نامزدان انتخابات خواهان حکومت سرپرست هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۰۰    ۱۳۹۸/۴/۵ کد خبر: 159185 منبع: پرینت

گردهمایی اعتراضی شورای نامزدان ریاست جمهوری در مخالفت به ادامه کار اشرف‌غنی، در ورزشگاه غازی شهر کابل با حضور هزاران نفر از هواداران نامزدان عضو این شورا برگزار شد.

شورای نامزدان ریاست جمهوری متشکل از ده نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، در قطعنامه خود خواستار تشکیل "حکومت سرپرست" و کناره‌گیری محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری کشور از سمتش شده است.

در قطعنامه شورای نامزدان از آقای غنی خواسته شده تا در صورت ادامه کارش به عنوان "رییس جمهور سرپرست" از نامزدی در ریاست جمهوری منصرف شود.

در این قطعنامه از آقای غنی به عنوان "رییس جمهور اسبق" یاد شده و برای جلوگیری از استفاده از امکانات دولتی جهت کمپین از سوی آقای غنی و لغو سایر تصامیم "غیرمشروع" او از زمان اعلان نتایج انتخابات ریاست جمهوری تاکید شده است.

همچنین این شورا خواستار ایجاد میکانیسم نظارت به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده صلاحیت‌های وظیفه‌ای از سوی آقای غنی شده و از او خواسته تا از "مداخله غیرموجه" در امور کاری و تخصصی کمیسیون انتخابات دست بردارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نامزدان
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   یک انسان با وجدان را نام ببرید، که بحیث سرپرست چوکی غنی را به او میدهید.

>>>   کمونستان و قاچاقیان و دزدان در استدیوم جمع شدند برخلاف غنی و مردمان خوش باورراجم کرده اند با پول که زن
دگی شان را مانند جنبش روشنایی به خطر بیندازند و میدانند که در مقابل غنی زور ندارند و این عمل ازطرف پاکستان برای شان پیشنهاد شده
بصیر نظری

>>>   هیچ کس نمیخواهد باز یک دزد ریس جمهور شود همین حکومت مااست وغنی ریس جمهور است این خرهای کوچه را کسی قبول ندارد این همه جاسوس خاین وناموس فروش هستند و هیچ کس نمیخواهد یک بیناموس ریس ایشان باشد

>>>   اگر نامزدان و یا دامادان یا هر کسی بخواهد یا نخواهد شرط صلح حکومت موقت است. طالبان با حکوت غنی صحبت را تا هنوز رد کرده چه باشد که مانند عبدالله شریک قدرت شوند . اگر کس صلح می خواهد یگانه راهش حکومت بی طرف و دور از فساد و وابسته است در غیر آن همین آش است و همین کاسه و جنگ و دربدری ادامه خواهد داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است