لطفا جلوی تفریط دختران لنده غر را بگیرید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۸/۴/۹ کد خبر: 159232 منبع: پرینت

لطفا به دستار مردان و حجاب زنان مسلمان جامعه اسلامی توهین و تمسخر نکنید. شما هرگونه که نفس و شهوت و اختیار تان میطلبد باشید، اما به دیگران و پوشش لباس شان توهین و تحقیر نکنید!

دستار الگوی پوشش مردان مسلمان و حکم سنت پیامبر خدا و حجاب زنان مسلمان حکم فرض خدای متعال است و منکر و معاند این احکام اسلامی دشمن دین خدا بشمار میروند.

وقتی مردم متدین به پوشش غربی شما و لباس های نیمه عریان شما چوچه فمینیستان کاری ندارند شما بر بنیاد کدام حق و قانون و منطق با گستاخی تمام می آیید به پوشش و حجاب زنان و دستار مردان مسلمان و متدین جامعه توهین و تمسخر و تخریب را روا میدارید.

مسوولان و حکومتگران نظام زیر نام جمهوری اسلامی افغانستان نباید بگزارند دسته ها و گروه های وابسته به شبکه های دالر و یورو و پروژه های فمینیستی غربی از آزادی بیان و نام جامعه مدنی سوءاستفاده کنند و به فرهنگ پوشاک و هویت فرهنگی زنان و مردان مسلمان جامعه ی ما تحقیر و توهین و تمسخر را روا بدارند.

بهابقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختران
چادر
نظرات بینندگان:

>>>   همچنان حکومت وظیفه دارد تا نگذارد هر متحجر حتی پوشیدن یا نپوشیدن جراب را حکم قرآنی والهی نامگداری کند وگوش ناشنوا وچشمئ نابینا موبمو هدایت مولاناهای ترورست پاکستاننی ومفتی های شرابخور عربی را بنام اسلام بالای مردم پاک دل وپاک نیت ما تطبیق کنند درحالیکه خود حتی به آن عقیده وپابندی ندارند ،
برای محترم بها بقایی امید بقا دارم اگر لطف فرمایند که لنگی درکدام سوره وآیت نمازل شده ثواب اخروی بزرگی نصیب شان خواهد شد
ر

>>>   آقای بقایی نمیدانم که شما چرا هر حرکت مثبت را که در آن نقش هنر و نوآوری نهفته است ، توهین و تحقیر توجیه میکنید.
دستار و چادری جز پارچه یی بیش نیستند شما می دانید که اگر دستار و چادری کهنه و غیر استفاده شود ، از آن صافی و و گردگیر و کهنه طفل می سازند
چرا در وطن ما روشنگری جایش را به این همه تنگ نظری داده است
آخر چادری و دستار خط قرآن که نیست حدیث پیامبر که نیست چیزی فرستاده شده از آن بالا بالا ها که نیست
خدایا !! تو ما را کمک کن . تو بر ما رحمت پاک زیستی و پاک نیتی بفرست خدایا!

>>>   تو لوده هستی.
ما در قرن بیست و یکم زندگی میکنیم.در قرن موتر و موتر سایکل و بایسکل و طیاره و ریل و غیره.
ما در قرون وسطی زمان پیغمبر که وسایط نقلیه عبارت از خر و شتر و قاطر و اسپ بود قرار نداریم.
اگر یک زن در افغانستان بخواهد لایسنس بگیرد و دریوری کند.او چه قسم با چادری ذریوزی کند؟
یا این که خواهی گفت چون زن های پیغمبر دریوری نمیکردند،بنأ زن های افغان نیز نباید دریوزی کنند.
یک کم ذره کله پوک خود را به کار بیاندازید که شما در قرن بیست و یکم چه میگویید؟

>>>   مشکل اینجاست که بی دستارها به یک زن قناعت دارد ولی دستاروالا چارزن میخواهد.کی اسیر شهوت وحشیانه است؟
فجایع که باهمین حجاب ودستار دردهات دربین کاهدان واغیل صورت میگیرد دور از تصور شماست.
حجاب ولنگی در قرن۲۱ معرف بیسوادی٫بیکلتوری وانجماد فکری است.لباس نیمه برهنه زنان راهیچ کسی تاییدنمیکنداماچادرولنگی درخارج منزل زیبنده نیست.
عاقل

>>>   دستار بستن مردان از اداب واخلاق مسلمانان و. از سنت های آن حضرت صلی الله وسلم است و. داشتن حجاب برای خانم ها از اوامر الهی است و آنطوریکه شرعیت اسلام ایجاب میکند باید خانم های محترمه که این حجاب شرف وعزت شان در مقابل مردان بیعزت وبی مروت و دور از اسلام است پابند باشند و راجع به چادری پوشیدن فکر کنم این عمل را اگر تعویض نمایند به حجاب اسلامی و. انطوریکه اسلام فرموده عمل نمایند بهتر خواهد بود خداوند متعال به حضرت رسول اکرم امر فرمودند که به خانمهای خویش و. دختران خویش و. به و. همه زنان مسلمان که روپوش داشته باشند تا مورد آزار واذیت مخالفان اسلام قرار نگیرند پس این حکم خداوند عام است به همه دختران و زنان مسلمان که دارای حجاب اسلامی باشند و. کسانیکه به این عمل خواهران ما توهین میکنند فکر کنند خود را مسخره و. بیهاب و. بی پرده ساخته نه خواهران مسلمان خود را .
عبدالله ریحان

>>>   انشاالله که روزهای بدتری در پیشرو دارید. آنانیکه به دالرهای امریکایان دهن های بوجی گرفته بودند و شما هم یک دوتا آنرا به جیب میزدید، ازین بدتر نصیب تان.
در مقابل هموطنان خویش کدام ظلم را روا نداشتید؟ کیهارا به ام طالب و القاعده نکشتید و صرف بخاطر اینکه شما شکم های گرسنه خودرا به دلار پر ساخته و آنهارا بخاطر مسلمان بودنشان آسیب میرسانیدند. پس بچشید لذت این زندگی را و طعم این فحشا را که الان به خانه شما آمده است.

>>>   اینها مجبور اند که که به ارزش های نیاکان خویش تمسخر کنند زیرا از همین مدرک معاش میگیرند و امرارحیات میکنندو به باداران خویش گزارش ده اند

>>>   لنگی مردان و چادری زنان کدام مجوز شرعی نداشت و نه حقوقی هم است این دو تحفه از جانب احمدشاه ابدالی پادشاه سابق از هندوستان به افغانستان منتقل شده است ربط دادن این دو به شعایر اسلامی و انگیزه دادن به اسلام عزیز گناه است این درست است که بگویم رسم و رواج مردم ما پس از اوردن مندیل (لنگی) و بقره و چادری یکنوع فهنگ مردم فکر شده پوشیدن لباس از هر نوعی که باشد مربوط به شخص است مداخل در ان کار درست نیست وهم باید گفت که از دید شریعت اسلامی چادری حجاب زن گفته نشده بل نام از چادر ذکر شده نه چادری .

>>>   اگر این غربی ها این پارچه و تکه وکالا ها را درست نمی کردند.از چه استفاده می نمودی ما مردم افغانستان زور کم و قهار بسیار فقط بلد هستیم به همه چیز مداخله بکنم.این لباس های که مردم افغانستان.پاکستان.هند و کشورهای اسلامی استفاده می کنند قبل از ظهور اسلام وجود داشته هیچ ربطی به اسلام ندارد.همین واسکت.ولنگي که ما مردم افغانستان ميپوشيم .بت پرستان کشور هند هم ميپوشن هنوز آنها همان سبک قدیمی سنتی را حفظ نمودن همان لنگی آبی و نارنجی با همان پیراهن جگری وتنبان سفید دارند درکشور ما50 و60 سال قبل زنان اصلا چادری نداشتن درسراسر افغانستان زن ها پیرهن وتنبان داشتن با یک روسری.این چادری های بلند دراز در زمان داوود خان رایج یافت واز پاکستان وارد افغانستان میشد.اگر قدیم ها مردان و زنان افغانستان لباس های ساده می‌پوشیدند مسلمانی صداقت وايمانداري قوی داشتن دزد نبودن فاسد نبودن دلهای پاک داشتن.به ناموس همدیگر مثلی ناموس خودشان نگاه می نمودند.نسل های گذشته قلبا وصادقانه زندگی می نمودند مثلی حالا نیست مردان دستشان در کثافت دانی آلوده و غرق فساد است.اما موقع که بحث در مورد اسلام و مسلمانی گفته میشه دهن شان را 3 جریب باز می کنند بکسی هم نوبت نمیدهند

>>>   هیچ.کسی هیچ. زنی.یکباره. خودرا برهنه.نمیکوند. قراقرار.آول.چادری. بعد.شلوار. بعدهم.شلوارک.رادور. میاندازد.که.مدشده. آن.بیغیرت.پدر. ویاشوهر.زن. میگه.اگر چیزی.
بگم.شاید. قهرکونه.جهنم.بره.که. بر.نهگرده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است