فیفا: انتخابات در تاریخ تعیین شده برگزار نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۵    ۱۳۹۸/۳/۳۰ کد خبر: 159155 منبع: پرینت

برخی از نهادهای ناظر انتخابات با اشاره به تاخیر در پیش برد برنامه عملیاتی از سوی کمیسیون انتخابات می‌گویند، ناممکن است که انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ تعیین شده برگزار شود.

به گزارش رادیو آزادی، یوسف رشید رییس بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان یا فیفا می‌گوید بی برنامه‌گی‌ها، عدم یک دیدگاه واحد در میان اعضای این کمیسیون و نداشتن اراده کامل برای برگزاری انتخابات سبب شده که پلان عملیاتی به وقت و زمان آن عملی نشود.

او گفت: "در صورتیکه بودجه فراهم نشود، استخدام و عملیات انتخاباتی به وقت و زمان آن صورت نگیرد طبعاً تقویم انتخاباتی قسمی‌که در گذشته نقض شده این بار هم نقض شده میتواند."

اما حبیب الرحمان ننگ رییس دارالانشای کمیسیون انتخابات میگوید آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بگونه کامل اتخاذ شده‌است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
فیفا
نظرات بینندگان:

>>>   این رهبران ع وغ دالر ها کشور های غر بی خوش شان امده هر گز این دالر ها را رها نمی کنند خاطر جمع باشید در ظرف سه سا ل دیگر هم دایر نمی شود انها از برکت همین دالر ها روده های شا ن جور شد

>>>   این بی ننگ (ننگ) غیر از دروغ و فریب دیگر چیزی را بخور مردم نمیدهد .

>>>   این ننگ چهره همان امرخیل است که ممکن صندوق ها اینبار به عوض گوسفندان از خران پر شود. و عجب است که همه تقلب در انتخابات پارلمانی توسط ننگ صورت گرفته اما بد نامی آن در پای سایر کمیشنران خاتمه یافت . همان مثل معروف: گال گنجشک می خورد لت بودنه ؟

>>>   جالب است که ننگ با وجود تقلبات گسترده در انتخابات گذشته هنوز به کار خود ادامه می دهد در صورتیکه اگر تقلبی صورت گرفت باید همه توسط وی صورت گرفته باشد. مهره اساسی تقلب ننگ بوده است . ننگ و امرخیل دو روی یک سکه اند ! غنی این بار از روی دیگری این سکه کار می گیرد. دیگر راه برای مردم باقینمانده است به جز اینکه به دربار خداوند دعا کنند که : اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است