حمله عبدالله و امرالله صالح به پيروان مسعود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۶    ۱۳۹۸/۳/۲۹ کد خبر: 159149 منبع: پرینت

آقاي عبدالله در سخناني اهانت بار به رژه رفتگان مراسم مسعود آنها را بي بند و بار و قاتل مسعود خطاب كرد.
امرالله صالح ضمن تایيد گفته هاي عبدالله آن مردم و جوانان شجاع را بي ادب و مريض خطاب كرد خود را سرباز مسعود!

جناب عبدالله!
بي بندو بار به كساني گفته ميشود نظم و ثبات فكري ندارند مانند شما كه سوگند ياد كرديد اگر قطعه-قطعه شويد حكومت يك روزه تقلبي را نمي پذيريد اما حالا چهار سال است در زير تخت تقلب خوابيده ايد.

بي بندو بار به كساني گفته مي شود به ارباب خود خيانت كند مانند شما كه به استاد عطا خيانت كرديد.
بي بندو بار به انتحار كنندگان و هم دياران پا برهنه گان كساني گفته ميشود كه از وحشي گري آنها فرار كرده اند در سايه اين جوانان رشيد پناه آورده اند و يك زندگي آسوده را براي شان اين جوانان پر افتخار هديه كرده اند...

قاتل مسعود هم تباران قبيله شما بودند و هستند كه سرزمين مان را دوزخ درست كرده اند و روزي نيست صدها جوان اين سرزمين را به خاك خون نكشند،قاتل مسعود شما و قبيله گران جلادان وطن فروشان هستيد كه آزادي، آرامش و امنيت مردم را فروخته ايد.

جناب عبدالله ديگر از نام حضرت مسعود بر عليه فرزندان شجاع آن بزرگ مرد سوء استفاده نكنيد تا اينجا هم سرشانه مردم تاجيك سوار شده ايد بنام مسعود بوده كافي است.

راستي يك نصيحت را از بزرگان پنجشير به ياد داشته باش هرگز از داخل چهار ديواري كه با سربازان مسلح احاطه شده اي در مورد امنيت شهري كه پُر از وحشي ها است إظهار نظر نكنيد.

جناب امرالله صالح!
ما مريض و بي ادب نيستيم و شما سرباز مسعود نيستيد مريض و بي ادب شما هستيد در شهر اديبان بزرگ شده ايد در دامن بي ادبان قرار گرفته ايد.
بي ادب شما هستيد گاهي از كرزي تمجيد مي كنيد گاهي از غني يك روز پيش اتمر مي رويد روز ديگر پيش استانكزي زانو مي زنيد.

شما اينقدر بي ادب پس فطرت حقه باز، شيطان صفت هستيد پشت نام حضرت مسعود سنگر مي گيريد به پيروان راستين آن تير مي زنيد. شما در كدام جنگ، كدام مبارزه، و كجاي خط فكري قهرمان ملي بوده ايد، كه خود را سرباز آن معرفي مي كنيد؟ آمر صاحب تورا شناخته بود.
تا ديروز از غني و كرزي، از طالب و داعش؛ مرتضويي و مجيب الرحمن دفاع مي كرديد.
حالا نوبت به عبدالله و امرالله صالح شده است!

بنظر من جامعه پارسي اول دشمنان دروني شان را از بدنه خود حذف كنند آنگاه به مصاف دشمنان بيروني شان بروند چونكه خطر اين آدمها به مراتب بدتر از كرزي و غني ، طالب و داعش است.

گل امری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
صالح
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   به صالح و به عبدالله
اگر مرد هستید و اگر فرزند مرد هستید قدم به آرامگاه مسعود بگذارید آنگاه خواهید دید که مرد کی است و نا مرد کیست.
صالح خود را در فتراک غنی بسته و سر نوشتش بهتر از دوستم و احمد ضیا نخواهد بود.
عبدالله صبر استراتیژیکش چه در موضوعات شخصیه و سیاسیه تا لب گور است.
جوانان هزیز دنباله رو این بگیلان نباشید.

>>>   عبدلله ایزک و امرالله حالا فهمیدند که این قماش دزدان و چپاولگران بدون دزدی لندغری و لچکی چیزی دیگری یاد ندارند و مسعود لچک و دزد بود که یک میلیون دزد و لندغر را تربیه کرد رحمانی دزد به زور دالر چور پارلمان را تصاحب شده و وکیلان دزد تا آنوقت این کشمکش را دوام می‌دهند تا تمام پول رحمانی دزد را نوش جان نماید و بعد رحمانی دزد همرای طویله خانه ملت بنام پارلمان وداع خواهد نمود رحمانی تا فعلا ۱/۵ میلیون دالر به هم قماش های خود داده است واین پروسه الی ختم پولهای این دزد ادامه خواهد داشت

>>>   امرالله صالح با قبولی معاون انتخاباتی قومگراو دشمن مردم فارسی زبانان اشرف غنی احمدزی شیطان برای ابد و غیر قابل چبران و بخشش رو سیاه تاریخ و قوم و زبان خودش کرده است اکنون مردمان فارسی زبانان همه در یک صف و با یک صدا بیزاری و دوری خود را از امرالله صالح که برای یک پست خیالی نا معلوم خود را فروخته است صالح را منحیث شیطان معامله گر برای ابد از خود رانده اند و انرا از خود نمی دانند به مثابه دشمن و بر بادی خود میدانند امرالله صالح که سالیان متمادی نمک قهرمان ملی را خورده و در زیر سایه ان خوابیده بود پاس برادر و فرزند انرا نکرده نمک خورد و به نمکدان خیانت کرده برای هیچکسی صادق باقی نخواهند ماند و اشرف غنی ریس جمهور توافقی سابق در عوام فریبی و اغوا گری برای کسب قدرتش زبان زد عام و خاص است هم تا اخر به امرالله صالح وفادر به عهد و پیمانش نمی ماند که مخالفتش با جنرال دوستم پس از رسیدن بکرسی ریاست جمهوری بین ای حقیقت گفته ماست .

>>>   افرین به عبدالله و صالح !
من سرسخت هیومانیست هستم! اما در مقابل قومستیزی سر سخت پشتون هستم!
اگر کسی بگوید که مسعود سالار ماومت در مقابل پاکستان بود! من مانند همه قهرمانان ملی انرا قهرمان و شهید پاک این خاک میدانم!
و اگر مسعود را الگو پشتونستیزی و این وان بدانند پس ان نه قهرمان است و نه شهید!
کسانیکه اورا سالار مقاومت در مقابل ارتجاع ّپاکستان بدانند من هم ازان خواهم بود و قبول شهادتش را خواهانام!
امیری! نترقی!
عبدالله و صالح را این سخنانشان محبوتر ملت می سازد و من تقدیر می کنم!
پشتون

>>>   راستی باید هم ثنا وصفت مسعود گفته شود دست اوردهای بی حساب که برای ترقی و انکشاف کشور و مردم انجام داده که شمع از آن ذیلا تحریر میشود:
1-در ساخت و ساز مکاتب و کلینیک ها و سرک ها و سایر زیربناها شب و روز تلاشک کرد؟
2-در اوان جوانی به پاکستان نه رفت و حلقه غلامی را مانند گل بدین صاحب ربانی صاحب و سایر همرزمان مبارز شان به گردن نکرد؟
3- به امر آی ایس آِی در زمان داودخان علیه دولت مرکزی و مردم خود بغاوت نکرد، بلکه بی چاره مصروف کار و بازسازی بود؟؟؟؟
4- بهترین فرزندان این کشور را در قدم نخست هموطنان پنجشیری مارا به قتل نرساند؟؟؟ بلکه تداوی میکرد تا تکلیف شان کم شود؟؟؟؟
5- 110 اسیر سربازها را به دست خود تیر باران نکرد بلکه خواست به جنت بروند ؟؟؟؟
6- علیه پلان ملل متحد کودتاه و کابل را به ویرانه مبدل نکرد؟؟؟؟ بلکه میخواست که یک شهر مدرن ن ساخته شود و اینک پیروانش نیز با شور و شوق راه ترقی خواهانه آن رهبر خودرا ادامه میدهند.......؟ حیف و صد حیف فکر میکنید مردم شمارا نمی شناسد گل اومری و امثال تان؟ شما زنبی های بیش نیستید

>>>   اقا امری حلا مسعود پیشاوند حضرت را هم پیدا کرد، هر لقب که به او بگزارید او همان مسعود جاسوس باقی خواهد ماند، هر لندغر هر نام که به او بکزارد کار خود شان است.او یکی از بزرگترین مسئول بدبختی مردم وطن ما بود و است.
اقا گل امری موسس افکار تاجکولی هر تفرقه اندازی را راه اندازی کنید فایده ندارد!!!! از لندن پوف تان به افغانستان نمیرسد!!!!

>>>   سید محمد یعقوب هروی در تاریخ نامه ی هرات، نیز این واقعیت را می نویسد زیستگاه اوغان« افغان » یکی از ولایات مکران بوده است. شهر مستنگ شامل دهات بسیاری بوده است چنانکه در حاشیهء کتاب تاریخنامه ی هرات هم ذکر شده است که: شهر مستنگ یا مستنج را استخری و مقدسی هر دو در آثار خود اسم برده اند.
وقتی تاریخ خراسان قدیم (افغانستان امروزی) را بررسی نماییم طایفه ی افغان و کشوری به نام افغانستان در تاریخ و جغرافیای کشور ما موجود نیست و مردم ما که امروز برخلاف صریح اسناد تاریخی افغان نامیده می شود هیچ گونه تعلقی به افغانستان دیروزی و مردم آن سرزمین که اوغان=افغانها بوده اند، ندارد.
ابوریحان بیرونی در کتاب تحقیق ماللهند نوشه است قبیل افغان در کوه های غرب هندوستان به سر می بردند وتابه حدود رودخانه سمندر میرسد.
مرحوم میرمحمد صدیق فرهنگ می گوید واژه ی پشتون و افغان در آثار نویسدگان وشا عران این قوم این قوم با مفهوم واحد به جای یکدیگر استعمال شده اند. بنا براین بطور کلی واجمالی میتوان گفت که خود پشتونها ترجیحاً خود را پشتون گفته اند، درحالیکه فارسی زبانان آنان را افغان وهندیان، پتهان نامیده اند وهرسه کلمه از سدۀ شانزدهم به بعد در کتابت راه یافته ودرمعنی واحد بکار رفته است.
دیگر کشور نیز به معنی واحد ویکسان هردو واژه ی پشتون وافغان تأکید میکند: «هنگامیکه زبان پشتو به مرحلۀ خط وکتابت رسیده است کلمات افغان وپشتون درآثار نویسندگان وشاعران این قوم با مفهوم واحد به جای یکدیگر استعمال شده اند. بنا براین بطور کلی واجمالی میتوان گفت که خود پشتونها ترجیحاً خود را پشتون گفته اند، درحالیکه فارسی زبانان آنان را افغان وهندیان، پتهان نامیده اند وهرسه کلمه از سدۀ شانزدهم به بعد در کتابت راه یافته ودرمعنی واحد بکار رفته است.»
هموطنان آگاه قلم بدست افغان تنها نام یک قوم از اقوام افغانستان امروز اینها بنام ها ی درانی و غلجائی ( غلزائی) است و افغانها نام ها تاریخ و فرهنگ و استوره یکسان در سرزمین امروز م بنا م افغانستان ندارند بلکه بر ضد ان هستند و تلاش دارند هویت تک قومی خود را بر‌دیگر اقوام تحمیل میکنند. آنها بتنهایی در افغانستان حکومت تک قومی دارند و دیگر اقوام را در معادله قدرت راه نمی‌دهند.
داشتن دوکتورای غنی فقط تفرقه بهتر و سیستماتیک تر بین تمام اقوام شریف سرزمین مان و جایگزین کردن فاشیست های قبیله و کوچی های متعصب بجای آزادیخواهان نو اندیش را به ارمغان آورد .
عزیزان اقوام مختلف با سیاست های متفاوت باید بکوشند در اطراف واژه های وحدت و همدلی که یگانه راه نجات از دست متعصبان فاشیست و سران به قدرت رسیده پوشالی طاغوتی است جمع شده و با وحدت و همدلی تمام برای ساختن سرزمینی آزاد و مستقل و متکی بخود و دور از فاشیست های زمان بکوشند .
تاجیک گرسنبل است
افغان بلبل است
هزاره شاخ گل است
ازبیک خوگل است
پشه ای ساقه است
ترکمن خودل است
هرکس گوید همه افغان است
نادان , جاهل و بی ایمان است
منابع و ما خذ :
1_ آکا دمیسین دکتر عبدالاحمد جاوید، مقاله کابل در گذار گاه تارخ ، مجله سباوون ، سال اول دلو1366.
2_ میر غلام محمد غبار، جغرافیای تاریخی افغانسان
3_ عبدالحی حبیبی ، مجله آریانا کابل 1348
4 -- میر محمدصدیق فرهنگ ، افغانستان درپنج قرن اخیر، جلد اول، ص 6
5 _ ولادمیربارتولد، تشریح جغرافیا تاریخ خلافت شرقی ، ترجمه عرفان چاپ تهران صفه 374
6 _ محمد امین زواری ، جغرافیای تاریخ بلخ، بنیاد موقفات افشار، تهران 1388 . 7- افغان ( گزارش سلطنت کابل ) , مونت اسوارت افنستون , ترجمه محمد آصف فکرت 1376. 8- اقوام کوچی مجموع مقالات به کوشش حسن پاپلی یزدی 1372 .
9—غفور روف باباجان . تاجیکان . تاریخ قرون وسطی و دوره نوین دوشنبه انشار وزرات

>>>   گل امیری چندین بار من اظهار اشته ام که خودت و. در وجود ات بغیر از دروغ و خودنمایی و منافقت چیزی دیگر سراغ ندارم تو. حالا میخواهی برادران پنچشیری را به جان هم بیندازی تا باشد در صحفات اجتماعی یکدیگر را تحقیر وتوهین نمایند ،اصلآ خودت بگوکه آیا این کار نیک است که یکتعتداد بنام مسعود راه های عمومی را بند میکنند فیر های هواهی میکنند و. وحشت و. دهشت را در شهر زیبای براه میندازند بهمانند برادران هزاره ما که در مراسم حسینی همه جا شهر راهبندان میکنند و. زمینه را برای دشمنان افغانستان مساعد میکنند تا به انفجار وانتحار دست میزنند ،شما میتوانید از سالگرد مسعود تجلیل نماید اما به أرامی و. خاموشی و به شکل اسلامی ،او راانسان خوب معرفی نماید از خوبی هایش تجلیل نماید از طرز تفکراش تجلیل نماید از جهاد اش تجلیل نماید و در مراسم سالگرد مسعود زوریگویی را کنار گزارید سخ وکلام از علم و دانش بزنید صاحبان علم و. معرفت را در سالگرد اش د عوت نماید ،امید سخن وکلام مرا خراب مپندارید
عبدالله ریحان

>>>   به صالح و به عبدالله
اگر مرد هستید و اگر فرزند مرد هستید قدم به آرامگاه مسعود بگذارید آنگاه خواهید دید که مرد کی است و نا مرد کیست.
صالح خود را در فتراک غنی بسته و سر نوشتش بهتر از دوستم و احمد ضیا نخواهد بود.
عبدالله صبر استراتیژیکش چه در موضوعات شخصیه و سیاسیه تا لب گور است.
جوانان هزیز دنباله رو این بگیلان نباشید.

>>>   حالا وقتش است که پنشیری ها بگویند:
عبدالله وامرالله درترور مسعود دست د اشتند !!!

>>>   همینکه احمد شاه مسعود نگذاشت پای کثیف پاکستانی هابه زادگاهش وسرزمین پدری اش پنشیر برسد افتخار زوال ناپذیر وابدی برای مسعود است پنشیری هاباید مقبره مسعودرا زیارت مقدس برای خود بدانند
از برکت همان مسعود بود که امروز امرالله فکر میکند نابغه است هزارها پنشیری جنرال شدند وزیر شدند رئیس شدند السوالی شان به ولایت ارتقا کرد همه را از مسعود منت دار باشند
زمانیکه وحشت جاهلانه پاکستانی ها وطالبان درکابل بیداد میکرد چشم وانتظار مردم جانب مسعودبود تا بلکه راهی برای رهائی مردم از اسارت ظالمانه وجاهلانه آن سیاه دلان سیاه مغز ممکن سازد
اگر از تعصب خودرا مبرا سازیم باید به مسعود افتخار کنیم !
ر

>>>   گل امیری هستی یا هر گویی که هستس شما که نه ادب مسعود را دارید نه اخلاقش را این احازه را هم برایتان کسی نمیدهد که او را با این اشتک بازاری بدنام سازید

>>>   ههههه عبدالله و صالحګک حالا فهمیدند که از قماش دزدانند.

>>>   ببینیم که 18 سنبله امسال را پنشیری ها چگونه تجلیل میکنند وچند بیگناه دیگرا می کشند وزخمی میسازند

>>>   هر که باشند نباشند شما ها را بخاطر همین ها مردم می شناسند.حالا اگر دشمن هم بعضی وقت ها کمی از شما حراس دارند فقط بخاطر همیناست.سعی کنید افرادی که وابسته به شما ها است دلشان را نشکنید.اقای عبدالله شما که میدانستید هرسال چنین اتفاق می افتد.عقل داشتید قبل اش برایشان هوشدار می دادید برایشان ميگفتيد.همگی مردم افغانستان وماها میدانیم که شما ها فدا کاری هایتان برای مسعود است.اما با این عملتان مردم را اذیت می کنید و فاصله مردم ازشما بیشتر می شود.و این فير نمودند ها مال سال های قبل میباشد دیگر قدیمی شده و مردم رنجدیده ما از شيلک مرمی ها خوش شان نمی اید وعصبانی میشوند باید قبل سالگرد مسعود مثلا یک هفته قبل چند بار برای پیروان مسعود ميگفتيد آقا عبدالله چون آدم صادق و پاک هستید .باید از مغز و دانش خودت استفاده بکن .هیچ وقت به توصیه های اشخاص خبیث.وشرور گوش نکن آنها خیلی وقت است سعی دربین شما و هواداران تان شکاف ایجاد و شما را با پیروان مسعود رابطه تان را بهم بزنند.منظورم این است قبل از آن که غنی وکرزي و چند تا بدبین های دیگر بشما بگويد اعمال پیروان مسعود را سرزنش و محکوم کنید .شما خودتان میتوانستید با ملایمت وبطور صمیمانه از هوا داران خودتان می خواستید که در روز سالگرد شهادت مسعود دست به چنین کاری نزنند.چون مردم اذیت می شوند.
( خال سر ميده

>>>   همیشه اگر اسم یکنفر روی زبان ها می افتد.فقط بخاطر هوا داران اش است مثلا ملا عمر.یا اعطا محمد.یا گلم جم.این ها توسط هواداران شان.آشکار شدن نی بخاطر خودشان.همیشه در افغانستان فرد بانفوذ از اختیارات زیادی برخوردار است

>>>   ولاگه عبدالله ، امرالله صالح ویا مسعود هیچکدام شان بچه آدم باشه کسی شان جاسوس روس وپرنوکولی کس شان آرایش گر ودلاک است ومتباقی همه ....

>>>   شما پست ها بي بند و بار لچك ها در اين سال نام مسعود را بد كرديد در هر سالگره مسعود چند نفر كشته و زخمي ميشود شما پيروان مسعود نبوديد ونه هستيد نه مسعود شما را ميشناسد شما مردم هود صفت هستيد شما هستيد كه مردم از پنجشيري نفرت دارد ادم هاي خود ساز عبدالله و صالح را ست گفتند اگر مسعود زنده ميبود شما زنده بگور ميكرد در سالگردش او را به گور هم نارام ميسازند شما چپاولگر ها اين راه مسعود نبود برويد به جهنم شما أوباش ها جاهل .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است