رحیمی: عبدالحمید خراسانی در کابل بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۵:۵۴    ۱۳۹۸/۴/۵ کد خبر: 159184 منبع: پرینت

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که عبدالحمید خراسانی در کابل بازداشت شده است.

خراسانی قبل از ظهر روز سه‌شنبه زمانیکه میخواست به جمع معترضان نامزدان انتخاباتی در کابل بپیوندندد توسط پولیس بازداشت شده است.

خراسانی قبلا اعلام کرده بود که در جرایم جنایی دست ندارد و با گروه‌های تروریستی مرتبط نیست ولی حلقاتی در پی ترور شخصیت او هستند.

اما رحیمی اعلام کرد که عبدالحمید خراسانی در فهرست مجرمین سازمان یافته و سطوح بالای وزارت داخله قرار داشت که قبل از این چندین بار با پولیس درگیر شده و موفق به فرار شده بود.

سخنگوی وزارت داخله مدعی شده که آقای خراسانی در "باجگیری از تاجران، تیل فروشان و دوکانداران، چندین اختطاف، قتل، چپاولگری، راهزنی و زورگویی" دست دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رحیمی
خراسانی
نظرات بینندگان:

>>>   سطوح بالای وزارت خود شان دزدان درجه یک هستندمثلا از نان سرباز شش صذ مبلیون افغانی دزدی میکنند هزارها فساد وجرم و جنایت در وزارت داخله به گفته رئیس صاحب جمهور مرکز فساد وجود دارد اکثریت اختطاف ها سرقتد های مسلحانهد توسط پرسونل کشفی این اداره مفسد صورت میگیرد
ر

>>>   هر مجرم وجنایت کار باید به پنجه قانون سپاریده شود ،قانون و. قانون گزاران باید به مجرمین رحم ننماید ،آنها را نظر به اسناد داشته و. شواهد کافی محکمه نمایند تا سبب عبرت دیگران گردد ، بی تفا ت است که از کدا قومی است و به کی منسوب است و. امید است که اشخاص زوردار و صاحب قدرت در رهایی شان کمک نکند
عبدالله ریحان

>>>   بی چاره حمید کوهستانی. وی هیچ جرمی نه دارد. زیرا وی شاگرد احمد شاه مسعود است . نمیدانم چرا به مسعود فهرمانی می دهند وبا عین عمل کرد ها وی را جنایت کار .در حالیکه مسعود زیاد تر از حمید باج گیری، قتل ، و زورگویی می نمود.
شعیب

>>>   این جنایتکار چپاولگر باید در خضور مردم بدار آویخته شود ،تا باعث عبرت دیگران وبادارش عطا محمد نور گردد.

>>>   دزد كلان كرزي و برادرش و دزد دوم غني و صالح است اينها باييد مجازات شوند نه يك سياست مدار جوان كه رهبر يك گروه عظيمي از جوانان روشنفكر است

>>>   دزد كلان كرزي و برادرش و دزد دوم غني و صالح است اينها باييد مجازات شوند نه يك سياست مدار جوان كه رهبر يك گروه عظيمي از جوانان روشنفكر است
جواب:"دمت گرم ای برادر حق گو

>>>   عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر وطن دوست

آن غرور نگاهت را بنازم ، قهرمان عبدالحميد خراساني
چه سر فراز ملت ای چه سر بلند مردم ای
قامتت همیشه به درگاه حق بلند

عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر دارای ایده حب وطن که دعای پشت حماسه رزمی از گذشته گان خود دارد و ادامه دهنده را ه قهرمان ملی احمدشاه مسعود بزرگ است بنا نسبت عبدالحمد خراسانی با نسبت احمدشا ه مسعود بنی اعامام از اولاده خواجه عبدالله حرار ولی میباشند.
و اقعاُ در درازای تاریخ خراسان اولاده ای خواجه حرارولی یعنی خواجه زادگان پنچشیر ، شریف دعای پست از گذشته گان خود در حماسه رز در تاریخ خراسان امروز افغانستان می با خود دارند. احمد شاه مسعود قهرمان ملی و عبدالحمد خراسانی از اولاده ای خواجه عبدالله احرار ولی یکی از نوابع قرن پانزده میلادی است که زمینه عرفان وتصوف در منطقه ماور النهر یا خراسان بزرگ شهرت زیادی داشته است و وی از مشاهیر فرقه نقشبندیه است و قبره وی در روستا ی کمانگران در پانزده کیلومتری سمرقند زیارتگاه مردم کشور ازبکستان و بخصوص اهل سلوک می باشد. سلطان محمد خان نورزخیل بازارک جد بزرگ قهرمان از اولاده ای خوا جه یزدالد ین و سپسالار غلام حیدر خان جد بزرگ عبد الحمید خراسانی از اولاده خواجه نصر الدین ؛ خواجه یزالدین و خواجه نصرالدین پسران خواجه عبدالله « احرارولی » می باشند به این حساب نسبت سپسالارغلام حیدر خان تا واخ و سلطان محمد خان نورز خیل بازارک باهم بنی اعمام می شوند. مغززین تاواخ و معززین سنگانه بازارک از اولاده جناب خواجه عبدالله احرار ولی هستند و نسبت شان به حضرت خلیه اول ابوبکر صدیق ( رض) از طرف مادری می رسد.
حمله پنچ هزار نفری وفصله کن سپه سالارغلام حیدر خان« عبدالحمید خراسانی » که او داما یکی ازخوانین بلورستان بود در 1895 میلادی به فتح نورستان دست پیدا کرد و به حاکمیت دولت مرکزی افغانستان انجام داد. و از خدمات شایان سپه سالار غلام حیدر خان رایج به فتح نورستان در جلد سوم سراج التواریخ درصفحه 384 درج است.
منبع :
در جلد سوم سراج التواریخ در صفحۀ 384 خدمات سپهسالار غلام حیدر خان در ج است.
نگا یی به سر زمین پنچشیر شجره نامه میر کلان خان جد بزرگ سپسالار غلام حیدر خان. شادروان استاد محمد ها شم انتظار اکرمی 1353 هجر شمی .
ولديه يا مختصر -اين رساله پارسي توسط بابر موسس سلسله بابريان در هند در سال 1528 در هندوستان به زبان ازبكي ترجمه شده است.
فقرات العارفين كه درسال 1910 ميلادي در تاشكند به چاپ رسيد.
پنچشیر سرزمین مرد خیز ( دهبید یان سمرقند خواجه احرا ولی ) حکیم قربان اف باختری به خط کریلک تاجیکی چاب 2012 میلادی.
خوا جه احرا ولی کیست ؟ دوشنبه 11 فبروری 2008 مكتوبات پراكنده كه در «سلسله العارفين» توسط محمد قاضي جمع آوري شده است.

>>>   هرکه خلاف قانون ومنافع ملی ګام میګزارد پاهایشان را ببرید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است