رهبر طالبان: تا ارگ را اشغال نکیم، جنگ ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۲    ۱۳۹۸/۳/۱۳ کد خبر: 158960 منبع: پرینت

رهبرگروه طالبان، هیبت الله آخوندزاده: تا ارگ را اشغال نکیم، جنگ ادامه دارد.
رهبر گروه طالبان در بیانیه اش تأکید کرده که هیچکس نباید انتظار داشته باشد که این گروه "برجبهۀ آتشین نبرد برای جهاد آب سربریزد یا پیش از رسیدن به اهداف خود فداکاری های چهل سال گذشتۀ خود را فراموش کند.

بیانیۀ هیبت الله آخوند زاده امید مردم افغانستان را برای دستیابی به یک آتش بس به مناسبت عید فطر به ناامیدی بدل کرد. هیبت الله آخوند زاده با چنین موقعیت قوی سیاسی و نظامی اصلا حاظر به مذاکره ندارد او میخواهد از طریق چنین نمایش های سیاسی به جهان ثابت کند که آنها دیگر طالبان ۲۰ سال قبل نیستند و میتوانند با کشورهای جهان روی منافع مشترک مذاکره کنند.

در این نمایشات تشریفاتی آنها به جهان نشان دادند که با خانم ها هیچ مشکلی ندارند و میتوانند با انها صحبت کنند، عکس بگیرند و مصاحبه نمایند. طوریکه دیده میشود در چند روز گذشته طالبان به حملات تروریستی خود در کابل افزایش داده اند، انها راه جنگ را برای اهداف خود انتخاب کرده و احتمال شدت گرفتن حملات طالبان در روزهای عید مارک رمضان موجود می باشد.

طالبان در هر صورت می خواهند افغانستان را اشغال نمایند: طالبان توانسته اند نیمی از اقوام پشتون را طرفدار خود بسازند و حالا با قدرت یشتری فشار را بر رهبران افغانستان بیشترساخته اند حکومت افغانستان فقط دو راه در پیش دارد، یا از لحاظ نظامی قوی تر شود، نیروهای کشور را منسجم نموده ولسوالی های که به دست طالبان افتاده است را ازاد کند، موقف طالبان را ضعیف تر سازد، تا طالبان با موقف ضعیف تری حاضر به مذاکره با حکومت افغانستان شود.
این کار فقط با حمایت همه نیرو های سیاسی و اجتماعی کشور ممکن است اشرف غمی باید به اصطلاح از خر شیطان پاین بیاید و قدرت را در انحصار خود نگیرد.

هیچ گروه یا یا نهاد سیاسی درافغانستان نمیتواند در شرایطی که طالبان در اوج قدرت هستند به دست گیرد. در حال حاضر یا باید در جهت قدرتمند تر شدن نیروهای نظامی افغانستان و مقابله جدی با طالبان، یا طالبان با کمک خلیلزاد و سران شوروی سابق افغانستان را اشغال خواهند کرد.

‏محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   این پلان آی اس ای است کابل باید درآتش بسوزد همان دستور جنرال خمید گل وضیا الحق ، این مزدوران کلدار می خواهند باردیگر کابل ویران شود وهمه چیز بنام کبار به پگاکستان انتقال گردد

>>>   ملا اخند زداده که فعلن رهبر گروه بد نام طالبان را به عهده دارد یک ملای پاکستانی است که در یکی مسجد منطقه بارله قبایل سرحدی از سال ها قبل ملای مسجد بود و اصلی پاکستانی جاسوس ای اس ای است بعد از گشته شدند رهبر قبلی گروه طالبان ای اس ای دست نشانده خود را با اصلیت پاکستان رهبر گروه طالبان افغانستانی کرده است حال که چنین سخن خاینانه را زده حرف خودش نیست بلکه سخن استخبارات پاکستان و نظامیان انکشور است این ملا کونی معقد داده نه صلاحیت چنین سخن را دارد ونه میتواند چنین جمله را استعمال کند بهر صورت گوساله کنجاره خواب میبیند ایا قدرت داشت به حمله انتحاری فریب داده توسط اشخاص بیسواد نادان کار را بجایی خواهد رساند نخیر چنین نیست هر باری که قوای هوایی کشور حملات هوایی را بر مزدوران ای اس ای در جنگ با کشور ما انجام میدهد چنان خورد و خمیر میگردند که اجساد شانرا سگ های ولگرد برای چندین روز میخورند و شکم سگ ها سیر میگردد و هم چنان دو فیصد مردم کشور ما طالبان جنایتکار اله دست ای اس ای را نخواسته و نمی خواهند در زمان اشغال که تقریبا نود قیصد خاک کشور ما توسط قوای نظامی پاکستان و ملیشای انکشور بزیر نام طالبان و افراد شاه سابق در اشغال در اورده بودند ایا در کی کشور توانستند که حاکمیت طالبانی را مستقر کنند به هزاران کشته نظامیان و ملیشای پاکستان در رویا رویی با مجاهدین مقاومت گر به جهنم فرستاده شدند حال چطور میتوانند که باز هم کشور ما را اشغال کنند این همه تبلیغات خصمانه گروه طالبان و رهبر پاکستانی انها است .

>>>   افغانستان تنها مال طالبان نیست
کسانی که طالبان راساخت هدفشان شکستن اتحاد افغانهابودچون شوروی شکست بدی خورد
ومردم افغانستان را به دوگروه تبدیل کرد تا همیشه مردم افغانستان درجنگ باشن یعنی طالبان وغیرطالبان
وملاهیبت الله آخوند زاده برود دنبال ملای خود اورا چه به سیاست
و طالبان بوی ازانسانیت نبردن وفقط ازنام اسلام استفاده میکنن
واگر جنگ راه حل بود طی چهل سال جنگ نتیجه میداد
جنگ راه حل نیست اگرتاقیامت بجنگید خواهیم جنگید باشما انشاالله
من شخصا حاضرم خودم رادربین صدطالب انفجارکنم وصدطالب رابه جهنم بفرستم
فکراشغال کشور راازسربیرون کنید
بقیه اقوام هم حق دارند خود رافریب ندهید
اگر تمام دنیا شما پست فطرتا رابه رسمیت بشناسن ما شماراادم حساب نمیکنیم
یک تاجیک

>>>   تنها را نجات افغانستان به نظر من تجزیه شدن به دو کشور هست
یک کشور شامل پشتون و اوغان و کوچی و طالب و وهابی که هر چقدر خواستن طالب بازی کنند و توی سر هم بزنند به اسم اوغانستان
و یک کشور دیگه که شامل افرادی که با طالبان و مدل حکومتی اونها مشکل دارند از تاجیک و هزاره و بقیه به اسم خراسان
اگر شما راه دیگه ای بلدید بگویید

>>>   طرح دو کشور
کابل مرکز شهروندان متمدن
هلمند مرکز طالب و هواخواهان مثل خودش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است