اشرف غنی رقبای خود را گیچ کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۳۹۸/۳/۲۷ کد خبر: 159119 منبع: پرینت

تاکید تحریم انتخابات از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تاکید بر بقای اشرف غنی احمدزی در قدرت است!
اشرف غنی احمدزی واقعا رقبای خود را گیچ کرده است، با تکرار ادعای تحریم انتخابات از سوی شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری عجز، درماندگی و سرخوردگی را در دنیای سیاست به نمایش می گذارند، برای مردم افغانستان و جهانیان ثابت می سازند که توانایی مقابله با اشرف غنی احمدزی را ندارند.

از همان اول کار معلوم بود که اشرف غنی احمدزی رضاکارانه ارگ را ترک نمی کند، کاندیدا های ریاست جمهوری باید لاف برپایی تظاهرات و نافرمانی مدنی را نمی زدند و این قدر ناتوانی را به نمایش نمی گذاشتند، تحریم انتخابات از هرنگاه که بررسی شود به نفع اشرف غنی احمدزی است و نامبرده با خریداری افراد از بازار لیلامی افغانستان زمینه را برای یک تقلب گسترده و سازمان داده شده آماده کرده است.

هزاران نفر معتقد بودند و هستند که اگر اشرف غنی احمدزی در درون ارگ باشد برنده بی چون و چرایی انتخابات است و نامزدان ریاست جمهوری در این زمینه باید فکر می کردند نه برای تحریم انتخابات که خود خواست اصلی اشرف غنی احمدزی است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رقبا
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نامزدان انتخابات را تحریم کنند یا نکنند اشرف غنی احمدزی برنده بی چون و چرا انتخابات ریاست جمهوری ماه میزان است درنامزدان فعلی ریاست جمهوری هیچ بدیل برای اشرف غنی وجود ندارد
عدیل سمنگانی از سکاتلند

>>>   غنی دیگران را گیچ کرده اما ترامپ غنی را ِ غنی باخت خودرا قبول کرده است شما شاهد باشید نظام ترامپ هم مانند نظامهای گذشته امریکا نیست که هر چاپلوس و مطملق را ریس جمهور بسازد تکت اشرف غنی فاشیست متعصب و قوم گرا خلاص است . غنی اگر تعصب نمیکرد و قوم پرستی نمیکرد به جای میرسید شما شاهد بودید که در نماز عید غیر خودش و ۴ نفر موزه پاکش کسی دیگر حضور نداشتند با وصف آنکه غنی گک به همه دعونامه فرستاده بود یعنی غنی فاشیست و قوم پرست در انزای سیاسی قرار دارد.اگر به همین منوال ادامه پیدا کند انشا الله تاریخ سیاه فاشیزم و قلعه های غلامی شان بعد از ۳۰۰ سال در اوغانستان برای ابد سرنگون میگردد. سرنگونی فاشیزم دخترفروش را برای همه هم وطنان اصیل خود تبریک عرض میدارم ما شاهد بودیم که در ۳۰۰ سال گذاشته غلامان وطنفروش که همه اوغان بودند بدون هیچ دست اورد با سرنوشت یک ملت بزرگ با تاریخ بزرگ بازی کردند .

>>>   اقای عدالت!ریس جمهور ماوشمارا خارجیها تعین میکنند٫انتخابات یک تیاتر مضحک است٫رای مردم مصاب به تاخرعقلی پیشرفته وسرتاسری کدام ارزش ورول ندارد.
عاقل

>>>   عديل جان سمنگاني، خودت چرا از زير سايه غني فاشيست فرار كردي ، ظلم است كه مهاجر هستي و از نظام فاشيستي كور كورانه دفاع ميكني پول خيرات كه تو و اعضاي فاميل تو مفت مفت ميگيرند حرام مطلق است تو بايد دوباره به ولايتت برگشته تحت حكومت غني فاشيست زنده گي كني در غير آن صداي دول از دور خوش است شوله خود بخور پرده ات را بكن ، فكر كنم از اوضاع كشور و درد مردم واقف نيستي همه را مانند خود مفتخور تصورنكن. وقتي اين توان را در وجود خود نميبيني تصور نكن همه مانندتو و غني گك تو هستند ميليونها نفر وجود دارند كه بهتر از غني هم فكر كنند و هم كار . تمام كانديدان بهتر از غني فاشيست هستند .

>>>   چون غنی زاده آمریکا است و از این یهودی آمریکا پیشتبانی می کنند آمریکا هم مانند همین یک غلام ضرورت دارد

>>>   از کـد 91 جیب های شانرا پر سازد آنها خود شان هم میدانند که برنده نیستند

>>>   بشماجنابان کاندیدان ریاست جمهوری .
مگراین ضرب المثل افغانی رافراموش کرده بودیدکه پهلوان زنده خوش است.
ضرورنبودکه باشعارهای احمقانه تان ارزش پهلوان بودن تانه ازدست میدادید میماندین که مردم ماشماهاراپهلوان فکرمیکردن.
روباه هم به گنجشکک گفته بودکه اگه روزی یک چوچه ات رابرایم ندهی دم خودرادردرخت میبندم وسرت قیامت میکنم اماروزیکه واردعمل شدازقضادم اش ده درخت گیرماندوکنده شدوکل عمربیدون دم چکرمیزد.
وای به حال شماروباه های بی دم

>>>   اگر لاف وپتاق والی اسبق مزار شریف عطاگ نور نمیبود حالا با همه دارودسته اش گم بود او لافوک از حد گزشت و آنقدر لاف زد که همه فکر میکردند دولت افغانستان دیگر توانی دو شب حکومتداری ندارد اما همینکه لاف و پتاق والی اسبق به کرسی حقیقت نه نشست همه فکر کردند غنی قوی ودارودسته شکستناپزیر دارد امید است اول این لافوک ها از صحنه سیاست دور شوند بعدآ غنی گک و دارودسته اش هیچ اند
عبدالله ریحان

>>>   غنی یهودی به تعویض اینکه در غم ملت باشید او به خاطر چرک به کشوری کفری خود انگلستان برای تماشای بازی توی دنده به لندن رفته

>>>   غنی به همرای طالبان توافق کرده اند که شما دیگر انتحار نکنید وبرای من کمپاین کنید باز دوباره که من ریس جمهور شدم باز شما را چوکی می دهم و طالبان هم گفته اند که دیگر انتحار نمی کنیم

>>>   نظر اقای عدیل سمنگانی مورد تائید اکثریت مطلق مردم افغانستان قرار دارد در نامزدان موجود ریاست جمهوری هیچ بدیل برای اشرف غنی وجود ندارد بناء به صراحت و اطمینان کامل گفته میتوانیم که داکتراشرف غنی احمدزی رئیس جمهور 5 سال اینده مردم افغانستان میباشد
پیرام قل جوزچانی از مارکیت قالین فروشی قوای مرکز

>>>   اشرف غني را امريكا هم عاق كرده و ملت وقت عاق كرده بود. ممكن است بعد از خلع قدرت به سبب خيانت ملي محكوم شود.

>>>   از روز اول دنیا کیچ بوده

>>>   غنی مشکلات زیاد شاید داشته باشد ولی در شرایط کنونی برای همه مردم ما بی بدیل است.

>>>   اگر چه با بسیار حرکات غیر منطقی اش مشکل دارم، ولی یگانه کسی که واقعا چونگ جهادی محادی و اشرار نکتایی پوش را بند کرده و باج نمی‌دهد همین عصبی گک خورد جثه است هههههههه کسیکه روسیه پاکستان و ایران را به فغان رسانده همین پیرکی است. شخصا به این عقیده ام که این کشور به شخصی معامله گر چون کرزی مداری عطا خطا پیپسی مدل عبدالله و غیره دزدان ضرورت ندارد تا بنام وحدت و احترام به حقوق دیگران جیب دزدان و مافیا را بخاطر تنش های داخلی پر ساخته و سیاست خارجی جز عز و گریه در رسانه ها با ریختن اشک تمساح چیزی دیگری را یاد نداشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است