بیچاره عبدالله و خلیلی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۳    ۱۳۹۸/۳/۱۱ کد خبر: 158921 منبع: پرینت

در اینکه عبدالله به آرای مردم ما خیانت کرد جای هیچ تردیدی وجود ندارد؛ او با اینکه در ظاهر در حکومت پنجاه درصد سهم دارد؛ اما تصمیمات حکومت را از رسانه‌ها خبر می‌شود. در یک کلام، در خیانت او به آرای مردم نباید شک کرد.

اشرف‌غنی با زرنگی خاصی که دارد، در این اواخر داکتر شاران را از سهم داکتر عبدالله بدون اینکه با او مشورت کند به سرپرستی وزارت انرژی و آب گماشته است تا عبدالله با انتصاب شاران مخالفت و مردم هزاره علیه او کمپاین نمایند و الا اگر غنی تصمیم بگیرد عبدالله چه وقت جلو او را گرفته توانسته که حالا بتواند بگیرد.

اتفاقا این ترفند آقای غنی خوب نتیجه داد و طرفداران ارگ با علم‌کردن اینکه عبدالله با انتصاب شاران مخالف است، سیل انتقاد هزاره‌ها را از سوی غنی به سمت عبدالله تغییر داد. در این روزها اطرافیان دانش و نان‌خوران ارگ، هم خلیلی و هم عبدالله را بدرقم هدف گرفته‌اند تا تیم عبدالله و خلیلی را در بین هزاره‌ها بدنام سازند.

نوت: تأکید می‌کنم در تعصب عبدالله و خیانت او به آرای مردم ما تردیدی نیست، اما ما نباید فریب ترفند غنی را بخوریم و یخن تصمیم‌گیرنده اصلی را رها و خود را مشغول حاشیه‌ها کنیم.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
خلیلی
نظرات بینندگان:

>>>   درست است آقای جعفری فقط نمی دانم چرا حافظه بلند مدت برخی آسیب دیده و فاجعه دهمزنگ و تبسم و جلریز را فراموش می کنند که اشرف غنی باعث و بانی همه آنهاست.

>>>   همرای غنی خو امریکا کمک کرد در غیرا ان تمام رهی او گوسفندی امرخیل بود
شما قضا وت کنید به کار های نا سنجیده غنی لویه چرگه که میلو ن ها دالر مصرف نمود بلا خره نتیجه او چه شد این شخص دیو انه است و مردم افغا نستان را تبا ه می کنید علیه این غلا م حلقه به گوش پر پا خیزید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است