شکست شورای نامزدان در مقابل اشرف غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۶    ۱۳۹۸/۳/۲۱ کد خبر: 159062 منبع: پرینت

تحریم انتخابات از سوی شورای نامزدان ریاست جمهوری نماد از سرخوردگی، بی برنامگی و قبول شکست در مقابل اشرف غنی احمدزی است!

در تاریخ افغانستان بدنام تر ، فاسدتر و متعصب تر از اشرف غنی احمدزی در درون ارگ کمتر زمامداران وجود داشته است، رسوایی سکس در بدل چوکی، ترویج فرهنگ سکس، سهمیه بندی علم و دانش، فساد گسترده در ادارات دولتی و رهایی ۹۰۰ تروریست از زندان ها کافی است که نامزدان شورای انتخابات ریاست جمهوری از آن در پروسه تبلیغات انتخاباتی برای شکست تیم تابوت ساز استفاده اعظمی نمایند.

شورای انتخابات نامزدان ریاست جمهوری با اعلام تحریم انتخابات عملاً شکست را در مقابل اشرف غنی احمدزی قبول می کنند که نفس این اعلام برای تیم سکس ساز به مثابه برد تکت لاتری است، تیم سکس ساز اصلأ از خدا می خواهند که نام از انتخابات برده نشود و بدون انتخابات در قدرت باقی بمانند و پول انتخابات را برای خرید بعضی تیم های انتخاباتی مصرف نمایند و حتی امکان آن وجود دارد که کسانی در درون شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری به اشاره ارگ در بدل یک معامله چنین پیشنهاد را مطرح کرده باشند.

گزارش هایی که از ارگ به بیرون درز کرده است حاکی از آن است که ارگ برای خرید هرتیم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نرخ تعیین کرده اند، گفتگو و معامله در جریان است و کار بالای شکست و ریخت تیم ها به شدت در جریان است و گمان آن می رود که جنرال دوستم، عطامحمد نور و محمد محقق از معامله بیرون بمانند و بالای سر هرکدام دیگران برا معامله نرخ های جداگانه مطابق به جایگاه آنها گذاشته شده است و به زودی معلوم خواهد شد که چه کسانی خرید و فروش می شوند؟ و یا اینکه پلان اشرف غنی احمدزی را خنثی نموده و ایشان را با ایجاد یک حکومت موقت تعویض می نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای نامزدان
تحریم انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اقوام غیر پشتون این بار به اشرف غنی رای بدهند جفا کرده اند.
اشرف غنی در طول دوره ی حکومتش مردم را نا امید کرد. قیمت زمین پایین آمد، افراد زیادی وطن را ترک کرده و به کشورهای غربی پناهنده شدند.

>>>   نمی دانم ما مردم افغانستان دنبال چگونه حکومتی هستیم? حکومت فارسی زبان? آیا از مسعود فارسی زبانتر داشتیم؟ چرا ازبک ها وهزاره ها با تمام قدرت دنبال نابودی او بودند? آیا دنبال حومت دینی قبیله ای هستیم? دینی تر وقبیله ای تر از طالبان داریم? چرا حومت طالب را قبول نداشتید? دنبال حکومت سکولار اگر هستید همراه با برنامه بهتر از اشرف غنی سراغ دارید? گمرکات قانون مندشده ، حکومت الکترونیک در حال رشد است، فساد کم شده، سد سازی در حال انجام است، به گروه های جهادی باج نمی دهد و... حالا کمی نژاد پرست است که هست آیا هزاره تاجیک و...نژاد پرست نیست؟.
سيد عنايت حسيني

>>>   اولین کسانیکه خرید و فروش میشوند همین اقایانی مانند معلم عطا دوستم و محقق میباشند که در 18 سال گذشته همینها به مراتب دست بدست شدند و به قیمت خیلی ناچیز خرید وفروخت شدند درهمین روزها هم اولین کسانیکه خرید و فروش میشوند همین دجالان هستند بخاطریکه اینها نه شرم دارند نه حیا دارند نه وجدان دارند و نه هم ایمان وعقیده براینکه یک روز در پیشگاه خداوند متعال از اعمال خود جوابده میباشند
سادات هراتی از هرات باستان

>>>   بسته های دالرووعده چوکیهای پردرآمد چیزی است که کاندیدان ضعیف النفس را پریشان خاطرساخته آنهارا متردد میسازد که به کدام بهانه تن به خودفروشی داده زیربارغلامی اشرف برود وخودراتاکه زنده است درعذاب وجدان قراردهند.
دیده شودکه زودترکدام کاندید درین مسابقه خیانت به مردم ووطن سبقت جسته مدال سیاه برده گی اشرف را به گردن خوک مانندخویش آویزان میکنند. خداکند که چنین نشود.
بااحترام
یکی ازهموطنان شما

>>>   ثواب الدین مخکش را فراموش کردید!!!

>>>   در مقابل غنی هچ قدرتی نسیت که این شخص یهودی را شکست بدهد زیرا در دینا کسیکه عقیده اش ایمانش ضیعف باشد او هر گز نه شکست می خورد و نه میمرد زیرا شما کفار را بیبند که هچ شکست نمی خورد و هر گز زود نمیمرد

>>>   انتخابات را قومی نسازید برای برنامه رای بدهید که این کاندید ها انرا ندارد برای کاندید ریاست جمهوری شرم است که تهدید بندش را هارا مینمایند مردمیکه که فردا بالای انها حکومت میکنند کاندیدان باید اندیشه بزرگ داشته باشند قومی فکر نکنند تا در صورت کامیابی بتوانند به همکار مردم کشور را نجات دهند دشمن جدید در راه است اگر متحد نشدید همه اواره ونا بود میگردید باخبر باشید

>>>   غنی یهودی قصه همه شان را مفت نمو ده است زیرا غنی را ترامپ و دار ودسته اش کمک می کند

>>>   غنی می گوید من به قدرت آمریکا آمده ام و مرا هچ نیروی نیست که مرا دور کنند

>>>   کدام شورا؟؟؟ کسانیکه نامهای شان به پنسل نوشته شده، همانرا میگوئید؟
این شورا مانند .....دانی از هر نوع کثافت مانند مواد غ...طه، پلاستیک و نان باسی و برنج پوسیده تشکیل شده که حقیقت آنان به مردم هویدا است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است