طالبان: همه زندانیان آزاد شده طالب نیستند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۹    ۱۳۹۸/۳/۲۱ کد خبر: 159059 منبع: پرینت

اعلامیه کمیسیون امورزندانیان در مورد آزادی عده یی از محبوسین ازبندی خانه های اداره کابل!
مسوولین اداره کابل اعلان کرده بودند که ۸۸۷ تن زندانیان را به مناسبت عید گذشته از زندان های خود رها می کنند.
این پروسه روز گذشته در بعضی ولایات کشور و از زندان پلچرخی و بگرام آغاز شد.

به اساس معلومات، در لیست ۸۸۷ نفری تنها ۲۶۱ تن زندانیانِ وابسته به امارت اسلامی شامل بودند.
دیگران زندانیانی هستند که از سوی امریکایی ها و اداره کابل در اوقات مختلف به اساس معلومات نا درست گرفتار شده بودند و در قضایای جنگی دخیل نبودند.

زندانی شدن این زندانیان، تعیین مدت حبس برای آن ها و دور نگه داشتن آنان از خانواده ها و جامعه شان ظلمی بود که باید به پایان می رسید. زیرا آزادی حق اساسی آن ها بود و این حق آن ها از سوی امریکایی های اشغالگر و اداره کابل سلب شده بود.

اینکه به زندانیان دوباره حق آزادی داده شد، گام خوبی است. ما امیدوار هستیم تمام آن زندانیان مظلوم که به اساس معلومات نادرست و راپورهای غلط استخباراتی و یا هم به اساس خصومت های منطقوی گرفتار شده اند و از سال های متمادی در زندان ها افتیده اند، نیز رها شوند.

امارت اسلامی با زندانیان دشمن همواره تعامل خوب داشته، حتی اسرای جنگی را رها نموده که با اسلحه در خطوط جنگ دستگیر شده اند.
بناءً کمیسیون امورزندانیان امارت اسلامی آزادی زندانیان را گام مثبت می خواند و خواهان دوام این پروسه است.

کمیسیون امور تنظیم و رهایی زندانیان امارت اسلامی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
زندانیان
نظرات بینندگان:

>>>   کسانیراکه بیگناه به اساس دسیسه پرسونل همیشه بیدار کمپنی خصوصی پنشیر وردک بندی شده اند حالا آنها هم از طالب یک درجه بالاتر طالب اند چون طالب اگر بندی شده قانع است که ضد دولت بوده اما آنکه بدون جرم رنج زندان را کشیده باید انتقامش را از اختطاف چیان ریاست امنیت ناملی بگیرد

>>>   طالب جان میدانی طالب یعنی چی وچه زمانی پیداشد
طالب جان قبل ازاشغال افغانستان توسط خودشما هویت مردم افغانستان چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟
پس مردم افغانستان دارای فرهنگ وتمدن بودن
واز زمانی که شما کشور را باکمک پاکستان وحمایت مالی عربستان اشغال کردین
ما بی هویت شده ایم وهیچ ارزشی نداریم
طالب جان شما یک گروه نادان وجاهل هستین واکثرا بیسواد
شما اگر عقل وشعور سیاسی داشتین
هیچ وقت هموطنان خود رانمیکشتید
ومیلونها افغان رااواره نمیکردین
و هزاران نفر رانمیکشتید
طالب جان شما زمانی که افغانستان را اشغال کردین به هزاره ها وتاجیک ها رحم نمیکردین وهمه را ازدم تیغ میگذاریندین
طالب جان شما ازکجا پول وسلاح میاوردین
طالب جان چرامدرسه ها وشفاخانه ها وسرک ها وپلها را خراب میکردن
طالب جان شما فقط دستور بادارنتان را اجرا میکردین
چرا با احمدشاه مسعود صلح نکردین آن وقت هیچ خارجی نبود بلکه نیروهایی القاعده وعرب وپاکستان وچچن ها برای شما وعلیه احمدشاه مسعود میجنگیدن

>>>   دربدل این کار غنی طالب ها یا امارت اسلانی چی کارکرد آیادوماهه آتش بس کرد؟ یکصد تن از عساکر دولتی را ازاد کردنند؟ ویا اینکه تعادل قومی در زندان بجاآوردنند؟هراتی

>>>   محمد اسلم سلیم
آزادی طالبان از زمان کرزی آغاز شده !
فراموش نکنیم در زمان کرزی حدود 500 طالب را از زندان کندهار تحت پوشش اینکه فرار کردند ، آزاد نمود و چندین بار چنین عمل تکرار شد.
اشرف غنی جرگه مشورتی را بهانه قرار داده و صدها تن تروریست طالب را علنی و مخفی شبانه و روزانه از زندانها رها میکند و به هیچکس جواب پس نمی دهد.
اینها فقط میخواهند صفوف طالبان را تقویت کنند،
چه تضمینی وجود دارد که غنی از این تروریست ها علیه مخالفینش استفاده نه میکند.

>>>   طالب با امارت خود ساخته اش از جانب ای اس ای پاکستان دشمن افغانستان در زمانی از راه سرحد اسپین بولدک قندهار با تانک و توپ و سلاح مدرن پیشرفته با اسران و ملیشای نظامی پاکستان وارد خاک ما گردیدند و جنگ را اغاز کردند که در حکومت مجاهدین یکنفر خارجی و امریکایی وجود نداشت و زمانی که قسمت اعظم خاک ما را تحت اشغال شان در اوردند جنایاتی را در محضر عام مردم انجام دادند که در تاریخ جهان چنین چیزی را انجام نداده بودند و نخواهند داد نام طالبان اله دست پاکستان اسلامی اما عمل شان از کفار بدتر است در زمان اشغال از سنگ هایقیمتی تا ریشه درخت های پسته و بادام وحیوانات قاطر و گاو های شیری انتقال ان به پاکستان از راه سرک کابل تورخم بردند و داخل خاک پاکستان کردند تاک های انگور شمالی را اتش زدند و سوختاندند اثار تاریخی کشور ما را تا جاییکه انتقال داده میشد به پاکستان انتقال دادند و اگر ممکن نبود به انتقال ان انرا ویران کردند مانند بت های سنگی در ولایت بامیان که بواسط مین انها را تخریب کردند طالبان نوکران و جاسوسان ای اس ای پاکستان هویت کذب شان در زمان اشغال کشور ما چهره اصلی انها را مردم شناختند دیگر به الفاظ دروغین انها کسی فریب نمیخورد که بگویند ما افراد پادشاه سابق هستیم و یا بگویند حکومت اسلامی میخواهیم نقاب از چهره کاذب انها بزمین افتیده مردمان کشور ما طالبان را جاسوسان پاکستان و اله دست انکشور غلامان اجنبی دشمنان کشور و مردم خود دانسته نه امارت ونه حکومت و نه انها را در راس قدرت دولت قبول ندارند علیه انها مبارزه کرده و میکنند چون طالبان یک نام کاذب و چهره کاذب ریش های ساختگی و لنگی و حمامه های فریبنده و استفاده نا جایز از نام اسلامو ملا و مولوی بخاطر گرفتن قدرت در تلاش و جنگ در کشور ما به کمک مالی و نظامی و تسهیلاتی همراه با ترورستان خارجی و پلان و رهبری از جانب نظامیان و استخبارات پاکستان و دخالت مستقیم افسران و جنرالان پاکستان جنگ را در کشور ما پیش میبرند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است