عدالتِ اشرف‌غنی!
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۰    ۱۳۹۸/۳/۱۶ کد خبر: 158990 منبع: پرینت

اشرف‌غنی در دوران کمپاین انتخاباتی از نبود تعادل قومی در ابعاد گوناگون به شدت شکایت داشت؛ لذا او در طول حکومت خود برای برقراری عدالت تلاش خستگی‌ناپذیر انجام داد.

اشرف‌غنی، برای ایجاد تعادل قومی در برخورداری از ناامنی، امن‌ترین نقاط در مرکز و شمال کشور را ناامن نمود، برای ایجاد تعادل قومی در دانشگاه‌ها، کانکور را سهمیه‌بندی کرد تا برخی‌ها با نمره ۱۲۴ قبول شوند و برخی دیگر با نمره ۳۱۲ ناکام بمانند.

او ‌برای ایجاد تعادل قومی در زندان‌ها، قاتلین و جنایتکاران را گروه گروه آزاد می‌کند و دیگران را بیگناه و یا با دسیسه‌سازی و دوسیه‌سازی به زندان می‌اندازد. غنی برای ایجاد تعادل قومی، افسران مسلکی و جوان دیگران را قبل از موعد به تقاعد سوق می‌دهد و افراد قوم خودش را با اعطای چند رتبه در یک سال به چوکی‌های بالا می‌گمارد.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عدالت غنی
عدالت
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی اسپ را از کون قیضه میزند .
نوت : قیضه واژه عامیانه فارسی در شمال کشور است که لگام یا لجام
کله ء اسپ معنی میدهد.
کون به مفهوم استعاره ای آن عقب اسپ .
استعاره و کنایه از صنایع شعری است .
م . زمین بوس کابل

>>>   کوتاه سخن!‌
اگر کسی خدای ناخواسته عزیزان شما را کشته باشد و هنوز خون‌شان خشک نشده باشد و کسی بیاید قاتلین آنها را در بغل بگیرد و از زندان رها کندـ واکنش شما چیست؟ ایا این نمک بر زخم پاشیدن برای تان گوارا خواهد بود یا نفرت‌وکینه‌فرین؟ آیا شما این رهایی کتلوی گله‌یی .....درنده طالب به دست غنی را توجیهی دارید جز نمک پاشی بر زخم مردم و دشمن نشینی با مردم؟ غنی غدار است. او باید در کنار مردم باشد نه همنوای قاتلین مردم.
من از غنی و مویدین و اعوان و انصار و چکی چکی و پیروان و توجیه‌گرانش متنفرم و نفرتی دارم به گستردگی کاینات!

>>>   شبکه های مخابراتی دزد، شرکت برق دزد، خانم اول دزد، ارگان های دولتی دزد، امنیت زیر صفر، مردم زیرخط فقر،قیمت دالر از ۵۵ به بالای ۸۰ افغانی، بیکاری در اوج، جوانان معتاد، بیشتر ۴۵۰۰۰ تنها نظامیان شهید بیشتر ۷۰ فیصد خاک کشور زیر اثر سلطه مخالفان دولت، تنش های قومی در اوج و صد ها مورد دیگر که جای گفتن باقی نمیگذارد پس این دولت با چه آبرویی میخواهد حکومت خود را بعد از اول جوزا ادامه دهد؟
خواستم از دولت مردان حکومت وحدت ملی اینست که اگر لیاقت حکومت داری ندارید حداقل شرافت استعفا را داشته باشید
احمد شفیع الهام

>>>   Lalzad
آفرین بر غنی !
==========
🔸 غنی ۸۸۷ «برادر بی گناه» خود را از زندان رها می کند؛
🔸 غنی «فرماندهان معترض و گل های سر سبد» ما را درو می کند؛
🔸 و ما هم دل خود را با «شهادتت مبارک» گفتن، تسکین می کنیم...
+ + +
🔸 غنی («دشمن اصلی») در ارگ نشسته و فرمان می راند؛
🔸 اما جوانان ما جان های خود را در کوهها، دشت ها و صخره ها بنام «دفاع از وطن» در «دفاع از غنی» از دست می دهند...

>>>   ای د غنی.... بابا پلویان
بگوئید که کی متعصب و فاشیست است. ما یا غنی؟
جنایات ۸۸۷ طالب سنگین است یا جنایت فیروزی که تا هنوز ثابت نشده است.
غنی به زبان خود گفته است که تنها در ۴ سال گذشته ۴۵ هزار نفر از قوای دفاعی کشور توسط طالبان به شهادت رسیده اند‌ حال آنکه سرمایه های کابل بانک را کرزی و برادر مارشال تاراج کرده اند و نه فیروزی.
فیروزی باید در بند بماند ولی طالبان اجیر پنجاب باید آزاد شوند.

>>>   مردم تمام اقوام افغانستان سطح سواد ، استقلال فکری ، روحیه ملی گرایی و حتی سلامت روانی شان پائین است و پشتونها حتی تندروترین و ناآگاه ترین قوم هستند که باید با دادن فرصت و مصروفیت به آنها، امکان آگاهی رسانی و مسالمت جویی را بوجود آورد و در غیر آن هر وقت امکان تندروی در قالب طالب یا داعش تشدید شده میتواند وگرنه اشرف غنی امریکایی میداند که آینده از آن افراد مستعد و قویست نه مفت خورها.
ثانیاً غنی فرصت و صلاحیت تسلیح و تمویل سرپل ، بادغیس ، چارکنت را ندارد لطفاً زیاد هم گد و ود نکنید.
علیزاده هراتی

>>>   حق تان است نسیم خان.امنیت داشتین ، معیشت خوب داشتید اما کبر پیشه کردید به دستور سازمان های جاسوسی کشور های تجاوز کار مردم عادی را فریب دادید و هر روز در گوشه گوشه کشور جنایت کردید، کشتید و منفجر کردید تا بالاخره دولتی را که ازتمامی اقوام تشکیل شده بود سرنگون کردید و خداوند هم به خاطر کبر تان به این سرنوشت دچار تان کرده است شما ها هی فریاد زدید که کمونیستها قدرت را گرفته اند و اسلام در خطر است مخصوصا هزاره های شیعه. آخر آب نداشتید ؟ نان نداشتید؟ چه کمی کاستی داشتید که در روی کار آوردن اخوانی های متعصب همکاری کردید و ان متعصبین علاوه بر واگذاری مملکت به اجانب شما را هم سرکوب کردند که سر کوب تان تا امروز ادامه دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است