بحال ارتش و پولیس کشور باید هر لحظه گریست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۸/۳/۱۷ کد خبر: 159003 منبع: پرینت

برای اشرف غنی و دولت وحدت ملی چیزی که هیچ ارزش ندارد، جان انسان و به خصوص جان سربازان و افسران نظامی دولت است.
تلفات پولیس و ارتش چنان زیاد است، که دیگر هیچ قریه و قصبه و محله ای باقی نمانده است که چندین کشته و شهید نداده باشد. ولی دولت اشرف غنی نه تنها هیچ توجهی به این همه تلفات و کشته شدن ها ندارد، که کشته شدن و ترور بعض افراد شاخص نظامی دولت توسط عناصر درونی طالبان در دولت، واقعیت دیگری هست که باید جدی گرفته شود.

افسران وابسته به جمعیت و دیگر احزاب جهادی، چنان مشکوک کشته می شوند که تقریبا هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند که دولت یا بخش های از ارگان های دولتی و افراد مشخص، در این قتل ها دست دارند.

سربازان و افسران دولت افغانستان سخت بی دفاع و مظلوم توسط اهریمنان و همکاران ارگ نشین شان کشته می شوند، و خیلی اندوه آور است که هیچ توجهی به وضعیت این مخلص ترین فرزندان میهن از هیچ جایی صورت نمی گیرد.

فواد اندرابی یکی از همین افسران دلیر و میهن پرست کشور بود، که مردانه علیه اهریمنان و دیوهای سیاه جنگید ولی متاسفانه به گونه مشکوک به کام نابودی فرستاده شد. چه کسی مسوول این همه جنایت است و چگونه می توان این وضعیت دوزخی را بیش از این تحمل کرد؟

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرباز
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   سربتزان عزیز و افسران پایین رتبه
از همه مهمتر حفظ جان خودتان است.
در سنگر ها دشمن را بکوبیید
مگر وقتی دید جان تان در خطر است صد سنگر و هزار غنی فدای یک تار موی تان

>>>   وقتیکه‌ جمیعتی وند باز در وقت چور کشته می‌شود انها را قتل مشکوک مینماید وبه صدها سرباز و افسر بیچاره بخاطر پنچ هزار معاش به جبهه میرود و شکم گرسنه میمیرد انرا چی نام میگذارید جنرال های پلاستکی بخاطر نفع شخصی خود میجنگند و بخاطر خانواده های چپاولگران که همه شان در هند دوبی شرق ‌غرب زنده میکند خود را میکشاند نه بخاطر وطن

>>>   به اساس سروی یک نهاد امریکائی افغانستان از نظر سکس فعلا به خود کفائی کامل نرسیده است باید امریکا واروپا درین زمینه همکاری نمایند

>>>   این سربازان را هم خدا زده و هم بنده زیرا پرا انها به خاطر ع و غ خود وفامیل خود را در غم کی کشاند بروند یک جای مزدوری کنند نه به خاطر ع وغ اولاد های شا ن در کشور های خارجی در عیش و نوش اند اما اولاد های غریب را همه روزه به قتل می رساند

>>>   گریستن کرزی چی سودی داشت که از ما داشته باشد ف به ماه ها معاشات شان اجرا نمیشود اینکه میگویند وزارت داخله مرکز فساد است حرف بجا است ، بعد از سال 2001 تهداب این وزارت را دزدان گذاشتند که تاحال غ آنرا پاک کرده نمیتواند

>>>   اشرف غنی و دولت مُلی جان کيری همه غلام و نوکرند ، در تمام پَست های بلند همه نوکرند البته نه نوکر و خادم ملت بلکه نوکر امريکا و متحدينش ، روزی نيست که اين ملت غم ديده بازهم در غم جنازه و تدفين نباشد ، از آسمان و زمين بخون کشيده ميشود ، ولی اشرف غنی و دولت مُلی کيری اصلاً احساس خستگی هم نميکنند چی رسد به اينکه ناراحت شوند ، ولی در يک ديسکوی امريکا چند نيشه يی ،۰ ۰۰۰،از طرف يک نيشه يی ديگر به هلاکت ميرسند ، ع و غ هيجانی شده در اظهار تعذيت و مغفرت مسابقه ميکنند تا هرکدام جلوتر غمشريکی کند .
سربازان و افسران هم زير دست همين ها و زير دست باداران آنها هستند ، اينها هم تربيه شدهٔ کفار غاصبند ، اينها همه با پول ، اسلحله ، امر و اهداف استعمار ميجنگند.
اينکه اکثريت اين سرزمين باداری و بابايی بيگانه را قبول ندارند و اين عمل را دور از ايمان و آزادی ميدانند ، همين علت است که امروز امريکا بزانو شده و در جستجوی شکست و گريز آبرمندانه است .

>>>   محمدطالب
آنچه در کشور عزیز افغانستان اتفاق می افتد بیرون از شمار است اماامان از ظلمی که در حق ارتش و پولیس روا می شود.شما نظاره کنید کشورهای دنیا را که چه اندازه سربازان خود را ارج می نهند حتی همین کشورهای همسایه نگاه کنید به پاکستان وایران که برای آزادی بک نفر از گماشتگان خود به چه نحو خود را به آب وآتش می زنند واینان از چه احترامی برخوردار هستند که چون زمان دفاع پیش آمد با جان ودل دشمن وطن را تارومار می کننداما افسوس

>>>   شهروند افغانستان که از سال ۲۰۱۵ بدینسو در شهر اسپوکن در ایالات واشنگتن امریکا زندگی می‌کند، یک هفته قبل همسرش آرزو کاشفی را به قتل رسانده و اعضای بدنش را در یخچال گذاشته است.
براساس گزارش‌ها، وحید کاشفی پس از قتل همسرش، دو کودک یک‌ساله و پنج‌ساله‌اش را تنها گذاشته و به تاریخ ۲۸می از امریکا بیرون شده‌است.
حقیقات پولیس نشان می‌دهد که او تا شهر دوبی رفته و پس از آن ناپدید شده‌است.
پولیس فدرال امریکا تا حال در مورد ابعاد مختلف این قتل چیزی نگفته‌است.
وحید کاشفی و خانواده‌اش در سال ۲۰۱۵ با ویزای SIV که ویژهٔ ترجمان‌ها و همکاران نیروهای امریکایی در افغانستان است به امریکا رفته بود.

>>>   برادران عزیز اشرف غنی کفر است ، رحم
دل به هیچ کس ندارد .
روزی خواهد رسید که سرنوشت آن مثل داکتر نجیب خوهد شد .
بااحترام
خاکسار

>>>   همین جهادی ها خوده شان اجیران ونوکران پاکستان وعرب ها وآمریکای ها ترورستان طالب را وارد اردو کردن هرکس را درهرجای که باشد بقطل میرسانن فکر کردید دولت دارید نه خیر همه گی سران جهادی ودیگر سران قدرت در افغانستان سوگند خورده پاکستان هستن بشمول کرزی وغنی تا که اردوی پاکستان را وارد افغانستان نکنن آرام نیستن اون شیر مرد قهرمان افغانستان شهید داکتر نجیب لله بود که سینه اش بخاطر وطن ومردمش سپر کرده بود در خط مقدم جنگ جلال آباد بود جواب دندان شکنی به پنجابی های پاکستان داد آنهارا دور کرد از مرز ها
غفوری

>>>   آهسته تر برو که ما هم برسیم، بنظرم آخرین منابع آتش افروزی وارداتی تان را بدست آورده اید و میترسید که همچنان بدون بر انگیخته شدن مردم غریب ما باز ضایع شود!
بمبارد تبلیغاتی چند ساله چنینی تان ، تسلیح و تمویل بیرحمانه جنگهای فراه ، بادغیس ، سرپل ، و ... ، انفجارات برچی ، علما ، پسته های کابل ، و ... ، اعتصابات کارمندان دولتی هرات ، کابل و ... ، تمویل و تشویق مافیا به جنایات شهری کابل و سایر نقاط کشور ، منع سیاسیون از همراهی دولت در لوی جرگه ، نشستهای صلح ، انتخابات و ... ، تهدید به بازگرداندن مهاجرین ، و خلاصه هر نفاق اندازی و بیوجدانی که اراده کردید را بر همین مردم فقیر ما عملی ساختید و در یکی دو سال اخیر ۹۰% فشار بالای دولت افغانستان و آسایش جامعه ما را به همسایه داری خود اختصاص دادید ولی باز مثل قرضدار بالای مان گپ میزنید.
خود را ذله نسازید چون؛ ۱-قدرت اقتصادی و سیاسی امریکا چندین برابر چین و روسیه بر جهان حاکم است.
۱-مردم حیران و فقیر افغانستان معامله گران قومی و مداخلات بیرونی را کامل درک کرده اند و منبعد توکل خود را بخدای خود کرده و خود را در معرض انتحاری های نامعلوم(مثل فیر راکت ها بالای مصلی شهید مزاری برچی) قرار نمیدهند.
۳-شرایط را باندازه ای بی نظم و مخوف ساخته اید که مردم هیچ اعتباری به اعمال اراده خود نمیتوانند.
۴- آنقدر انتقادات ضد و نقیض و بی بنیاد را بالای ذهن مردم بار نمودید که توقع هیچ گپی جز فریب و تخریب بهمراه ندارد.
۵-سیاسیون بی اعتبار تکراری هیچ عملکرد و باورمندی از کارکردهای اخیر خود ایجاد نتانسته تا مردم به چنین تحریکات در مقابل روند نسبی احساساتی شوند.
۶-جامعه همیشه متآثر و منفعل گذاشته شده افغانستان از جانب قدرتهای تاریخی جهانی و مداخله گر فعلی ، نقش و صدای خود را در مقابل مشکلات فعلی نیز نارسا و ضیاع می بینند.
و...
لطفاً یخن مردم همیشه متروک ما را ایلا کنید و یا با عوامل مستقیم گپ بزنید و یا که پرپوزل شفاف و همه شمول خود را ارائه کنید.
کنشکا ورسجی

>>>   شهید داکتر نجیب یک قهرمان بود یک شخصیت بالای بود آن وطن فروش نبود جنایت کار نبود بناموس کسی تجاوز نکرد دزد نبود ماننده ج.... ووطن فروش وجنایت کار رفیق نجیب شهامت داشت مردانه وار جواب دندان شکنی داد بدشمنان وطن خویش شاد باد روح شهیدان حزب دیموکراتیک خلق افغانستان
با احترام غفوری

>>>   دیگر از گریستن هم گذشته


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است