دیوانه بکار خود هوشیار است
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۳    ۱۳۹۸/۳/۲۲ کد خبر: 159066 منبع: پرینت

میگویند: ((دیوانه بکار خود هوشیار است))!
اشرف غنی احمدزی رییس غیر مشروع حکومت وحدت ملی می لافد که: ((کابل تا دوسال دیگر به تفریحگاه تبدیل میشود)). چونانی که در شعار های انتخاباتی اش گفته بود که: ((کابل را به زیبا ترین پایتخت منطقه تبدیل مینماید و شهرهای دیگر را یکی پی دیگری آرمان شهر میسازد))!؟
قسمیکه همین اکنون شهرهای جنوب و جنوب شرق قطعا و شهر های دیگر کشور قسمن از لحاظ امنیتی به آرمان شهرهای طالبانی تبدیل شده است.

افزون برآن این بلوف میتواند به تداوم عوام فریبی های دیگر او باشد، قراری که بر خلاف وعده های انتخاباتی او امروز در کشور واردات جای صادرات، بدامنی جای امنیت، بی ثباتی جای ثبات، گرانی جای ارزانی، بی عدالتی جای عدالت، تمامیت خواهی جای داد خواهی، عدم مشرعیت جای مشروعیت، تفرقه قومی جای وحدت قومی، بیکاری جای اشتغالزایی، فرار جای قرار، گرسنگی جای سیری، جنایت جای رفاهیت، بی اعتمادی جای اعتماد، عوام فریبی جای راستی والی اخیر را گرفته است.

از اینها که بگذریم ممکن تادوسال دیگر مثلث شوم فاشیزم قبیله غلزایی کابل را به تفریحگاه طالبان ترورست و کودک کش تبدیل کنند که هدف از گفتن اشرف غنی احمدزی هم همین باشد به قول معروف که میگویند: ((دیوانه بکار خود هوشیار است)).
بگونه که او در برنامه بهسازی دریای کابل با وحید عمر، میخواهد دریای کابل را در موسوم تابستان و خزان به وضوخانه و غسل خانه طالبان همتبار و همزبان خویش تبدیل کند.

حفیظ روند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
دیوانه
نظرات بینندگان:

>>>   از غلزی یعنی دزدزاده، نمی توان انتظار بیشتر داشت. آنانی که در دزدی تولد شده باشند، هرگز صادق ببار نخواهند آمد؛ چنانکه گفته اند:
عاقبت گرگ زاده گرگ شود
گرچه با آدمی بزرگ شود.
پروانی

>>>   وقت کرزی (که دستهای شیطان را از پشت بسته)به ولایت غور سفر نمود در جمع از مردمان محترم غور گفت به زودی با موتر سرویس باز به غور سفر مینمایم 15 سال گزشت چه شد ؟ وقت غنی در دور اول کمپاین انتخابات به ولایت بدخشان رفت گفت من تا دو سال دیگر بدخشان را به مر کز تجارتی جهان تبدیل مینمایم آنه چه شد ؟این بیوجدانها بیهمه چیزها فقط به زور فلان امریکا وغرب بالای گرده های مردم بیچاره سوار وبه نام رهبر لاف و پوف می زنند وطن فروشان بی ناموس اعنت به این غلامان حلقه به گوش .

>>>   در انتخابات سال ۲۰۱۴ به خاطریکه مردم غنی را نمی شناخت و به لاف و خیالات غیر عملی وی باور کردند اما درین دور غنی نمی دانم که برای مردم چه وعده خواهد داد به خاطریکه غنی حالا به هان چوپانی می ماند که هر روز مردم قریه را به خاطر خطر از گرک فریب میداد و دور خود جمع می کرد اما اینبار گرگ آمد و گرگ آمد غنی وی را به سرنوشت چوپان دچار خواهد ساخت و رمه ها را گرگ خواهد خورد.

>>>   اقای روند!
یک قسمت مسایل برمیگردد به غلط فهمی ها.طور مثال وقتی من ازغنی پر سیدم مگر شما وعده ندادید که بدخشان رامرکزتوریزم میسازم؟ درجواب گفت من توریزم نه بلکه تروریزم گفته بودم .وبه وعده خود۱۰۰ فیصدوفاکردم.
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است