دیدار خلیلزاد با مقامات آلمانی در برلین
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۸/۳/۱۵ کد خبر: 158976 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد در ادامه سفر هایش در چارچوب هفتمین سفر خود بخاطر گفتگوهای صلح روز گذشته با شماری از مقامات آلمانی در برلین دیدارکرد.

به گزارش اسپوتنیک، زلمی خلیلزاد، نماینده خاص وزارت امور خارجه امریکا برای صلح افغانستان در صفحه تویتر خود نوشته است که وی در این سفرش با مشاور سیاست خارجی و امنیت آن کشور و مارکوس پوتزیل نمایند خاص آلمان در امور افغانستان دیدار نموده و در مورد روند مذاکرات صلح با گروه طالبان بحث و گفتگو کردند.
وی گفته است که تمرکز بیشتر آنان در این دیدار روی مذاکرات بین الافغانی بود که منجر به یک نقشه راه سیاسی شود.

زلمی خلیلزاد هفتمین دور سفر خود را هفته گذشته آغاز کرد. در این سفرخلیلزاد به کشورهای پاکستان، بلجیم، آلمان، قطر و امارات متحده عربی و با طالبان نیز در دوحه پایتخت قطر دیدار و گفتگو خواهد کرد.
هدف از این سفر آقای خلیلزاد ادغام کشورهای منطقه، افغانستان و جهان پیرامون مذاکرات صلح و نهایی سازی چارچوب صلح دو جانبه خوانده شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
برلین
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی طالبان برخروج خارجی ها اصرار دارند چرا حکومت ناکام افغانستان نمیخواهد که همه ترورست های عربی پنجابی چیچینی از صفوف اشرار ما جدا ساخته شوند وبه کشورهای خود برگردند ؟

>>>   میگویند از نطر امریکای ها هیچ چیز پوشیده نمی ماند دارای های افراد واشخاص این که از کجا می اید ودر کجامخفی میکنند معلوم میشود اما پولهای که جناب خلیلزاداز ماموریت های خود در عراق وافغانستان واز منابع کردی ورشوه های سیاسی از بارزانی وسایرین بدست اورده وانها را نزد ابراهیم محب وعزیزی گذاشته یاخبر ندارند و یامهلت میدهند تا بیشتر شود بعد با او محاسبه نمایند بهرصورت خصلت های افغانی گری وباز قبیله تباری جناب خلیلزاد که محبت به پول وزر اندوزی است هنور در سرشتش موجود است ولی این دو تاجر نام برده حتما منتظر فرصت اندتا روزی ان سرمایه های چند صد ملیون دالری راانکار نموده به بهانه ای این که تاور های محب تاور وپروژه هلی عزیزی خساره نموده برایش باز پس ندهند بدون ان چون ان مبالغ هنگفت را باد اورده وبه باد خواهد رفت وهنوز دیر نشده یک مقدار کم انرا کارکنان محب تاور اختلاس نمودند که سبب برکناری انها از کار شد وبخشی دیگرش راولید محب ورسول جان وکبیرمحب وفرید محب پسران محب به نام کمیشن خریداری مواد ذخیره نموده اند وحالت عزیزی وعزیزی بانک وپروژه های عزیزی هم ازینها بهتر نبست اما با این خس دزدی ها هشتصد ملیون دالر کم نمیشود امید واریم که بانک مرکزی امریکا موضوع را تحت نظر داشته یاشد
حبیب گلزار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است