علیه زنان شمشیر کشی نکنید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۸/۳/۱۳ کد خبر: 158959 منبع: پرینت

گفته‌هایی جنرال حبیب احمدزی در پیوند به معامله سکس در بدل چوکی در ارگ بسان شلاق طالبانی در این جامعه سنتی عمل می‌کند.
جنرال احمدزی تا هنوز هیچ سندی بر گفته‌هایش ارایه نکرده است.

حالا در خصوص بحث‌های داغ سوء استفاده‌ی جنسی تمام رقیبان سیاسی اشرف غنی با حیله‌های کثیف، زنان را سپر ساخته‌اند. زنان از این ناحیه صدمه دیده اند و صدمه می‌بینند.

زنان در طول سال‌های دراز قربانی‌های بی شماری را متقبل شده اند. همیشه این زنان بودند که قربانی سیاست‌های شوم دولت‌های طالبانی و جهادیزم گردیده‌اند. پس از سقوط امارت سیاه طالبانی زنان اندکی نفس راحت کشیدند؛ اما از خانه تا محل کار هم آرام نبودند. مدافعین حقوق زن همیشه به نفع خودشان دلبری کردند.

اگر ادعای حبیب احمدزی و دیگران درست باشد؛ بازهم این مردان است که برای زنان دام پهن می‌کنند. اتاق فکر زنان در پی عدالت برای زنان است. زنان افغانستان پس از کشیدن زجرهای بی‌شمار در مدت کوتاه توانستند در کنار مردان کار کنند، درس بخوانند و در حوزهای سیاسی-اجتماعی فعال باشند.

از تمام مردان و زنان می‌خواهیم که علیه زنان شمشیر نکشند. تبلیغات علیه زنان جبهه طالبان و گروه‌های زن ستیز را قوی می‌سازد. از سیاست مدارانی که با حیله‌ها و ترفندهای کثیف سیاست می‌کنند، نیز می طلبیم که ارزش‌های مدرن، حقوق، عفت و عزت زنان را قربانی سیاست‌های شان نکنند.

نیما صورتگر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زنان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   در شرایط مدرن زنان ابزاری بیش نیستند باور نداری به غرب نگاه کن. نیما این قدر صورتگری نکن تا نباشد چیزگی مردم نگوید چیزها. ول انگاری زنان جامعه را نابود می کند.

>>>   از اشرف غنی کرده ادم نا مسلمان در کره تاریخ نخو اهد بود خودم ماستری دارم مگر مرا کس در هچ ارگانی نمی گرد فقط دختر مقبول و یا یک شخص بی سواد که در یک گروه سیاسی باشد
غنی اصلا ادم بی عدالت است شما در حصه افسرا تقاعدی بیبنید یک افسر یک رقم تقاعدی می گرد و دیگرش بر عکس گردن این شخص پیش خدا و رسول بسته است

>>>   اشرف غنی از هیچ راه و هیچ اقدامی که برای بقایش کمک کند صرفه نمی‌کند، از قبیله پرستی، تعصب، ایجاد تشنج، اختناق، تفرقه تا سؤ استفاده از زنان و دخران جوانی که در آمریکا بزرگ شده ا‌ند و مسایل سکسی و جنسی‌ برای‌شان اهمیت و ارزشی ندارد. تقرری‌های دختر‌های جوان و بی‌ تجربه در مقامات بسیار مهم در هفته‌های اخیر نمایندگی از چه میکند؟

>>>   ادعای حبیب احمدزی و دیگران درست است، در آن هیچ شکی نیست۰

>>>   این شمشیر کشی علیه زنان نیست، بلکه اعتراض علیه سهو استفاده های ابزاری از زنان است که از طرف ارگ و مخکش هایش به اشکال مختلف حتی تا به سویه سهو اخلاقی صورت میگیرد۰
این خیانت ها و جنایت ها را زیر نام حمایت از حقوق زنان پنهانکاری و پشتیبانی نمیتوانید۰
مردم طرفدار نهضت زنان هستند ولی ارگ و مخکش های قبیلوی آن از این پدیده سهو استفاده کرده اند و میکنند۰

>>>   مقصر اصلی مرد ها استند. از قدیم گفته اند که زور شله را کسی ندارد. ‌

>>>   سگس در بدل چوکی در ارگ ریاست جمهوری کاملا درست است. وای بحال ان زنان پاکدامن که قربانی این پروزه کشیف میشود

>>>   بادرودبه ترکستان جنوبی وملت کبیرترک.اقوام افغانستان وترکان افغانستان بایدمتوجه باشندکه راه جامه ازادوپیشرفته بوسیله زنان ازادواگاه ان جامعه مهیامیشود.

>>>   این اتهام ها از قبل هم وجود داشتند و بار ها مطرح شده بودند۰ حال گند شان از بین خودشان برآمد و ثابت شد که همه آن اتهام ها درست بودند و واقعیت های تلخ تر از این هم حتمن وجود دارند که فاش نشده اند۰
لعنت بر آن کثافت هایکه بخاطر مسایل قومی سمتی و امثال از این کثافت کاری های ارگ دفاع میکنند۰
م۰۰ گاو ها

>>>   روز شان است. پای ترقیده ها نو موزه را دیده اند کم است آن خود را بخورند.
بزودی دلال بابای ارگ بدور انداخته میشود و زیاد تر این مخکش های مقرر شده دوباره به جایکه تعلق دارند یعنی همان سوبه سرحد پاکستان باز میگردند. این دجال ها نه از اینجا هستند نه به فرهنگ، زبان، و احساسات مردم های اینجا احترام و ارزشی قایل هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است