مدعی حکومت اسلامی که باعث ترویج فساد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۸/۳/۱۹ کد خبر: 159024 منبع: پرینت

وقتی پای منفعت در میان باشد، ارزش ها پایمال می شود. تمام رهبران و مدعیان مبارزه و جهاد برای حفظ ارزش های اسلامی و مهم تر از آن تطبیق شریعت اسلام و شکل دهی حکومت، امارت و خلافت اسلامی در سایۀ اجرای این شریعت در کل کشورها و بلاد اسلامی نشان داده اند که ارزش های دینی و ادعاهای بلند و بالای دینی خود را قربانی شهرت، قدرت، ثروت و منفعت خود کرده اند.

اینکه رجب طیب اردغان رییس جمهور اسلام گرای ترکیه با آن تلاوت زیبای که آیات قرآن را می خواند و اسلام گراهای بسیاری در بیرون از مرزهای ترکیه از افغانستان تا خاور میانه و شمال افریقا و شبه قارۀ هند به سوی او به عنوان مجاهد مرد ضد استعمار غربی صلیبی و صهیونیزم می بینند، ساقدوش مسعود اوزیل فتبالر آلمانی ترک تبار می شود، شهادت نکاح او با "امینه گولز"، دختر شایسته سابق ترکیه با آن بدن نیمه عریانش را بدوش می گیرد و بسویش نگاه می کند، مایۀ شگفتی نیست. حفظ و گسترش شهرتش این را توجیه می کند.

اما شما ببنید که مدعیان ایجاد حکومت اسلامی و یا امارت و خلافت اسلامی به نام مجاهدان مسلمان از شبه قارۀ هند تا افغانستان و خاور میانه و شمال افریقا چقدر خون آدم ها و به خصوص مسلمانان هم دین خود را می ریزند تا درخت این حکومت و امارت و خلافت ریشه بگیرد، رشد کند و به ثمر بنشیند. روزانه در افغانستان بطور متوسط خون دو صد نفر، قربانی امارت خواهی تحریک اسلامی طالبان می شود تا درخت امارت اسلامی از این خون ها آبیاری شود و ثمر بدهد. هر چند قرآن در مورد ریختاندان خون آدم ها می گوید:
وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظيماً(و هر کس مؤمنى را از روى عمد بکشد سزاى او دوزخ است که براى همیشه در آن خواهد ماند، و خداوند بر او خشم مى گیرد و از رحمت خود دورش مى کند و براى او عذابى بزرگ آماده کرده است.)
مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً(هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یافساد درروی زمین بکشد،چنان است که گویی همه انسانها را کشته، وهرکس. انسانی راازمرگ رهایی بخشد،چنان است که گویی همه مردم رازنده کرده است.)

اما آن ها و تمام مدعیان امارت و خلافت و حکومت اسلامی به این آیات قرآن پا می گذارند و خون خواری و خون ریزی های خود را از نام خدا و دین خدا توجیه می کنند، چون این خون وخشونت را ابزار رسیدن به قدرت و دست یابی به منفعت خود می دانند.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت اسلامی
ترویج فساد
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است