اشرف غنی شب عید به دیدار زندانیان طالب رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۷    ۱۳۹۸/۳/۱۴ کد خبر: 158968 منبع: پرینت

اشرف غنی شام عید به زندان پلچرخی رفت و با زندانیان طالبان دیدار کرد.
وی با مولوی نیاز محمد و سنگر عزیزی به نمایندگی از زندانیان ملاقات کرد و با آنان به گفتگو نشست.

همچنان فرمان غنی در خصوص عفو مجازات حبس محکومین و حکم در مورد توظیف یک کمیسیون جهت تشخیص امراض و تعیین سن محکومین قرائت گردید.
غنی طی سخانی از آزاد سازی تعدادی از طالبان از زندان گفت: بخاطر حسن نیت دولت افغانستان گفته بودم که به تعداد 175 تن از زندانیان را رها می کنم، اما بر اساس این فرمان شمار بیشتری از محبوسین از تمام زندان های کشور رها خواهند شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
طالب
نظرات بینندگان:

>>>   حال که غنی رفتنی است خوبست که تعداد بیشتری طالب رهانمایدتاآسان تر حکومت دست طالبان بیفتد.
مهاجر غمگین.

>>>   حوران موطلائی وسیمین اندام روسی دل و دین از چنگ رهبران راحت طلب طالب ربودند ! سخنگوی طالبان میگوید ما چشم های خودرا بسته بودیم درحالیکه تلویزیون ها نمایش دادند که رهبران طالبان مخصوصا بخش قندهاری هایشان چارچشم طرف باسن های فربه دختران روسی میدیدند گاهی واضح وگاهی دزدانه ، اما این گروه در پاسخ به این انتقاد ها می گوید:
(نمایندگان طالبان مکلف نیستند که بر سرهای برهنه خانم های روسی چادر بگذارند و یا آن ها را لباس های با وقار بپوشانند؛ البته به این مکلف هستند که چشم های خود را محافظت بکنند و الحمدلله بزرگان ما این کار را به نحوه احسن انجام داده اند)
گفتنی است که گفتگوی نمایندگان طالبان با خبرنگاران روسی واکنش های زیادی را میان کاربران مجازی در پی داشت.
ر

>>>   غني هر سال ماه رمضان با برادران طالب افطار ميكنه طلبان با هماهنگي غني انتحاري ميكنه ولي غني سياست خوبي داره بر ضد ايران حرف ميزنه طالب رو به ايران وصل ميكنه مردم ساده ما هم خوششون مياد

>>>   اشرف غنی یک شخص .... خود خواه قدرت طلب عوام فریب ق.مگرای معتصب قوم و زبان است و تمام کار های ان با یک هدف خاص خودش به پیوی از عبدالرحمن خان در جهت حکومت تگ قومی خودش و تحت ریاست خودش است کسانی که با عملکرد نادرست و خلاف اعمال اسلامی و انسانی و بشری ان قرار گیرد ولو که از قوم خودش هم باشد سخت بر ضد ان است رهایی حدود ۹۰۰ زندانی از زندان دولت انهم از قوم و زبان خودش ترورستان ادم کش قابل تشویش و اندیشه است بدلیل اینکه هر باری ک شرر غنی زندانیان طالب را رها کرده پس از رهایی انها با اعمال ترورستی رها شده از زندان ده ها انسان این کشور را بشهادت رسانده و ده های دیگر شانرا مجروح و معیوب کرده اند خال که شر غنی از چنین تصمیم اش در مورد رهایی زندانیان طالبان خبر داده مردم کشور مشوش و سراسیمه گردیده که پس از رهایی انها چه بلای سر مردم خواهد امد و هم این رهایی زندانیان طالب تقویه صفوف طلبان خواهد گردید و باعث پیشرف طالبان در جنگ و قتل و کشتار مردم ملکی و نظامی بیشتر را در پی خواهد داشت و مسولیت همه قتل و کشتار مردم ملکی ونظامی کشور توسط جنگجویان طالبان مسولیت مستقیم و مشترک با طالبان را شر غنی احمدزی دارد .

>>>   همین زندانیان هم به خاطر نگ و نو امیس ملی بهده شده این انها همه شان مسلمان هستند و مبارزه به خاطر وطن که از اشغال امریکا رها شویم افرین به همه شان همه شان قرمانان وطن اند از این نیروهای امنیتی به به خاطر یک مشت پول و دالر همرای کفار هم سنگر اند انها خوبتر اند انها همه شان اگر بیمرند در جنت جای شان است اما اگر نیروهای امنییتی بیرند جای شان در دوزخ است زیرا انها همرای کفار کار می کنند

>>>   سیامک هروی معاون سخنگوی رییس جمهور سابق در واکنش به فرمان آزادی طالبان نوشت:
یعنی چرا باید ۹۰۰ طالب از زندان رها گردد؟! این‌ها حتی حاضر نشدند با تو در پشت یک میز بنشینند. این‌ها نه آتش‌بس کردند و نه صلح. این‌ها حتی در رمضان و عید هم انتحار کردند و کشتند.
به این بیندیش که در ازای دستگیری این‌ها چقدر از نیروهای امنیتی جان شان را از دست دادند. شاید این ۹۰۰ طالب قاتل بیست‌هزار ملکی و نظامی ما باشند.
مردم حق دارند بدانند چرا این‌ها رها می‌شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است