هیات مشترک آمریکا و آلمان به دیدار طالبان می روند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۸/۳/۲۳ کد خبر: 159082 منبع: پرینت

«زلمی خلیلزاد» نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان و «مارکوس پوتزل» نماینده ویژه آلمان در امور افغانستان برای دیدار با طالبان به قطر سفر می‌کنند.

«ادریس زمان» معاون وزیر خارجه افغانستان اظهار داشت: محورهای دور هفتم مذاکرات صلح با طالبان را اعلام می شود هیات مشترک آمریکا و آلمان با طالبان به مذاکره می پردازند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
آلمان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   طالب تروريست را انقدر رشد و قدر دادن همين امريكا و اروپا طالب مزدور با امريگاو اروپا دست به هم داده مردم مسلمان افغانستان را قتل عام ميكند.

>>>   اگر امریکا ودوستانشان کمک های سخاوتمندانه رابه طالبان قطع کنند٫دردوهفته جنگ در افغانستان قطع میشود.حاجت به این هیت وهیت بازی نیست .
عاقل

>>>   اوغان های فاشیست نه برای خود مصدر خدمت شده اند نه برای دیگران خلیل یهودزاد هم مانند غنی و خرزی یک فاشیست و یک ناموس فروش اوغان است اوغان نه حثیثت دارد نه عزت و نه آبرو . لعنت بر قانونی خبیث که قدرت را به دستان خود به این وطن فروشان غلام زاده در بن تسلیم نمود اوغانهای نمک حرام هرگز از کسی نمیشوند حتی خودشان.

>>>   فقت یک راه برای مردم مانده است تجزیه .

>>>   جلالتماب حکیم تورسن کاندید مطرح انتخابات ریاست جمهوری درمصاحبه با رادیو چنار گفته است:
درصورتیکه انتخابات عادلانه برگزار شود من 98.3 فیصد رای مردم را بدست می آورم وبعداز تحلیف فردایش شروع به اصلاحات مینمایم او درپاسخ به سوال خبرنگار کفته است : بر ای اینکه سطح دزدی اختلاس رشوت شیرینی در ادارات رسمی دولت به صفر تقرب نماید برای تمام مامورین کوپون ماهانه توزیع مینمایم ، نام های ادارات وزارت خانه را مطابق وظایفی که فعلا انجام میدهند نام گذاری میکنم مثلا:
- وزارت داخله حکومت جمهوری اسلامی افغانستان به وزارت دزد های داخلی جمهوری اسلامی افغانستان
- ریاست عمومی امنیت ملی به کمپنی خصوصی امنیتی پنشیر وردک
- شورای عالی صلح به شورای عالی بیکاران دالری
- ولسی جرگه یا خانه ملت به خانه تیل فروشان وکمیشن کاران
- مشاور ارشد درامور سیاسی به مشاور ارشد درامور سکسیزم
- کمپنی افغان تیلی کام به کمپنی لوگر تیلی کام
- تاریخ پنجهزار ساله به تاریخ پنجهزارو نزده سال
- میدان هوائی حامد کرزی به میدان هوائی متفکر دوم
- نوی کابل بانک به نــوی محمود کرزی وحسین فهیم بانک
- میدان هوائی قندهار را بنام میدان شجاع الملک یا همان شاه شجاع مظلوم نلامگذاری میکنم چون درحق شناخت او بی عدالتی صورت گرفته است او هیچ عملی انجام نداده که بدتر از اعمال دیگر رهبران باشد اینگونه درتاریخ مثال های زیادی داریم حتی در دین وخمذاهب مثلا زمانی امیرالمومنین را مذمت میکردند تا اینکه در زمان های بدتر این عنمل منع شد
حالا هم زمانش است که حق شاه شجاع برایش داده شود ومیدان هوائی قندهار بنام او مسمی گردد

>>>   قابل توجه نظردهنده سوم
دشنام دادن نماینگر تربیه ودات فامیلی تان بوده وبیاد داشته باشید اگر همین امریکا نه می بود خود وامثال خودت در کولاب ایران وّپاکستان روسپی ګری میکردید برکت ب ۵۲ است که امروز به دیګران توهین میکنید
خبر دار ازکابل

>>>   هرنوع انتخابات برگزار شود با قطع نظر از ماهیت انتخابات وگردانندگان ان که خارجی ها هستند طورسن یک در صد رای هم نمی اوردراستش این است که مردم از دیوانه ها خسته شده اندبرعکس اشغالگران میخواهند بردمهای بی خاصیت وفاقد شخصیت وبدون اصل ونسب را بیاورند تا در عقب ان پنهان گردیده اغراض استعماری خودرا به پیش ببرند اعضای حزب دموکراتیک که طورسن اغا عضو ان است چندین کاندید داردازین رو ارای طورسنمابین دو تا پنج هزار نفر خواهد بود انهم بخاطراستفاده از اوزبیک بودن وگرنه دوصد رای هم بسیار است که از روی واقعیت در صندوق او ریخته شود
رحیم بیردی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است