در جهاد و در دوران پسا جهاد نقشی نداشته جز غوغاسالاری و شعار های احساساتی و ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است