دو افشا گر سكس با دو قضاوت متفاوت
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۵    ۱۳۹۸/۳/۲۰ کد خبر: 159049 منبع: پرینت

دو افشا گر سكس با دو قضاوت متفاوت، اولى خالده پوپل مكافات شد. دومى جنرال حبيب الله احمدزى امكان دارد كه مجازات شود!؟ چرا؟

اولى رقيبان ارگ را افشا كرد كه حمايت دادگاه تحت اداره غنى احمدزى را با خود دارد! افشاگر دوم سكس در مقابل چوكى در داخل ارگ است كه بازتاب جهانى هم داشت، اما ارگ و حاميانش را برآشفته ساخته، امكان دارد كه آقاى جنرال حبيب الله احمدزى مجازات شود!؟ اما خالده پوپل در فيسبوك خود واكنش نشانداده و ضمن استقبال از "...فيفا كه كرام الدين كريم را براى هميش از صحنه فوتبال بركنار كرد و جريمه خيلى سنگين هم پرداخت كند...
و با كنايه مينويسد؛ حال خواست من از أشخاص كه طرفدار كرام الدين را ميكردند با جمع از فعالين مدنى كه هى داد فرياد ميزند براى حمايت از فساد دست به دست هم داده پول جريمه را پرداخت كنند... زنده باد هر چى زن و مرد كه حمايت كردند و كنار ما ايستادند..."

خيلى خوب اينكه خالده پوپل توانست كرام الدين را بدون ارایه ويديو و فیلم توسط تيم ارگ او را ملزم به پرداخت يك ميليون دالر و منع ادامه كار حتی شايد زندانى هم شود!؟
سوال برانگيز است كه در آينده روشن خواهد شد! حال خالده جان پوپل و دوستان عدالت خواهش بايد در مقابل سوء استفاده های سكس از طرف مشاورين ارگ توجه نمايند كه عكس های مستندش را خانم مريم وردك در فيسبوك خود گذاشته است. چرا بخاطر آن بانوان قربانى شده تا حال صداى تان را بلند نكرديد و خاموشى معنى دارد اختيار كردید!؟

رضا میهنجار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
افشاگر
نظرات بینندگان:

>>>   اولی ادعا دارد که مرا رئیس فدراسیون فوتبال در دفتر کارش قفل کرد و بعدا کارهای ناشایست در حق من انجام داد.اما بالا دومی تجاوز صورت نگرفته،ادعا دارد که بالای زنان در مقابل چوکی تجاوز صورت گرفته.اما متاسفانه زنان هیچ نوع شکایت در در دفاتر قضائی افغانستان درج و شکایت نکرده اند.اگر در حق آن مانند ایشچی خرابی صورت می گرفت در آنصورت حق به جانب بود.

>>>   انسان خوب از ويرانه دور ميرود، كساني كه ماده پرست اند خود را در بند ديگران انداخته تا كسب مال و قدرت نمايند، و با وجودي كه ميفهمند خطر متوجه شان است و عفت شان دزدي ميشود، مگر خودشان خود را بفروش ميرسانند، از قديم زمان ارگ و ارگ نشينان در دنيا همچو مصروفيت ها را داشته اند، بيل كلنتون رئيس جمهور امريكا مترقي سالها رابطه جنسي با دختر جوان همسال دخترش در قصر نداشت؟

>>>   سارنوال کرام از جمع مفسدین فی الارض و جنایت پیشه حرفوی است. نباید کسی از سارنوال کرام تحت عنوان قوم و یا هم موضوعات دیگر حمایت کند. جنایت کار قوم ندارد!!
حالا به تشخیص آمر صاحب مسعود هم شک میکنم که چطور شیطانی مثل سارنوال و بعضی قوماندان های بد اخلاق دیگر در زیر ریشش همه این کار ها میکردند و وی نمی توانست تشخیص دهد. به هر حال جرم فردیست و قصد من این نیست که گناه سارنوال گنده را گردن آمر مسعود بیاندازم اما از نظر سلسله فرماندهی، مسعود نیز از کار کرد متولیان امور مسئولیت داشت اما شاید جنگ ها به وی مجال این کار را نداد.

>>>   موضوع تیم فتبال دختران،موضوع دیگری بود و آن را جنبه سؤ استفاده جنسی دادند.
تیم فتبال دختران که یک تعداد بازی کنان آن در تیم های خارجی بودند،با همام لباس فتبال که در تیم های خارجی خود بازی میکردند،برای تیم ملی افغانستان بازی کردند.
این نوع پوشش آنها در رسانه ها و مطبوعات و میدیا،مورد انتقاد قرار گرفت.
در مسابقه بعدی کرام الدین کرام همه آنها را بقچه پیچ کرده به میدان فتیال در یکی از کشور های آسیای میانه فرستاد و در مسابقه یی که با یکی از تیم ها داشت،نمیدانم بیست و چند مقابل صفر باخت.
من این مسابقه را انتقاد کردم و از مسؤلین المپیک افغانستان خواستم که هنگامی که شما در مسابقات بین المللی اشتراک میکنید،باید توانایی های تیم های خود را دیده،بعداً در مسابقات اشتراک کنید و سبب خجالت و سر افگندگی برای تیم و مردم افغانستان نشوید و بنام مسابقه جوانمردانه گفته،رکورد باخت را در مسابقات بین المللی قایم نکنید.
بعداً زسانه ها در عوض آن که بوقچه بندی تیم را توسط کرام الدین کرام مورد انتقاد قرار بدهند،او را متهم به سؤ استفاده جنسی از دختران تیم فتبال کردند.

>>>   خالده پوپل بید تست بکارت میشد که نشد
خالده پوپل باید توضیح میداد که چه کسانی در کجا و چند بار
و به کدام فیصدی از تلذد مزاحم جسمش شدند.
فقط یک دسیسه به خاطر بد نامی رقبای غنی
استفاده از تهمت جنسی دختران قبیله به خاطر اهداف فاشیستی

و در ارگ
به صد ها ملیون افغانی از طریق دفتر بی بی گل به مصرف میرسد
از کدام بودجه و در کجا؟

>>>   این هم سلسله قومی دارد
امیری

>>>   با سلام خدمت تمامی شما
دخترانی که ادعا دارند علیه شان در ارگ ریاست جمهوری ........شده چرا قبل از این به کدام مرجع ذیصلاح عریضه نکرده بودند فکر کنم ایشان هم می خواهند پیسه ......بگیرند
جمشید از هرات

>>>   حال که فحشا و زنا توسط ارگ نشینان با مستندات و تاییدات متعدد از جانب خانم ها و دختر خانم ها از طریق رسانه ها نشر و پخش گردیده است و شخص ادعا کننده هم واضح و معلومدار است چرا این موضوع را دادستانی کل جدی نگرفته و بررسی نکرده که موضوع صرف ادعای یکنفر از فتبالستان انهم در خارج کشور انرا با جدیدیت و عجله بدون اگاهی دهی بمردم از جریان موضوع دوسیه شد به محکمه رفت اما از جنایات انجام شده داخل ارگ خاموش و بی صدا است در دسیسه سازی و دسیسه پردازی و مستند سازی نادرست ان دادستانی و دادگاه تحت امر ارگ هر انچه که فرمایش از داخل ارگ باشد همان را بسر میرساند نه حقایق موضوع را به همین اساس است که مردم نه به دادستانی ها و نه به دادگاه های فرمایش گیرنده ارگ بی باور گردیده و اعتمادی به انها ندارند .

>>>   کدام الدین کدام اصلا نه سابقه فوتبال دارد و نه هم چی ی از این بازی سر در میاورد ، صرف این شخص آلوده و مقصد بن حساب تعلقات سیاسی و سروران جور و چپاول به این مقام رسید. در مفسد بودن و لاوبالی بودن او نیاید شک کرد. از این قماش آدم های هرزه و بی سروپا در گروه های مهر ی کم نیست . شهرت را باید به کدام الدین لندی عوض کرد.
شمس تمنا

>>>   کرام الدین لندغر در دوران چور و چپاول تمام مامورین پنچشیری از طبقه اناث ریاست ۳ آمنیت ملی زنا می‌کرد و شاید هیچ زنی از این ریاست را نمانده باشد وشاید چند نفر انها هستم که متواتر این انسان لچک و لندغر همرایش در بین ریاست زنا می‌کرد باید همان خانمها که اکثر انها از قماش همین لندغر بودند همت نموده و دعوای حقوق نماید و حق الضمه باره شدن خود را از این خبیث بگرد

>>>   زدیگ پخته گان ناید صدائی
خروش ازمردمان خام خیزد
هرکس هرچه میگوید ، بگوید کاروان روان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است