اگر به خواست مردم توجه نشود استعفا میدهم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۸/۳/۱۲ کد خبر: 158946 منبع: پرینت

سلیمه مزاری ولسوال ولسوالی چهارکنت ولایت بلخ با جمعی از متنفذین این ولسوالی، خواهان کمک های عاجل از سوی ارگان های امنیتی برای دفع حملات و تهدیدات طالبان به این ولسوالی هستند.

بانو مزاری که پس از دو هفته رهبری جنگ علیه طالبان در کوهستانات ولسوالی چهارکنت، به شهر مزارشریف آمده است، هشدار میدهد که اگر به اوضاع این ولسوالی توجه نشود، نا امنی و تهدید گسترش یافته و تمام ساحات بلخ آسیب خواهد دید.

بانو مزاری که کنفرانس مطبوعاتی اش را در شورای ولایتی بلخ برگزار کرده بود هشدار داده است که اگر بی توجهی در قبال چهارکنت و خواست های مردم دوام یابد، ممکن است از مقام خود استعفا بدهد.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلیمه مزاری
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   امید وار هستم که مثل مزاری دختر فلم حماسه عشق،طالبان ترا در کدام جوال با یک پشک انداخته و سر جوال را محکم نکنند.

>>>   از من به این خانم نصیحت استعفا ندهید چرا که حکومت قبیله به دنبال این فرصت هاست شما که استعفا دادید یک کسی ولسوال خواهد شد اما مردم از مسئولین انتظار دارند که در روزهای سختی همانند روزهای آسانی و در شادی و غم مردم شریک باشند. یا حق

>>>   تو زن به جنگ چی در کجای اسلا م امده که یک زن نا محرم به جنگ به مرد برود برو کوشش کنید اخرت خود را خراب مکن این دولت را کفار اشغال کرده علیه کفار مبازه کن

>>>   بـه : تو زن به جنگ چی در کجای ...
همان آی اس آی که به تو دال وکلدار میدهد مسلمان است ؟؟درافغانستان نیروهای ترکیه امارات حضوردارند اینها کفر هستند؟؟
نابود باد جهالت ،

>>>   اگر استعفا بدهی بهتر است چون درین شرایط این کار از توان زنان نیست .

>>>   همين كفار انسان تَر از طالب اند، اعمال شان نزديكتر به اسلام است ، وأي بر حال ما كه اسم ما مسلمان ولي استاد شيطان هستيم.

>>>   افرین به این شیرزن هزاره! مردم چارکنت مستحق صلح اند!
افغان

>>>   حالا که محقق و خلیلی نامرد شده اند شما بمانید و مردانگی زنانه را نشان دهید

>>>   راوی
هر نیرو و جریانی که بخواهد و بتواند هژمونی و اقتدار در حال رشد فاشیزم قومی- مذهبی - پشتونی را ضربه بزند و آن را دچار دشواری و گسستگی و ایستایی سازد، از نگاه من یک نیرو و جریان سزاوار پشتیبانی می باشد.
آن تاجیک های که بسیار ابلهانه، به این بهانه و آن بهانه، در خدمت فاشیزم و قوی ساختن هژمونی قبیله قرار گرفته اند، یا آنانی که هنوز هم فریب فاشیستهایی چون کرزی، احمدزی، اتمر، احدی و غیره را میخورند، نقش بسیار زیانبار و تباه کننده برای ملت تاجیک دارند. تاجیکان می توانستند یک محور مستقل ایجاد کنند و جلو تاخت وتاز و پیشرفت فاشیزم را بگیرند. اما متاسفانه، بزرگنماها و کلانکاران تاجیک اعتماد به نفس نداشتند، به مردم خود تکیه نکردند، حفظ منافع شخصی خود را برتر از هرچیزی دیگر دانستند و به دشمن تسلیم شدند.
ایجاد یک محور مستقل تازه نفس، با مشروعیت بی چون و چرای مردمی که بتواند مقاومت نوینی را،ازهر نگاه، پی ریزی کند یک نیازحیاتی و تاریخی است.

>>>   دراسلام زنها به جنگ میرفتند غرض اطلاعات شما

>>>   آفرین به این شیر زن که از وطن خویش دفاع میکند باید مردان بیاموزن از این خانم وطن پرستی را زنده باد وطن پرستان واقعی
با احترام غفوری

>>>   افرین براین بانوی شجاع ودلیرمرتب جلسه برگذار کن وازمقام ولایت کمک درخواست کن تانتیجه بیگری تامردم راازاین خطری جدی نجات بدهی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است