اندکی باید منتظر زمان ماند...!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۳    ۱۳۹۸/۴/۱۰ کد خبر: 159266 منبع: پرینت

واقعآ جایی مسرت است که عقل و فراست انسانی برتفکر عقب ماندگی و درک قبیلوی پیروز گردید و به بگومگوهای افراد قلدر و بی فرهنگ تا این بخش پایان کار بخشید و بار دیگر شرمسار تاریخ شدند، از این بابت میشود گفت که کار مبارکی صورت گرفته است، آقایی رحمانی را من هم تا اینجایی کار با تمام حوصله مندی اش تبریک میگویم. ولی فراموش نکنید که قضاوت درست و واقعی را با تبریکات قلبی زمانی میتوان بیان نمود و به آن افتخار کرد که ثمر خوبی و یا حاصل مفیدی از عملکرد این شخص و یا شخص دیگر داشته باشیم، دقیقا امروز صفحه جدیدی تاریخی برای ایشان بازشده است، فعالیت ایشان از اینجا اکنون آغاز و محاسبه میگردد...

همه ما این تجربه های تلخ را چشیده ایم و همه شاهد هستیم که برای چه کسی و چه گروهی که نبود فریاد کشیدیم و گلو پاره کردیم ولی متاسفانه دیدید که در آخر خط این افراد همه چیز را پشت پاه زدند و به معاملات ننگین رو آوردند.

وامید وارهستیم که اینبار چنین نشود و خدایی ناخواسته این همه گلو پاره کردن ها بی حدر نرود و روزی پشیمان نشویم، بیایید ببینیم بقول معروف از پرده غیب چه بیرون میشود و ضمنا شگفتن یک گل معنایی بهار را نمیدهد با اینکه یک گام نیک است و آنرا به فال نیک بگیریم ولی هنوز راه پرخم و پیچ و نهایت سنگین دیگری در پیشرو است و هنوز معلوم نیست که چه مشکلات دیگری روبرو خواهیم شد و حتی مهمتر از همه اینکه دقیقآ معلوم نیست که چه معاملات پشت پرده دیگری در آینده های نه چندان دور در مورد گویا یک حکومت موقت ممکن نوع طالبانی دیگر وجود دارد و اگر چنین حکومت عملی گردد در اینصورت رهبری این قوه های موجود (قوه مقننه ، قوه اجراییه و قوه قضاییه) عملا دیگر وجود ندارد.
بنا بهتر است اندکی منتظر زمان بمانید...

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فریاد
زمان
نظرات بینندگان:

>>>   جنگهای اخیر بیشتر نزدیک مرزهای غربی و شمالی شدت میگیرد یا در شهرها، و مناطقی که مخالفین منطقوی امریکا نفوذ دارند.
جغرافیای افغانستان همواره مورد طمع و دخالت بوده و خواهد بود که از کنترل یک کشور و خود افغانستان خارج است و حتی چین منحیث قدرت اقتصادی جهان اگر میخواست امنیت و ثبات لازم در منطقه و افغانستان را بیاورد و منفعت بیشتری ببرد، اولاً همان وجهه و انگیزه مضاعف را نداشت و دوماً چنین هزینه کلانی را امریکا و غربی ها متحمل شده را باید متحمل میشد. که البته امروز هم تا حد زیادی موافق با صلح و مشارکت امریکا در منطقه شده ولی بعضی مخالفین دیگر امریکا که نظام و عمق استراتژیک متضاد با امریکا دارند بیشتر خواهان بی ثباتی و بی نظمی در افغانستان هستند تا با تفرقه و آتش اندازی فرصت را از افغانها و حتی منافع جهانیان بگیرند.
گرچه زیاد به طبل نفاق ، تخریب نظام و صلح میکوبند ولی جز تخریب افغانها و مخارج خود، نتیجه ای در مقابل منافع منطقوی و جهانی نخواهند گرفت.
شریف الله جاغوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است