سیاست با پاکستان را مشخص کنید...
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۸/۳/۲۳ کد خبر: 159084 منبع: پرینت

دولت افغانستان میگوید بخاطر ایجاد تفاهم و همکاری دوستانه بین جمهوری اسلامی افغانستان و پاکستان آقای ادریس زمان معین سیاسی وزارت خارجه افغانستان به پاکستان سفر کرده است. آقای اشرف غنی رییس جمهور نیز به تاریخ 6 سرطان همین سال سفری به پاکستان خواهد داشت.

این چه نوع تفاهم و همکاری است که تا هنوز با گذشت چندین ماه پاکستان حریم هوایی خویش را بروی پرواز های افغانستان که از کابل به دهلی میرود باز نکرده است؟
از سوی دیگر شما سری به سفارت پاکستان در کارته پروان بزنید با در نظرداشت مریضی ها و مشکلات دیگر که افغانها ما به ویزه پاکستان ضرورت دارند. بخاطر گرفتن ویزه دو بجه شب باید به دروازه سفارت حاضر باشند روز ها انتظار بکشند از طرف دیگر هر یک از این هموطنان ما هر لحظه توهین و تحقیر میشوند ادامه این وضعیت برای مسوولین جای شرمساری و خجالت است.

تا چه وقت از طرف مسوولین سفارت پاکستان و دلالان داخلی آنها به مردم ما بی عزتی و بی حرمتی روا داشته میشود عملکرد در این سفارت خلاف ارزش ها اسلامی، انسانی و خلاف نورم و اصول دیپلوماتیک است.

از سوی دیگر تعدادی که با دریشی پلنگی مجهز اند فهمیده نمیشود که این پلنگی پوشان از کدام اداره مربوط کی و از کجا اند وظیفه دلالی دارند از مردم مجبور ما بخاطر ویزه پول میگیرند و با سفارت پاکستان زد و بند دارند چرا دولت جهت حل این مشکل گام عملی بر نمیدارد. اگر راه حلی وجود ندارد چرا سفارت و ادارات دیپلومات ما در پاکستان عمل بالمثل در مقابل پاکستانی ها انجام نمیدهند. در قدم اول امید میرود حکومت هرچه عاجلتر صدای مردم مظلوم ما را بشنود این مشکلات را حل کند در غیر آن به همت مردم عزیز خود باید دست به کار شویم همه کارمندان سفارت و دلالان داخلی شانرا بدست خود مجازات نماییم.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
سعیدی
نظرات بینندگان:

>>>   سعیدی صاحب می خواهی پاکستانی ها ومزدوران شان یکبار دیگر به دیدنت بیایند ؟؟

>>>   اقای سعیدی!۱-قبل از انکه مااز مسولین سفارت پاکستان برخورد انسانی توقع داشته باشیم٫بایداول انسان شویم.
۲-شما باهمت مردم عزیز خودهیچکاری کرده نمیتوانید٫زیرا مردم شما نه همت دارند ونه تعقل ودرک(مثال جنگ ۴۰ ساله).
عاقل

>>>   پاکستان حامی طالبان و تروریستان است گفتار طالبان گفتار پاکستان و اعمال انتحاری طالبان از طرف پاکستان پلان میشود و با اسلحه پاکستان عمل میشود
بصیر نظری

>>>   افغانستان نقطه وصل راه ابریشم سابق و نقطه وصل انرژی و سایر منابع تولید با بازارهای تقاضاکننده آنهاست که این اهمیت خاص ژئوپولتیکی افغانستان، مداخله قدرتهای جهانی (انگریز ، شوروی ، امریکا ، چین) و همسایه های بخیل را به یک واقعیت تاریخی تبدیل کرده که ریشه تمام ضعف های حکومتداری ، بی ثباتی ، بیسوادی و نفاق های عمیق تاریخ افغانهاست.
امروز هم به حداقل به میلیون نفر جاسوس جان فدا برای منافع کشور همسایه خود داریم که حتی در پی افزایش بهانه برای تظاهرات هستند تا در هرات ، کابل ، بامیان و دایکندی و حتی تمام شهرهای شمال شرق و شمال مردم عام را با خود همراه سازند.
لطیف بیژن پور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است