آیا آمریکا طرح صلح اشرف غنی را تعقیب می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۸/۳/۲۷ کد خبر: 159120 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی در جلسه با ملا ها و مولوی ها ادعا کرد که آمریکا اکنون طرح صلح ایشان را پیگیری می کند. این ادعای اشرف غنی احمدزی به معنای بیهوده و بی نتیجه بودن مذاکرات صلح آمریکا به رهبری زلمی خلیلزاد با طالبان است.

در چند ماه گذشته تیم اشرف غنی احمدزی گمانه زنی های زیادی را در آدرس آمریکا و به خصوص زلمی خلیل در مذاکره با طالبان مطرح کرده بودند که نمایانگر اختلاف میان آمریکا و تیم ارگ بالای نوع مذاکره با طالبان بود، گرچه هیچ کسی نمی داند که طرح صلح اشرف غنی احمدزی چگونه طرح است؟ اما نفس این ادعا بزرگترین اهانت به زلمی خلیلزاد است که شش مرحله مذاکرات با طالبان را سپری کرده و اکنون در آستانه مرحله هفتم قرار دارد و ادعای پیشرفت های نسبی در مذاکرات را هم دارد.

ادعای دیگری که اشرف غنی احمدزی در جلسه با ملا ها و مولوی ها مطرح کرد دفاع از رهایی ۹۰۰ زندانی تروریست ها بود که آنها را به سفیران صلح تشبیه کرد در حال که تجربه نشان داده که اکثر تروریست ها بعد از رهایی از زندان ها مصمم تر از گذشته به جبهه های جنگ برگشته اند حتی آنهای را که آمریکایی ها از زندان گوانتانامو رها کردند امروز رهبری تروریست ها را به عهده دارند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
طرح صلح
نظرات بینندگان:

>>>   اقای عدالت!
خلیلزاد متولد افغانستان است٫نبایدتردید داشت که ازدست او کاری پوره نیست. به گفته مولوی صاحب الدین هر انکه کیلاس اب وطن ما بخورد عقلش زایل گردد.
عاقل

>>>   اقای حسن علی خان اشرف غنی احمدزی در اثنای سخنرانی نمیداند که چه پف وتف دارد چنان به قدرت چوکی دلبسته است و دلباخته که دوست و دشمن برایش هیچ فرق نمیکند واین خصلت نو غنی روانی خود خواه قومگرای معتصب از خود راضی نبوده بلکه از سابق به این مرض مبتلا است که نه تنها در چهل سال گذشته سکونت اش در امریکا مدوا نشده و گندیده ترو پیش رفته تر گردیده است رولا غنی خانم یهودی خود را نیز به این مرض خودش گرفتار کرده عین رفتار را اختیار را دارد .

>>>   بزرگترین خیانت رهبران در۳۰ سال اخیر باز گذاشتن زمینه تبلیغ ملاهای احمق است که ازاثران ما دریک جامه با۳۰ ملیون احمق زنگی میکنیم .برای شفا بیماران رابه زنجیرمیبندند٫برای همسریابی چوری میشکنانند٫اعضای فامیل خودراجن فکرمیکنندوغیره وغیره.جزبدبختی هیچ چیزدرانتظارمانیست.
عاقل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است