نوبت شما هم می رسد....!!
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۱۱    ۱۳۹۸/۴/۶ کد خبر: 159196 منبع: پرینت

من اربیگانگان هرگز ننالم – که بامن هرچه کردآن آشنا کرد.
یادداشت صاحب این قلم :« بخاطر زنند بودن تصویر تازه حمید خراسانی که از وزارت داخله بیرون شده است نخواستم آنرا به این صفحه بگزارم."
اینکه این آقا چه کاره است و مصروف چه کاری بوده است من به آن کاری ندارم و شناختی هم از نزدیک باوی نداشته ام ، با اینکه با روش کاری اش البته در سطح پخش چند ویدیو اش موافق نبودم ، اما یک چیز را دقیق میدانم که در هیج کدام سازمان های تروریستی عضویت نداشته و نیز هیچ جنایت مشهودی را هم مرتکب نشده است. ولی با این روش مستبدانه توسط غلام بچه های فروخته شده خاطرات وحشتناک دوران عبدالرحمنی و نادری را تازه نمودند که باشنده های واقعی واصیل این سرزمین از آن جنایات تاریخی باخبر اند.

آنانیکه امروز خواستند به چنین روش وقحیانه آقایی حمید خراسانی را تحقیر کنند و به شکل جبری دهنش را بالای یک پارچه تکه زشت رنگارنگ بگزارند ، این شرفباخته های جاسوس و نوکران دربار که در این پست ها گماشته شده اند چون یک غلام حلقه به گوش عمل میکنند و امر بادار خویش را تحقق میبخشند و از اینطریق عقده های چرکین خویش را هم فراموش نمیکنند ، ولی بیاد داشته باشند بقول معروف "اگر این دیک است و همین کاسه " همین حاکمیت با همین تفکر قبیلوی روزی به دهن هرکدام تان بجای این تکه اذیت کننده کوچی ممکن است کثافات را خواهند فرو برد و روزی خواهد رسید شما هم به گفته آقای اصولی چون مگس با یک انگشت گم تان خواهد نمود ، هدف من همان اصولی مادرزاد تفنگ بدست است که همه را مهاجر میداند و اگر ضرورتی شود همه را به کولاب کوچ میدهد.

واقعآ درد آور است. بار دیگر تاکید میکنم و این را بار ها یاد آور شده ام اگر امروز به حال نیایید ، فردا نوبت شما هم خواهد رسید.!
گرگ اجل یکایک از این گله میبرد
این گله را ببین که چه آسوده میچرد

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خراسانی
اصولی
مهاجر
نظرات بینندگان:

>>>   ازیک طرف میگوئی من این شخص را نمی شناسم و از جانب دیگر میگوئی او در هیچ یک جنایت مشهود دست نداشته است. کدام ادعاای تان درست است؟

>>>   شرفباخته هاي مثل عبدالله و صالح كه روزي اينها هم به سرنوشت دوستم گرفتار ميشوند اما با يك تفاوت كه دوستم حد اقل هنوز در بين مردم خود جا دارد.

>>>   اقایی کولی شما خاصیت ماش را دارید نی مردی تان معلوم است و نی زنی تان اینکه شما مرکب پشت دزدها و چپاولگر ها روان هستید از همین معلوم می‌شود که شما هیچ به انسانیت شرافت و آدمیت ارج نمیگذارد صرف هدف تان چور چپاول زنان لواطت است وبس وبه نام انسانیت وطن ناموس هیچ در قاموس تان نیست خر.اسانی یک اوباش قاتل ولندغر است که به صدها افراد مظلوم را اختطاف کرده به دها را قتل نموده زورگویی کرده حکومت را اختطاریه میداد و افتاب به دو انگشت پنهان نمی‌شود این به همه ملت افغانستان معلوم است که این وحشی چی اعمال غیر انسانی انجام میداد ولی به گفتار شما صفاک هیچ چیزی حاصل نخواهد شد بدون ذلت وشما کره خر نباید از دایره انسانیت خارج شوید وباید حقیقت را بیان نماید

>>>   جناب کمی از قهر تان بکاهید:
نه اصولی قهرمان این ملت است و نه هم خراسانی اینها فقط گدی های هستند که میخواهند به این جست وخیز شان از سفارت های خارجی پول و ویزه و غیره امتیازات بدست اورند .
انها خلاف عرف و ادب به ادبیاتی توصل میورزند که کوچه بازاری ها انرا استعمال میکنند حیف تان وقت تانرا به دنبال چنین اشخاص ضایع نکنید .همه یی اقوام این سرزمین با هم برادر و برابر اند اینگه در ارگ و وزیر اکبر خان و شیر پور برابر نیستند حرف معلوم است
در قریه ها وقصبات ما یک تن و یک وجود هستیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است