توقع مردم از میر رحمان رحمانی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۶    ۱۳۹۸/۴/۹ کد خبر: 159236 منبع: پرینت

انتخابات هفدهمین دور مجلس یکی از پر چالش ترین موضوع در تاریخ، انتخاب رییس مجلس دراین دوره بوده است که نمایندگان پارلمان افغانستان در هر سه نوبت، با اکثریت آرا میر رحمن رحمانی را به ریاست مجلس انتخاب نموده و در برابر زورگویی ها و قانون شکنی های تعداد بیگانه با قانون و تمامیت خواهان کم سواد و متعصب ایستادند. به تعصب و تنگ نظری آن ها، با قاطعیت و اتحاد کامل جواب رد دادند!

اما اکنون توقعی که مردم از میر رحمان رحمانی دارند این است که در عمل خود را ممثل واقعی وحدت ملی قرار دهد. در عمل اما با متانت پارلمان را پارلمان دوست داشتنی، با اعتبار و پارلمان شکوه و عزت برای تمام اقوام و ملیت ها بسازد که بعد از آن همه آبرو ریزی، رسوایی های کوچه بازاری و هتک حرمت به مردم و پارلمان کشور اعاده حیثت و کرامت نماید.

خوب است که جناب رحمانی از تجربیات خویش در مورد عملکرد منفی و غیر منطقی اصولی به عنوان نماد تفرقه و بدبینی و اما از خان محمد وردگ به عنوان نمادی از خوبی و برادری بیاموزد و با صلابت عملی پارلمان کشور را سمبول همپذیری و وحدت قرار دهد.

خانه ملت افغانستان را خانه تعامل و همدلی انسانی، مرکز خدمت و فداکاری، خانه ملی و مستقل از تاثیر پذیری های مافیایی ساخته، توجه و حمایت مردم را نسبت به نمایندگان و پارلمان جلب کرده و اعتبار از بین رفته ی این نهاد ملی را از نو احیا نماید.

محمد حسین عزیزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
رحمانی
نظرات بینندگان:

>>>   همینکه قیمت تیل وگاز را افزایش غمدی ندهند بزرگترین خدمت کرده اند مخصوصا اگر قیمت تیل را کاهش دهند

>>>   توقع من از او انسانیت است وبس!

>>>   بجز دزدان هیچکس دیگر از رحمانی توقعی ندارد ، او برای خدمت نیامده بلکه برای پیداگری ومعامله آمده است ،
هیچگاهی از دزدان شمالی انتظار خدمت نداشته باشید، این یک حقیقت تثبیت شده است ، اگر دارید یک مثالی از یکی این افراد بگوید که بجز دزدی اختلاس غصر رشوت وساطت ودلالی کاری کرده باشد؟؟
اولین کار رحمانی اینکه اقارب خود وکسانی راکه با او هم گروه هستند منانند امان الله گذر را دروزارت های داخله ودفاع به چوکی های بنشاند که مستحق نیستند واهلیت آنرا ندارند ،
فقط اگر قیمت تیل وگاز رابه اسمان بالانبرند خیلی خدمت کرده اند

>>>   توقع مردم انسانیت اسلامیت و افغانیت است! اګر به این سه اصول برابر باشد نور چشم ما است!
افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است