طالبان؛ برندهٔ تام و تمام کنفرانس مسکو‌
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۹    ۱۳۹۸/۳/۱۱ کد خبر: 158923 منبع: پرینت

رجز خوانی و فخر فروشی باند تروریستی طالبان و موضع شرم آور و حقارت آمیز شرکت کنندگان پراکنده و جمع پریشان به اصطلاح اپوزیسیون سیاسی کابل.
در مجلس پایانی مسکو، نماینده طالبان رسماً از موقف امارت اسلامی طالبان قاطع و با صراحت سخن گفت و از رهبر تروریست و منفور و معدوم خود؛ به عنوان امیرالمومنین یاد کرد و به تمام حاضران درس اسلام و شریعت و قانون و سیاست داد و تا توانست به سیاستمداران گوسفندی حاضر پند و اندرز داد.

شرم باد بر کسانیکه با تمام عجز و تسلیم در برابر باند تروریستی طالبان تجدید بیعت و ایمان نمودند و آنها را بار بار برادر خواندند و تکریم نمودند و مرثیه ی تسلیم سرودند و حتی برای اثبات مسلمانی خود در برابر آنها کلمه خواندند!

استانکزی بیش از بیست دقیقه با غرور این جمع را مورد شماتت قرار داد و بارها از ترور و نبرد خود با افتخار یاد کرد و مشی سیاسی افغانستان شمول ارایه نمود و برای جمع برنامه‌ی عمل را بیان کرد و از موقف آدرس بزرگ‌تر و برتر سخن گفت، اما دریغ و درد که این گمکردکان هویت و فرهنگ و تاریخ، حتی بک بار هم جرات نکردند از سپهسالار جهاد و زعیم مقاومت ملی مسعود عزیز یاد نمایند.

طالب به هیچ یک از پیشنهادات جمع پریشان حاضر توجهی ننمود و از کنفرانس مسکو به عنوان یک فرصت طلایی بهرهٔ تام و تمام برد و حتی از پیشنهاد آتش بس در روز های عید بی اعتنا گذشت.
این رویکرد طالبان؛ برای کسانیکه در تار و پود چپن پدر سالار مافیا (حامد کرزی) معجزه عزت و مدینه فاضله جستجو می نمودند، سیلی محکمی بود،اما تردید دارم از توهم کاذب بیرون آمده باشند.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسکو
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   چرا شورای فاسد صلح را به دار نمی کشید چرا جرگه بی نتیجه صلح را محکوم نکیکنید که یک نشست شوروی قابل سوال است بشرمید ملیون ها دالر برای اوردن صلح در جیب ها رفت چرا اعضای شورای فاسد صلح را در محضر عام بدست مردم افغانستان نمی سپارید تا توته توته کنند

>>>   دولت افغانستان کاملن پاکستانی است حامد خرزی اشرف غنی پاکستانی هستن میخاهن افغانستان را. تسلیم پنجابی هاکنن رهبران جهادی هم همدست شان هستن چرا شما ها نمیدانید وقتی کشور را تسلیم پاکستان کنن خود شان هم پس میرن بخارج از کشور فکر کردید که آآمریکا وانگلیس آمدن برای شما اشک بریزن آمدن که اشک شمارا دربیارن باز بگوید که حزب دیموکراتیک خلق بد بود یا بگوید که شهید داکتر نجیب لله بد بود که جواب دندان شکن میداد به گروه های جهادی وپاکستانی حق مردم است هرچی بر سر شان میاید چونکه کبر کردن خدا برایشان دولت خوبی داده بود قدرش را ندانستن
با احترام غفوری

>>>   پس در مجلس پایانی مسکو چرا ایران سخنی نگفت؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است