دستگیری حمید خراسانی خصومت شخصی صالح
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۵    ۱۳۹۸/۴/۵ کد خبر: 159188 منبع: پرینت

حمید خراسانی را حکومت بازداشت کرد، اما هیچگونه شواهدی که امرالله صالح در زمان وزارت ۲۷ روزه‌اش ادعا کرده بود، افشا نشده. نام آقای خراسانی را امرالله صالح در فهرست افراد متهم نشر کرده بود و گفته می‌شود انگیزه‌ای آن، خصومت شخصی میان صالح و خراسانی بوده است.

شناختی که من از حمید خراسانی دارم، او‌ یک جوان سلحشور، مبارز و قاطع است. ترس ما این است که مبادا حکومت با ترفتند‌های مشکوک، بستر سرکوبگری، اختناق و خفه کردن صداهای رسای جوانان را مساعد سازد. در حالی‌که ما از هیچ متهمی دفاع نمی‌کنیم، اما نباید مغالطه صورت گیرد و به بهانه‌های واهی، مبارزان را در دام بی‌اندازیم و با برچسپ‌های کاذب، با استفاده از دم و دستگاه حکومت، عقده‌گشایی شخصی نماییم.

قضیه خراسانی هرچه زودتر روشن گردد و پرونده‌ی او با مردم به‌طور شفاف شریک ساخته شود. در غیر آن اگر حکومت نتوانست ثابت سازد، پاسخ‌گوی مردم باشند.

جاوید کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خراسانی
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم میشه که جاوید کوهستانی یکی از شریکان حمید خراسانی است.

>>>   مردم ما چرا اینقدر بی غیرت شده اند که به هر بهانه وطنداران شان شهید - نا معلوم و سر کوب میشوند این عیرت مردم به کجا رفته است این احساس در وجود مردم ما چرا مرده است ؟ تا چه وقت تحمل میکنید جوانان مهاجر وطن بیگانه شدن در دریا غرق شدند از بیکاری روی به مواد مخدر آوردند دست با اعمال نا جایز زدند که مسئول تمام این بد بختی ها جکومت چپاولگر و غاصب است به لحاظ خدا دست بکار شوید ورانه باقیمانده ها همه نا بود میشوند .

>>>   وقتی که به قدرت میرسند خوصومت های شخصی خود را بیرون می اندازند خبر ندارند که این قدرت شان برای چند روز محدود میباشد.هراتی

>>>   هوالله
اقای کوهستانی مگر دفاع چگون میباشد که یک سخث مفسد قاتل اختطافچی قطاع الطریق که صرف از محور تعصبات قومی لسانی حرف میزند انرا یک شخص صلحشور معرفی مینماید

>>>   هرکسیکه ازحمید خراسانی دفاع میکند لطفادرمورد وظیفه فعلی وگذشته موصوف برای مردم معلومات دهندتا قضاوت صورت گرفته بتواند که آیا شخص خراسانی چقسم یک فردمیباشد.
درغیرآن سخنان دولت وسخنان طرفداران موصوف محک قضاوت شده نمیتواند، زیراطرفین هردو درمخاصمت ومخالفت قراردارند.
بااحترام
منتظرجواب هستیم

>>>   اگر دوباره رها شود به یقین که به یک شخصیت سیاسی تبدیل خواهد شد .که حکومت بدست خود برای خود غم کشت کرد .

>>>   اقای رقیب کوهستانی
چرا از دزدان منطقه خو قهرمان می سازید ، جنایات خرسانی انجام داده به همه هویداست ، مګر شما که در دریایی تعصب غرق هستید ایشانرا سلحشور و مبارز میدانید که نه تنها من بلکه کافه ملت برایتان متاثر می باشند .
قدیر از چهاردهی - کابل

>>>   خودت بک پرخچه!!!!! بشتر چیزی نیستی و دزد و زنا کار از دزد ولوتی دفاع میکند حمید شیرفروشی یک انسان ابله لندغر لاوبالی است و ده ها قتل اختطاف ودزدی کرده و بدون کدام مسوولیت دولتی از سلاح که دزدی نموده وینفورم دولتی که هیچ دزد و لندغر حق پوشیدن انرا ندارد استفاده نموده اینکه صالح با آن دشمنی دارد یا خیر ولی این دزد مسوول قتل و غارت مردم بیچاره کابل است و حکومت نباید این وحشی زنده دست گیر می‌کرد باید درهمان جا تیرباران می‌کرد کابل باید از شر این دزدان وچپاولگران پاک شود و کاسه لیس های انها مانند جاوید کوهستانی لندغر و مرغ باز باید درس انسانیت داده شود

>>>   آقای کوهستانی!
برای متهم ثابت ساختن حمید خراسانی کافی است ویدیو های مربوط به این فرد وطرفدارانش را گوش کنید، این اراذل چه فهش هایی نبوده اند که نثار رهبری نظام نکرده اند، آخر هرچه از خود حد دارد، خراسانی اگر صلحشور میبود در همان اولین اتهامات وارده اش خود را تسلیم قانون میکرد اما نه، او بنا به گناهکار بودنش متواری شد، لطف نموده با دفاع از قلدران، شخصیت تانرا زیر سوال نبرید، خراسانی، قوای مرکز و افرادی از این دست مجرمینی بیش نیستند.
میهن زرغون

>>>   آقای کوهستانی خودت میدانی که تمامی این جنایتکاران تحت رهبری کاکای شان عطا محمد چور وسر باند جنایتکار شان شماها برای آنها جرئت مید هید مگر بزودی نابود خواهید شد.
پروانی

>>>   اگر مجرم گرفتارشود خصومت شخصی است واگر گرفتارنشود باز حکومت نا توان است درهرحالتش یک فارمول موجود است

>>>   مرده باد امرالشیطان فاسد
شنونده باید عاقل باشد.

>>>   به گفته شما آقای نورستانی باید در افغانستان هیچ مجرمی و. هیچ جنایتکاری دستگیر نشود و. همه را به حال خود شان رها کرد ،چون. همه جنایتکاران به شکل از اشکال در یکی از قماش های زورگویان ارتباط دارد و محافظه میشود ،مجرمین به اشد مجازات جزا داده ضود تا دیگران عبرت گیرند ورنه افغانستان خان ولانه دزدان و رشوتخوران و قاچاقبران ودزدان میگردد
عبدالله ریحان

>>>   جناب صالح باکسی دشمنی خاصی ندارند هروظیفه ای که از سوی سازمان مرکزی سیاداده میشود اجرا میدارند ان موسسه ای استخباراتی تشخیص داده حرکتی را که خراسانی به راه انداخته در اینده هاباعث درد سر برای استعمار وتجاوز میگرددباید ازهمین حالا جلوش را گرفت وبه اصطلاح این نهضت را در نطفه خنثی ساخت وبلاخره ودر نهایت اورا شاید به گوانتانامو فرستاد ویا از نزدش تعهد میگیرند که دیگر کارهای وطندوستی وبسوی منافع ملی گام برندارد اما چرا صالح تنها اونیست که عضویت این سازمان را دارد عبدالله وغنی وستانکزی ومحب وکرزی همه درهمین سلک منسلکند جواب این پرسش حاجت به جواب نداردمانند افتاب روشن است
سعیدی

>>>   آقای نا صالح در صفحه فیسبوک خود چنین نوشته اند " خطر افراد زورگو ، لچک ، دزد و رهزن از خطر تروریزم کمتر نیست " بعنی تروریزم خطر ناکتر است از یک دزد و رهزن ، حالا پرسش اینست که ریس مخلوع ، غیرقانونی و متقلب آقای نا صالح در حدود 900 طالب تروریست ، آدم کش ، خود کش بیگانه پرور ومزدور استخبارات پاکستان را به بهانه خواست لویه جرگه مشورتی صلح از زندانهای کشور رها و خدمتی بزرگ به برادران ناراض خود نمود ، ولی در آن موقع دهن نا صالح شور نخورد ، حالا به گرفتاری خراسانی صدایش آسمان را کرساخته است ، از نا صالح می پرسم که روی کدام دلیل از ولی نعمتت نمیپرسی که چرا تروریستان را از بند رها کردی ؟ و تو فرزند ناخلف پنجشیر چرا بخاطر آزادای تروریستان ددمنش آوازت را بلند نکردی که حالا بخاطر گرفتاری خراسانی دهن کجی داری ؟
کوه کن

>>>   ما با اقای کوهستانی صد در صد همنوا هستیم.

>>>   حکومت نخبه های تاجک هارا همیشه نابود میسازد مثالش همان حبیب استالفی زمانیکه رشد کرد صاحب تجربه ومهارت در راهزنی ودزدی شد حکومت ارا شهید ساخت باوجودیکه او عیار هم بود،حالا خراسانی صاحب را دربند ساختند

>>>   صالح برخلاف تخلصش براي تاجك ها و خصوصا پنجشير ناصالح برامد. در پي تضعيف بيشتر قوم تاجك است وي متملق ترين و چاپلوس ترين فرد براي متعصبين قومي پشتون ميباشد . از نام جهاد و مقاومت استفاده نموده و عليه قهرمان ملي و رهروانش حرف هاي ركيك زده و عليه شان توطيه و دسيسه درست كرده. سه تا داماد پشتونش باعث شده قوم خود را فراموش نموده و به خاطر خوشنودي دامادانش و شوق چوكي موقتي تمام دست اورد هاي تاريخي قوم خود را معامله كند.
همچو تاجك ناخلف هرگز تاجك نيست.
مجيد كلكاني

>>>   امرالله همان دوملیون دالر پول اپراتیفی راکه زمان سبکدوش شدن از ریاست امنیت ناملی باخود برد چرا واپس تحویل نکرد ؟

>>>   دولت اگر اسناد دارد علنی کند

>>>   جاوید کوهستانی شرمت باد کمی حیا کن تا چی وقت بخاطری قومی سمتی از یک دزد ادم کش و لندغر دفاع میکننی از خداج بترس اگه خرسانی بغیر از دیگر اقوام ساکن در افغانستان میبود تو حاضر میشدی که همچو مطلب بی اساسی در این رسانه نوشته میکردی تا چی وقت ما مردم بیطرف که باتمام اقوام شریف این مرز بوم خیشی قومی دوستی و همسایگی داریم پایمال شما سیاسیون خود فروخته شده و از خدا ناترس شویم شرمت باد کمی بخود بیا .
لالا هراتی

>>>   ای کوهستانی دشتی!
حمید خراسانی! ایا همان بد اخلاق را اخلاقی می سازی؟
یعنی ناموست از خراسان کمتر دوست داری؟

>>>   میهن زرغون شخصی که تو رهبری نظام میخوانی شاید فقط در نظر اندکی از شما پشتونها رهبر قومی باشد ولی نزد ما اقوام بومی خراسان زمین این اشرف غنی یک آدم قوم پرست جنایتکار و قاتل جوانان مظلوم این وطن میباشد بر هیچ یک از ما مخفی نیست که او چگونه با تقلب و فشار امریکا بالای چوکی ارگ روان شد و هم اکنون نیز تاریخ وی به سرآمده کدر این مدت باز هم ریاست وی غیرقانونی و غیر شرعی میباشد چیزی که از اساسش با دروغ و تقلب بود ظاهر دروغش هم به اتمام رسیده است.
پی اندکی خوب است تعقل نموده باشی و این قدر پشتون پرست خودخواه نباشید شما از نام حقیقی این وطن یعنی خراسان عزیز ترس دارید و برای همین دست به سرکوب جنبس های حق طلب میزنید کسانی که از جوانان هزاره و تاجیک در جنبش روشنایی و جنبش رستاخیز کشته شدند هیچ گناهی نداشتند جز اینکه مورد کینه قوم پرستان و جنایتکاران وحشی قرار گرفتند.
روح با ایمانان شاد باد و روح جنایتکاران به جهنم سوزان روان خواهد شد که آن روز قیامت را منکر هستند.
حامد از هرات باستان

>>>   افسوس و صد افسوس به حال این مردم ما که بنابر علایق تنظیمی،گروهی و سمتی و قومی جنایتکار را قهرمان میسازند، شرم است بتو جاوید خان که گاهی باز خودرا چیز فهم حرب و نظام هم قلمداد میکنی؟

>>>   عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر وطن دوست

آن غرور نگاهت را بنازم ، قهرمان عبدالحميد خراساني
چه سر فراز ملت ای چه سر بلند مردم ای
قامتت همیشه به درگاه حق بلند

عبدالحمید خراسانی جوان شجاع ، دلیر دارای ایده حب وطن که دعای پشت حماسه رزمی از گذشته گان خود دارد و ادامه دهنده را ه قهرمان ملی احمدشاه مسعود بزرگ است بنا نسبت عبدالحمد خراسانی با نسبت احمدشا ه مسعود بنی اعامام از اولاده خواجه عبدالله حرار ولی میباشند.
و اقعاُ در درازای تاریخ خراسان اولاده ای خواجه حرارولی یعنی خواجه زادگان پنچشیر ، شریف دعای پست از گذشته گان خود در حماسه رز در تاریخ خراسان امروز افغانستان می با خود دارند. احمد شاه مسعود قهرمان ملی و عبدالحمد خراسانی از اولاده ای خواجه عبدالله احرار ولی یکی از نوابع قرن پانزده میلادی است که زمینه عرفان وتصوف در منطقه ماور النهر یا خراسان بزرگ شهرت زیادی داشته است و وی از مشاهیر فرقه نقشبندیه است و قبره وی در روستا ی کمانگران در پانزده کیلومتری سمرقند زیارتگاه مردم کشور ازبکستان و بخصوص اهل سلوک می باشد. سلطان محمد خان نورزخیل بازارک جد بزرگ قهرمان از اولاده ای خوا جه یزدالد ین و سپسالار غلام حیدر خان جد بزرگ عبد الحمید خراسانی از اولاده خواجه نصر الدین ؛ خواجه یزالدین و خواجه نصرالدین پسران خواجه عبدالله « احرارولی » می باشند به این حساب نسبت سپسالارغلام حیدر خان تا واخ و سلطان محمد خان نورز خیل بازارک باهم بنی اعمام می شوند. مغززین تاواخ و معززین سنگانه بازارک از اولاده جناب خواجه عبدالله احرار ولی هستند و نسبت شان به حضرت خلیه اول ابوبکر صدیق ( رض) از طرف مادری می رسد.
حمله پنچ هزار نفری وفصله کن سپه سالارغلام حیدر خان« عبدالحمید خراسانی » که او داما یکی ازخوانین بلورستان بود در 1895 میلادی به فتح نورستان دست پیدا کرد و به حاکمیت دولت مرکزی افغانستان انجام داد. و از خدمات شایان سپه سالار غلام حیدر خان رایج به فتح نورستان در جلد سوم سراج التواریخ درصفحه 384 درج است.
منبع :
در جلد سوم سراج التواریخ در صفحۀ 384 خدمات سپهسالار غلام حیدر خان در ج است.
نگا یی به سر زمین پنچشیر شجره نامه میر کلان خان جد بزرگ سپسالار غلام حیدر خان. شادروان استاد محمد ها شم انتظار اکرمی 1353 هجر شمی .
ولديه يا مختصر -اين رساله پارسي توسط بابر موسس سلسله بابريان در هند در سال 1528 در هندوستان به زبان ازبكي ترجمه شده است.
فقرات العارفين كه درسال 1910 ميلادي در تاشكند به چاپ رسيد.
پنچشیر سرزمین مرد خیز ( دهبید یان سمرقند خواجه احرا ولی ) حکیم قربان اف باختری به خط کریلک تاجیکی چاب 2012 میلادی.
خوا جه احرا ولی کیست ؟ دوشنبه 11 فبروری 2008 مكتوبات پراكنده كه در «سلسله العارفين» توسط محمد قاضي جمع آوري شده است.

>>>   جاوید کوهستانی به اینگونه قلدر وبدمعاشان ضرورت دارد تا در روز عقده گشایی ازین ها بنام قوم سوخت گیری نماید.

>>>   به نویسنده17
برایت متاسفم که یک جانی قطاوالتريق را نخبه خطاب نموده اید. دوم اینکه مثله.درمورد گرفتاری دزد از جانب حکومت است. هیچ وقت به نژاد و لسان و زبان ارتباط ندارد.اگر این آقا خراسانی. گناهکار نبوده برای چه چند بار از دست پوليس فرار نموده.باید در همان ابتدا خودش را تسلیم پوليس میکرد. بیگناهی خودش را ثابت می نمود . مگر کشور ما قانون ندارد که چنین ارازل بخودش گروه تشکیل داده و ارامش مردم را بهم میزند.

>>>   هرمجرم که گرفتارشود خوب کاراست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است