کمیسیون و ارگ عامل اغتشاش و نفاق در پارلمان
کمیسیون انتخابات با همدستی ارگ عامل اصلی اغتشاش و نفاق در پارلمان است که باتقلب، شخصیت های خبره، صادق و کاردان جامعه را حذف و به جای آنها آدم های زبون و نژاد پرست را بر پارلمان مسلط نمودند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۶    ۱۳۹۸/۳/۳۰ کد خبر: 159156 منبع: پرینت

تمام پارلمان های دنیامرجع قدرتمند قانون گذاری و ناظر بر کارکرد دولت هامی باشد که پارلمان افغانستان نیز نمی تواند مثتثنی از آن باشد.
بنا براین پارلمان به دلیل حضور مستقیم نمایندگان مردم در آن، بالاترین و موثر ترین سهم را در رسیدن به اهداف ملی وجمعی می تواند داشته باشد.

پارلمان به عنوان خانه ملت همانگونه که باید ناظر برعملکرد دولت بر اساس قانون باشد، وظایف آن نیز بر اساس قانون تعیین و تنظیم می شود و نمایندگان پارلمان ضمن قانون گذاری قانون پذیر نیز بوده و خواهند بود!
وقتی وظایف اصلی و اصولی نمایندگان پارلمان، قانون گزاری و حراست از قانون ونظارت بر کارکرد دولت و مسوول ارزش های ملی باشد! چرا و به چه دلیلی، خود قانون گذار در مرکز قانون گذاری مملکت در برابر انظار جامعه جهانی و ملت افغانستان به طور زنده، آشکارا و بدون حیا و شرم، قانون نافذه پارلمان را نقض و به اهانت یگ ملت بزرگ می پردازند؟

آیا نمایندگان پارلمان به عنوان ناظم قانون، احترام به قانون و مجری قانون می توانند مافوق قانون باشند و هرزمانی که دل شان خواست روی قانون کشور پا بگذارند به ملت و دولت افغانستان با گستاخی تمام اهانت نمایند؟
عده ای از نمایندگان پارلمان، میز ریاست مجلس را می شکند چوکی ها را از بالا به پایین می اندازد و تکه تکه می کند و میگرافون ها را از جایش کنده و مانند گاو مست در مسابقات گاو بازی آسپانیا دیوانه وار به هرسو عربده می کشد هرچه برسر راهش شد تخریب و باشاخش به هوا می اندازد.

سوال این است که آیا این وکلای که به نمایندگی از ملت، برای تخریب اموال ملت در خانه ملت دست به چنین کارهای ضد ملی و ضد انسانی می زنند؛ می توانند نماینده مردم باشد و توان قانون گذاری داشته باشند؟
ایا در رابطه با چنین پارلمان مفتضح و نمایندگان لمپن، بی سواد و چاقوکش چی کسی مقصر خواهد بود؟ کمیسیون انتخابات، تیم ارگ یا مردم؟ به نظر من مردم با انتخاب فاجعه بار شان بیشترین اشتباه را کردند منافع ملی و جمعی را ازنظر انداختند قوم، قول و قریه را برجسته نموده، جهالت و بیسوادی را بر علمیت و نخبگان اجتماعی ترجیح دادند.
بایقین می توان گفت. در صورت رای به شایسته سالاری پارلمان معتبر و نمایندگان توانا و متحدی داشتیم که وضعیت شرم آور وتاسف بار کنونی را تغییر داده، به جای شرمندگی به آن افتخا می نمودیم.

کمیسیون انتخابات با همدستی ارگ عامل اصلی اغتشاش ها و نفاق در پارلمان می باشد که باتقلب سازمان یافته شخصیت های خبره، صادق و کاردان جامعه را حذف و به جای آنها آدم های زبون و نژاد پرستی چون اصولی و همقطارانش را بر پارلمان کشور مسلط نمودند تا با خاطر آسوده بر حکومت غیر مشروع خود ادامه دهند.

محمد حسین عزیزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   کم کم فصل منطق صبر تحمل وهمدیگر بپذیری در سطح رهبری مملکت رخت سفر بسته نموده و الله ملت عام و اقوام شریف ساکن دایمی ای سر زمین را از این انتان نگهدارد.یک گرم فروش روسیه با تخلص غیر اصولی گوگرد بدست گرفته دیوانه وار به هر طرف مواد سوخت جرقه میزند . من از سایر وکلای محترم که همه این احساسات منفی را کنار گذاشته و روی انتخاب خویش مصمم بوده اند .
در همچو شرایط که دشمنان این سرزمین میخواهند برای پارچه کردن وحدت ملی اقوام شریف این سرزمین را توسط هم چو اشخاص که وسیله بقای چند روزه خویش را از تفرقه افگنی میدانند .تطبیق نمایند نه گفته.بادوصف انکه من هیچ ارتباطی هم با رحمانی ندارم خو پیشنهاد مینمایم رودبار آنطور شد دوم سوم بار است این در باره حصول سایر وکلای ملت ارزش قائل است یا نه.
بشکل عامیانه در محاکم برای مسله یک وکیل گرفته میشود و آن وکیل صلاحیت عام تام دارد .شما هم صلاحیت های خود را دارید چگونه ارام نشسته اید بخاطر یک مریض تعصب فرض کنیم ای رحمانی نی یک محترم دیگر و یا یک وکیل غور بادغیس که بیشترین محرومیت را دارند هر نظام بخاطر عقده های خود هیچ نوع توجه بخوان ولایت ننموده اند .کار یکجا میکشید شاید هروز در جایش کسی مانند این آقا می نشست فرمان میداد .
برای کسانی که در این سناریوشب روز شب خواب ندارند با شیطان ها شریک هستند نخست از الله هدایت میخواهم .پیشنهاد میکنم از یک راه دیگر استفاده کنند هر پلان شوم که دارند.اگر انتخابات است اگر مشروعیت است اگر خود خواهی است .این کشوری است که اگر جرقه کرد باز دیگه شرایط نخواهد آمد در تلویزیون طلوع حقوق بشر و از دموکراسی کسی صحبت کند هیچ یک در امان نخواهید ماند بخصوص همان افراد .ناگفته نماند که این رنج ۴۰ساله هم توسط همچو افراد خود خواه مریض است که تمام اقوام ساکن این سر زمین میپردازد .این ها خودشان اقارب شان یک روز هم اینجا نخواهید بود .کسانی که صرفرتابعت همین سر زمین را دارند بیشتر به همزیستی همدیگر پذیری فکر کنند نه به راه که غیر اصولی انتخاب نموده است .
باحترام
زنده باد ملت و اقوام شریف ساکن
لعنت باد برای مزدوران
و تفرقه افگن ها بیرونی

>>>   اگر واقعا شما هم یک انسان هستید و میخواهید که افغانستان یک پارلمان بدون افراد لاوبالی ودزد داشته باشد باید این الفاظ بی مفهوم را به زبان بیاورید فعلا در پارلمان تمام دزدان چپاولگر و اختطافچی جمع شده اند و همه ایشان دزد و ادم ربا است اگر ریس پارلمان به رایه مردم انتخاب می‌شد باز مجبوریت به ۱/۵ ملیون دالر چی بود که برای حیوانات دور و پیش خود تقسیم نماید این واضع است که در دو اختطاف این پول را اصول میکند

>>>   کمال ناصر اصولی کوچی یک انسان قوم‌گرا و متعصبی است که از شهرت منفی برخوردار است. خوب به یاد دارم که او در پارلمان و در تلویزیون شمشاد بارها علیه اقوام دیگر هتاکی و فحاشی می‌کرد و به جز تبار خودش مهاجر وطن اصلی شان اطراف کو ه سلیمان هند بنگاله دیش ، همه اقوام شریف وا ثین بومی این سرزمین خورشید را مهاجر و بیگانه می‌خواند. ریاست مجلس جای انسان‌های فاشیست و قوم‌گرا نیست و امیدوارم نماینده‌گان جدید، اخلاقا و ایمانا ، انصاف را در نظر بگیرند.
ظاهرا جناب اصولى اصلاً تاريخ اين سرزمين خراسان یا آریا کهن را نخوانده است كه چنين اظهارات بى مايه مى كند. من به او توصيه مى كنم كتاب هاى ذيل را بخواند:
١-الاخبا الطوال ابو حنيفه دينورى.
٢- تاريخ يعقوبى.
٣- تاريخ طبرى.
٤- تاريخ بلعمى.
٥- زين الاخبار گرديزى.
٦- تاريخ بيهقى.
٧- تاريخ سيستان.
٨- تاريخ ابن اثير.
٩- تاريخنامه هرات.
و ده ها تاريخ ديگر، آن وقت خواهد فهميد كه صاحبان اصلى اين سرزمين كيها و مهاجرينى كه از دو طرف كوه هاى سليمان آ در طی مدت 140 سال کوچی ها آ مده اند كيها هستند. آیا قلعه گریز آثار زال و رستم و تمدن کاریز سرزمین کهن گریز( ساسانیان ) نیاکان تاجیک ها نیست آیا اسد آباد کنر شهر کهن اسد بن سامان نیست.

>>>   در جایی که رییس پارلمان مینشیند،در بالایش نوشته است و امرهم شوری بینهم.
یعنی در امور با یکدیگر مشورت کنید.
اما وکلا شعار خویش را دارند و آن چنین است:
و امرهم بر فرق یکدیگر زدنهم.

>>>   اقای حسن عزیز کاملا من با شما همنوا هستم ناصر اصولی که سال ها در روسپی خانه در مسکو بودو باشداشت و پولی راکه بدست اورده است از مدرک کار و بارش از همین روسپی خانه نه چیزی دیگری است از چنین شخصی دایم الخمر روسپی اندیش جز همین وحشی گری شکستاندن میز و چوکی ریاست پارالمان که این عمل ان توهین و تحقیر به همه ملت چیزی دیگر نیست امیدی از ان نمیرود و این یک حقیقت مسلم است که بدلپری از ارگ که از طرف فاروق وردک برایش پیغام رانده شد به چنین زور گویی و وحشی گری ها داخل خانه ملت پس از ناکامی اش دست بکار شده و مجلس پارالمان را بگروگان گرفته و ارگ خاموش نشسته و نظاره گر است هرگاه احیاننا برخلاف اگر همین عملکرد خلاف قانون و مقرات اقای رحمانی بازنده میبود به چنین کاری دست میزد ایا ارگ خاموش می نشست و گلو پاره نمیکرد و اعلان برسمیت شناختن ریاست برنده را نمیکرد که میکرد خاموشی ارگ نماینگر دخالت پت و پنهان نمیباشد واضح و اشکار دخالت ارگ توسط شاخ کش ناصر اصولی در مقابل برنده برنده شدن که زمینه تقلب و جعل به ارگ مساعد نبود کوفت دل خود را درد دل خود را با وحش صفت وابسته بخودش درمان میکند .

>>>   سید احمد خادم و سید احمد سیلاب نمایندگان کندهار
دوتا ....بی‌دُم ایکه دیروز میز کاری رییس مجلس نمایندگان (دارایی عامه و دارایی دولت) را شکستند.
در مطابقت به قانون (کُد جزا) آسیب رسانیدن به دارایی عامه و دارایی دولت، جرم است و مرتکب آن به حبس میان‌مدت محکوم به مجازات شده می‌تواند.

>>>   اگر يک کمی ايمان و غيرت افغانی درتن ميبود شايد عاملين واقعی اين هرج و مرج کفار غاصب شناخته ميشدند ، اين غلامان فروخته شده مانند سگهای تربيه شدهٔ آنها هستند .

>>>   باز هم یک پیام عجیب قوم پرستانه مشاهده کردم این نظر هموطن پشتون را ملاحظه کنید میگوید: اگر یک ذره ایمان و غیرت افغانی! در تن باشد خوب ای بنده خدا سالها دروغ گفتید که شما اقوام غیر پشتو افغان هستید اما پدرکلان و هفت جدمان هم افغان نبود و نیست و نسلمان هم نخواهد شد شما پشتونها میتوانید افغان باشید حال میگوید ایمان و غیرت افغانی!اسم دیگرش را بگزارید تعصب قومی! ایمان افغانی اش دیگر چیست؟ ما یک ایمان اسلامی به خدا و رسول میشناسیم اما پشتون نیستیم که به رسومات و عنعنات افغانی و قانونهای قبیله ای پشتونوالی ایمان داشته باشیم ایمان مخصوص همه امت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم میباشد نه یک قوم خاص برفرض تاجیک سنت های اوغانی شما را نداشته باشد ایمانش قبول درگاه خدا نیست؟؟! و چون تو پشتو هستی ایمانت قبول است؟؟ بیایید از این گپ های قوم پرستانه توبه کنید و به هویت مردم احترام گزارید. غیرت یعنی این که روی قرآن و دین پایبند شوید نه این که به زور کلمه افغان را بالای ملت بچپانید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است